Hakutulokset

  1. Empuuu

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

    Odottajia yhteensä: 162 Poikaoloja ja -lupauksia: 116 / 24 Tyttöoloja ja -lupauksia: 20 / 25 Kaksosten odottajia: 5 Menetyksen kohdanneita: 12 Syntyneitä: 12, joista 4 tyttöä ja 8 poikaa Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! Menossa mukana: Laskettuaika (LA) (nimimerkki / ikä/...
  2. Empuuu

    Mistä voisi johtua harhanäyt (tms.) nukahtaessa?

    En nyt keksi parempaakaan sanaa kuin harhanäky. Eli kun olen nukahtamassa, mutta en kuitenkaan vielä vaipunut syvään uneen, näen liikuvia juttuja. Olen katsonut aina kellosta aikaa, niin tämä tapahtuu maks. 30 min kuluttua nukkumaan ryhtymisestä. Kuulostaa ihan tyhmältä, mutta en osaa...
  3. Empuuu

    ~~~ TIP-TAP-TIPUTTAJAT joulukuussa ~~~

    Apua tuota otsikkoa. :D Hyvän keksit, Toss Foo! Joulukuussa siis jatkamme kilojen karistusta. Uudet tervetuloa mukaan! Vanhoille tsemppiä. Meillä on osalla pitkä taival takana, joten kilomäärät eivät välttämättä ole suuria, mutta gramma kerrallaan alaspäin. Kaikki miinus on vain plussaa. ;)...
  4. Empuuu

    >>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

    Uusi kuukausi, vanha tavoite - kiloja pois! Mukaan mahtuu kaikki, oli liikakiloja sitten 3 tai 30. Tarkoituksena toimia vertaistukena, jakaa vinkkejä ja kokemuksia. Kuun alussa jokainen asettaa tavoitteen itselleen. Edistymistä voi ilmoitella vapaasti pitkin kuuta. Painonmuutoksen voi...
  5. Empuuu

    Aika kallis body, vaikka alennuksessa onkin!

    Minymo body kevät 2011 vpun Mikä lie oikea hinta...
  6. Empuuu

    Millaiset kengät noin 1,5-vuotiaalle talveksi?

    Kertokaa ihmeessä, millaisia aiotte omille lapsillenne ostaa tai suositelkaa muuten vaan, jos tiedätte hyviä. Mieluiten semmoiset kengät, jotka on helppo laittaa jalkaan. Lapsella on ehkä vähän pullukka jalka, ei saa olla siis kapea malli. Tietysti pitää olla lämpimät. Tämmöiset vaikuttaa...
  7. Empuuu

    Minkä talvihaalarin ostatte/olette ostaneet 1,5v- lapsellenne?

    Lähinnä ideoita/vinkkejä kaipaan. :) Poika on talvihaalarikauden alkaessa puolitoistavuotias. Hintaa ei saisi olla paljon yli 100e. Tärkeintä on, että lapsi pysyy lämpimänä ja kuivana, ja että haalari on ihan kivan värinen/näköinen. Näitä kahta olen katsellut, eikös Reimatec ole ihan passeli...
  8. Empuuu

    Tänään rannalla nähtyä...

    Aivan järjettömän pieni vauva nimittäin! :heart: Onko keskosilla joku tietty painoraja ennen kuin pääsee kotiin? Siskon vauva syntyi melkein täysiaikaisena ja painoi noin 2200g, tuo oli paaaljon pienempi. Miten voikaan olla niin pikkuinen! :)
  9. Empuuu

    *Kesäkuun Keventäjät* Uudet tervetuloa mukaan!

    Nyt kaikki mukaan pudottamaan vähän painoa! Tämä on siis jatkoa toukokuun tiputukselle. Otetaanko sama tavoite kuin toukokuussa, eli ainakin 3-5kg pois? Vai asettaako jokainen itselleen henkilökohtaisen tavoitteensa, oli se sitten 1kg tai 10kg. :D Tässä toukokuun ketju...
  10. Empuuu

    Vappupallo vieläkin kuin uusi, mites muilla?

