Nyt mä järkytän teitä (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
eli en pääse kävelemään 2 päivää jo kunnolla, niin siso turvotus että oikein sattu. Supista sen lisääksi kunnolla, hirveä olo ja vauvan pää kun käyn vessassa tuntu että koko ajan menee alas tai että koko vauva tulee vessaan. Kädetkin ihan turvokissa, jopa sattu kirjoittaa:O

nää mun jalat, voitteko kuvitella 3 kerta isommat kun mitä mulla oli. Kun mulla aina jalka oli niin pinei, ettei kenkiä mistä saa. Nyt vain crocsit voivat mahtua. Kuvassakin ei ole pahin totus

Aijaa.com - 9729828.jpg
 
huhuh
herranjumala:O aivan järkyt:D:D mää luulin että mä oli lihava mut tuo nyt on jotain:D ... melko vaikee päästä sit tuosta nesteestä eroon..mulla oikein humsahti vielä enemmän jalkoihin kun olin synnyttäny:D
 
Venakko Milanna
no ei ti oo läski, se on turvotus ja siitä on ehkä nyt jo 20kg. Ei ole raskausmyrkytystä. Mä vaan olen aika paljon turvoksissa. Ja tosissaan käveleminenkin ei enää onnistu, sattu niin paljon kaikki paikat ei pelkä turvotus
 
Venakko Milanna
[QUOTE="tiina";25830905]Ai kamala, mahtaa olla tukala olo :O[/QUOTE]

en voi edes kuvailla sanoilla mikä olo. Kaikista pahin ne kivut ja supistukset jotka koko ajan. Joku painajainen tää mun lopuraskaus
 
Venakko Milanna
kyllä, ei ne tee mitään, he lupasivat jo 1,5vkoa sitten, ettei mee kun 2 päivää ja synnytys alkaa. Mutta tää olo vaan pahenee, supistukset pahenee, mikään ei tapahdu, en nukua voi, en istua voi, enkä kävellä, autoon en enää uskalla mennä, eilen ajannut mittarin mukaan, kun en tuntenut jalkoja olenkaan
 

Yhteistyössä