Minkä talvihaalarin ostatte/olette ostaneet 1,5v- lapsellenne?

"vieras"
Ticket to heaven on nyt muodikas, vähän jo liiankin eli tietyissä piireissä jo out.
Cupcake on trendikäs ja yhtä laadukas. Samoin Mini a ture.
Tanskalaisista myös Ver de terre on todella kaunis ja klassinen.
Lassien suprafil (tai siis se haalari jossa kurahaalarikankainen alaosa siis) on älyttömän kätevä toiseksi haalariksi, vaikkei niin nätti ja kallis olekaan.
 
Deleted member 70007
Mä oon tykänny ihan perus Lassieista, mut kyllä se Suprafillkin on tosi hyvä, kestää pakkasetkin ja pitää lämpösenä. Lassietec kans. Noista sun ehottamista valkkaisin ton tokan. Ihana. Koirakuosi olisi kiva takissa mut haalarissa mun mielestä :x
No hetken makusteltuani se on ehkä jopa ihan ookoo.
 
Ei tarvitse olla trendikkäin haalari. :D T2H, Mini A Ture jne. ovat vähän liian kalliita haalarista meille. Jonathanin haalari oli viime talvena, tosin poika oli silloin niin pieni, että ei kovalle käytölle päässyt. Piti ainakin lämpimänä ja se ruskea-oranssi tähtihaalari oli söpö. :)
 
Pojalla oli viime talven Ticketin haalari, oli todella lämmin ja piti kosteuden niinä päivinä kun oli märempää. Pesty kaksi kertaa, ja on kuin uusi. Maksoi vähän päälle 140e eli ostin uutena, mutta oli hintansa väärti.
 
Mä en ole kauhean intohimoinen haalariasian suhteen, siksi varmaan päädyn Reimateciin, tuntuu jotenkin varmalta merkiltä. Asusteiden yhdistelyäkään en ole juuri miettinyt. :D Molokidsin yksivärinen haalari oli ihan kiva, esim. vihreä tai ruskea, noin 120e.

Tuo Reimatecin raitahaalari on kyllä pirteä, siihen sopivat talvihanskat maksaa 30e. :O Taidan ostaa jotkut Jonathanin halvat...
 
"vieras"
Ap, kannattaa tarkkailla myös huuto.netiä. Tuon ikäiset vielä harvemmin saa puhki kulutettua haalareita ja monilla on useampi haalari, ns. parempi haalari, joten saattaa löytyä sitäkin kautta ihan uutta vastaavana ja hinta sen puolet alkuperäistä vähemmän.
 
svieras
Mun täytyy kyllä sanoa, että itse ostaisin Lassien Suprafilliä. Käsitys kyllä on, että sitä ei enää vissiin valmisteta? Meillä on ollut molemmilla pojilla aina Suprafilliä. Eivät ole pahan hintaisia ja hyvin ovat kestäneet ja käytettävyys on ihan omaa luokkaansa!
 
[QUOTE="vieras";24519435]Ap, kannattaa tarkkailla myös huuto.netiä. Tuon ikäiset vielä harvemmin saa puhki kulutettua haalareita ja monilla on useampi haalari, ns. parempi haalari, joten saattaa löytyä sitäkin kautta ihan uutta vastaavana ja hinta sen puolet alkuperäistä vähemmän.[/QUOTE]

Olen jonkun verran Huuto.netistä katsellutkin. :) Tuntuu vaan, että siellä pyydetään kamalaa hintaa. Pitää tsekkailla vielä, eihän tässä kiire ole, vaikka tuntuu että mä olen NIIN jäljessä tämän asian suhteen. :snotty:

Pitää tsekata myös Lassien Suprafill haalarit. Kiitos kaikille!
 
vvvv
Palaan vielä, Minttu mainitsi tuon Remun. Oliskohan esim. tämä haalari pätevä, kenelläkään kokemusta? Lasten Juulia ja Joonatan - Travalle Remu talvihaalari, suklaatähti
Meidän pojalla ollut useampana vuonna Remua ja yhtenä vuonna Reimatec. Eipä noissa juurikaan eroja ollut. Molemmat kuluivat hieman polvista lapsen kontatessa, joka nyt on aivan normaalia. Todellakin voin suositella Remua.
Ihana tuo suklaatähti =)

Noista Reimatecin haalareista vielä.. jos omaa lastani mietin, ruskea passaisi esikoiselle, koska hällä ruskeat silmät. Alempi taas tuolle kuopukselle, sinisilmäiselle tyypille. Jotenkin vaan tietyt värit passaa toiselle paremmin.
 
"miima"
Ostin huutiksesta Ticketin Coffee check kuosilla olevan haalarin, ruskea, jossa turkoosia ruudutusta, tosi hieno! Maksoin varmaan jotain 60 e posteineen ja puku on kuin uusi! Myös Molon polariksen olen saanut alle 60 e ja se oli aivan uudenveroinen. Että kyllä sieltä huutiksestakin joskus tekee löytöjä ;)
 

Yhteistyössä