    Ärrrsyttäää! Kaksi ja puoli viikkoa se on jo kestänyt eikä näytä tyhjenevän. Minä kun luulin, että nuo kestää maksimissaan viikon. Lasta ei kiinnosta koko pallo, mies ei anna mun tyhjentää sitä. Pieni murhe, mutta murhe kuitenkin. :xmas:
  11. Empuuu

    1-vuotiskuvaus pk-seudulla

    Poika lähenee yhden vuoden ikää, ja olisi kiva käydä kuvauttamassa ammattilaisella, itsellämme kun on vain surkea kamera ja puutteelliset kuvaustaidot. Kertoisitteko - missä olette käyneet - paljonko tuli maksamaan - miten paljon kuvia saitte - olitteko tyytyväisiä - minkälainen kuva...
  12. Empuuu

    Kysymys ensiaskeleista

    Tähän on tietysti päivänselvä vastaus mutta kysynpä silti, että miten ensiaskeleet määritellään? :D Voinko sanoa lapseni ottaneen ensiaskeleet, vaikka hän ei itse noussut seisomaan ja kävellyt, vaan otti askeleet, kun hänet laitettiin seisomaan ja houkuteltiin syliä kohti. Parhaimmillaan...
  13. Empuuu

    Brio Spin kuomurattaat (2010), leveys takarenkaiden kohdalta?

    En näin äkkiseltään löytänyt tietoa. Jos jollakin on kyseiset rattaat, niin mittanauha käteen, kiitos! :D
  14. Empuuu

    Milloin pottaharjoittelut yleensä aloitetaan?

    Mulla ei oikeasti ole hajuakaan asiasta. Ollaanko nyt auttamattoman myöhässä, kun poika on 8,5kk eikä ole edes pottaa ostettuna. :ashamed: Milloin itse aloititte? Mikähän on keskimääräinen ikä? Pitänee kai se potta ostaa ja alkaa totuttamaan poikaa siihen. :)
  15. Empuuu

    Mikä semmoisen kartonki-silkkipaperihässäkän nimi on?

    Siis semmoisen, kun leikataan kartonkiin (esim. mustaan) joku kuva, tai pikemminkin kuvan ääriviivat, ja täytetään aukot erivärisillä silkkipapereilla? Tökätään ikkunaan koristeeksi. Löytyykö mistään ohjeita? :attn:
  16. Empuuu

    Hei sinä, jolla on 6-7kk vauva!

    Herättyään yöunilta, kuinka kauan vauvasi jaksaa olla hereillä ennen ensimmäisiä päiväunia? Kaikesta sitä keksiikin päänvaivaa, mutta oikeasti mietityttää, onko lapseni jotenkin epänormaali, kun oltuaan hereillä kaksi tuntia on hän niin väsynyt, että nukahtaa syliin. Joskus haluaa unille jo...
  17. Empuuu

    Miksi, oi miksi? *turhaa nurinaa hampaidenpuhkeamisesta*

    Meillä poika on tehnyt yläetuhampaitaan jo monen monta viikkoa. Eipä tuossa muuten mitään, mutta kun tuo itkee öisin todella usein, särkylääkkeestä huolimatta. Miksi joillekin vauvoille tulee hampaat tuosta noin vaan? Vanhemmat huomaa niiden puhjenneen vasta, kun vauva puraisee sormesta tms...
  18. Empuuu

    Mistä hyvät ja lämpöiset toppatöppöset vauvalle?

    Jos saisi hyviä vinkkejä, niin ei tarvitse pitkin kaupunkia ravata etsien. Äitiyspakkauksen töppöset ovat suoraan sanottuna surkeat, ei ne pysy jalassa ja tuntuvat aika ohuilta. Poika on nyt siis puolivuotias ja aika isojalkainen. :)
  19. Empuuu

    No okei, miten olisi kuvapino?

    Jos sillä saisi porukan iltaan vähän iloa. Ei tarvi koko ajan vikistä, kuinka kamala uudistunut palsta on. Harmaat haukkuu ja mustat mielistelee, vai miten se meni, tuttua kuhinaa palstalle. ;) Aloitan itse. "Hitto, mä oon kaunis ja mun vauva maailman söpöin!" Mun aloitukset jää yleensä...
  20. Empuuu

    Kysymys Manducasta

    Voiko siis jo 3kk-ikäistä vauvaa pitää Manducassa näin? Ei olla käytetty tuota vehjettä yli kuukauteen kuuman ilman takia. Vauva kasvanut jo sen verran, että ei mene Manducaan enää sen vauvaosan kanssa kokonaan "piiloon". Miten tuo näyttää huonolta asennolta? :/

Yhteistyössä