Nyt mä järkytän teitä (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Lissu"
Onko sulla ap neuvolaa huomenna? Jos ei ole, niin soita ja pyydä aika, mahdollisimman aikaisin.

Ihan käytännön kokemuksesta voin kertoa että viikonloppua vasten käynnistävät vain pakon edessä, joten toimi heti aamusta jos haluat että edes harkitsevat käynnistämistä huomenna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25831086:
No turvotus varmaan tekee..

Ja jossain lääkäri sivustolla sanottiin,että raskausmyrkytyksen pahin oire on kouristelu..(tiedä sit millasta kouristelua sillä tarkoitettiin)
EI juma teita palsatohtoreita =) Raskausmyrkytykseen liittyva kouristelu on epilepsikohtauksen tyyppista kouriselua, ei jalkojen kramppausta. Eika ketaan kaynnisteta jalkojen turvotuksen takia. Rauhoittukaa.
 
Venakko Milanna
ei ole neuvola huomenna. Ens vkolla vast.


Niin ja tosissaan he eivät käynistä, 2 kerta he mua tarkistivat jo ja kaikki oli kunnossa. Oman olon kans pakko vaan kärsiä
 
"Lissu"
ei ole neuvola huomenna. Ens vkolla vast.


Niin ja tosissaan he eivät käynistä, 2 kerta he mua tarkistivat jo ja kaikki oli kunnossa. Oman olon kans pakko vaan kärsiä
Kurjaa. :( Niinhän se on että oman olon vuoksi eivät käynnistä varsinkaan kun viikonloppu on tulossa.

Kävisin silti varmuudeksi aamulla neuvolassa, jospa mittaisivat vielä verenpaineet ja varmistaisivat ettei ole sittenkin raskausmyrkytys alkamassa.
 
Venakko Milanna
no en mä halua valehdella, kun vauva liiku. Mutta jos 2ssa päivässä tää synnytys ei käinistyy ja olo pahenee entisestä, niin menen ja ihan sama mitä ne ajattelee. Kun en kestää voi myöskään loputomin
 
"harmaa"
ei ole neuvola huomenna. Ens vkolla vast.


Niin ja tosissaan he eivät käynistä, 2 kerta he mua tarkistivat jo ja kaikki oli kunnossa. Oman olon kans pakko vaan kärsiä
:(

Kurjaa et käytännöt vaihtelee noin paljon.Täällä ku itse sain päättää halusinko samas tilantees käynnistykseen.
Valitsin kärsiä,ja sain kerätä kotona pissaa n.3viikon ajan + rampata verenpaineiden mittaukses päivittäin.

Turvotus vaan paheni synnytyksen jälkeen( niin kuulemma usein käy).
Sain elämäni ekat kunnon raskausarvet pohkeisiin + käsivarsiin.
 
Niin ja myös yöksi kasa tyynyjä jalkojen alle! Tämä onnistuu myös jos nukut kyljelläsi, ja miehesi voisi hieroa jalkoja niin että nesteet lähtisivät takaisin kiertoon, eli "sydäntä kohti". Tsemppiä loppuodotukseen! Kävin itsekin polilla näytillä, kun luulin että jalat räjähtäisivät tai saisin vähintäänkin veritulpan tms, mutta yllämainitun ohjeistuksen sain - tuntikausien odottelun jälkeen totta kai.
 
"äitix5"
herranjumala:O aivan järkyt:D:D mää luulin että mä oli lihava mut tuo nyt on jotain:D ... melko vaikee päästä sit tuosta nesteestä eroon..mulla oikein humsahti vielä enemmän jalkoihin kun olin synnyttäny:D
Tuosta ei ole vaikea päästä. Kyllä ne vaan häviää synnytyksen jälkeen. Itselläni meni 10 päivää yli lasketun ja alkoi tulla turvotusta, mutta vihdoin synnytys käynnistyi ja siihen jäi turvotuskin.
 
"normi"
[QUOTE="äitix5";25833333]Tuosta ei ole vaikea päästä. Kyllä ne vaan häviää synnytyksen jälkeen. Itselläni meni 10 päivää yli lasketun ja alkoi tulla turvotusta, mutta vihdoin synnytys käynnistyi ja siihen jäi turvotuskin.[/QUOTE]

Niin tuota kun kutsutaan normaaliks turvotukseks....
 
[QUOTE="Mie";25833065]Oikeesti! Käy näytillä synnärillä huomenna päivällä, kun siellä on henkilökuntaa tarpeeksi eikä mitään erikoistuvia lääkäreitä![/QUOTE]
Ööö, Tyksissä ei varmaan muuta olekaan kuin evaleja.

Äitiyspolin ajanvarauksetkin on evaleille...ainakin mulla. Osaa nekin asiansa kyllä ihan hyvin, ainakin mun kohdalle osuneet.
 

Yhteistyössä