Nyt mä järkytän teitä (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
qwa
Mulla oli toinen jalka ihan samanlainen kolmosta synnyttämään mennessäni. Turvotus lähti humauksena kolmantena päivänä synnytyksestä, kun maito nousi kunnolla rintoihin. En tiiä, mikä toi juttu oli, mutta älä ap säikähdä, jos ei samantien synnytyksen jälkeen tilanne muutu, saattaa muuttua vasta vähän myöhemminkin.
 
hui jestas
Jos mun jalat näyttäis tuolta mä menisin aika pian näytille. Näyttää niin pahalle että vaikea uskoa että tuo olis enää "normaalia" turvotusta.. Meinaan kun sä et mun mielestä kuitenkaan mikään hirveä läski ole edes raskaana mitä oon sua kuvista nähnyt.
 
Venakko Milanna
mulla jo kauan turvotus, nyt vaan paheni entisestä....

jalat en voi nosta ylös, turvotuksen takia niin sattu, ainakin apua siihen tarvitse:D ja vielä on aikamoiset kivut alapäässä ja takapuolsessa, myös luut liiku niin että kuulen niitä.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä;25830968:
Voi raukka :( Ootko näyttäny neuvolassa noita jalkoja? Eiks ne synnäriltä jo kerran sanoneet, että käynnistävät, etkö sitten halunnutkaan?
=)

he sanoivat ettei käynnistä, koska synnytys jo käynnissä, paikat pehmeät ja kohdunsuu lähti avautumaan. Mutta silti mitään ei tapahtu, taas 1,5vkoa kivuliasta on ollut
 
Onko ollut verenpaineen kanssa ongelmia?
Yleensä pelkkä turvotus ilman verenpaineen nousua ei ole raskausmyrkytystä..

Kannattaa kuitenkin käydä näytillä..
Mittaavat verenpaineen ja katsovat onko virtsassa liikaa valkuaista...
 
Sun kannattaa Milanna soittaa synnärille tai lääkäriin ja kertoo, että oot todella turvoksissa. Saattavat pyytää käymään ja varmistavat ettei oo raskausmyrkytys. Sen kanssa ei auta leikkiä. Jos selviää, ettei oo raskausmyskytys, niin kannattaa syödä vaiks ananasta, se sitoo nestettä. Mut oikeesti, soita sinne.
 


Tsemppiä, mä nappasin kesällä tuollaisen muistoksi kun toinen nilkka lähti paisumaan, helpotti vasta synnytyksen jälkeen :/
Onko toi sun turvotus ollut tuollaista jo viime kerralla kun kävit näytillä vai onko se pahentunut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25830993:
Onko ollut verenpaineen kanssa ongelmia?
Yleensä pelkkä turvotus ilman verenpaineen nousua ei ole raskausmyrkytystä..

Kannattaa kuitenkin käydä näytillä..
Mittaavat verenpaineen ja katsovat onko virtsassa liikaa valkuaista...
Ja ehkä viimeinkin käynnistäisivät, vaikkei olisi raskausmyrkytystä,kun näkevät,että paikatkin noin turvoksissa.
 
"OOna"
=)

he sanoivat ettei käynnistä, koska synnytys jo käynnissä, paikat pehmeät ja kohdunsuu lähti avautumaan. Mutta silti mitään ei tapahtu, taas 1,5vkoa kivuliasta on ollut
Hei mulla oli ihan sama tilanne (viikkojen ja kohdunsuun tilanteen suhteen)ja samannäköiset jalat, menin äitiyspolille illalla näyttämään ja johan seuraavana aamuna käynnistettiin puhkaisemalla kalvot. 4 tuntia sen jälkeen poika oli maailmassa.
 

Yhteistyössä