~~~ TIP-TAP-TIPUTTAJAT joulukuussa ~~~

Apua tuota otsikkoa. :D Hyvän keksit, Toss Foo!

Joulukuussa siis jatkamme kilojen karistusta. Uudet tervetuloa mukaan! Vanhoille tsemppiä. Meillä on osalla pitkä taival takana, joten kilomäärät eivät välttämättä ole suuria, mutta gramma kerrallaan alaspäin. Kaikki miinus on vain plussaa. ;)

-------------------------------------------------------------------

Omaksi tavoitteekseni asetin siis -1,7kg 21. päivä mennessä. Jouluna varmasti tulee takapakkia, mikä ei sinänsä haittaa, koska tiedän, että saa painoa myös tiputettua. Aion syödä ihan kaikkea, mutta toivon mukaan kohtuudella. :xmas:

Tulos tähän mennessä (touko-marras): -17,3kg.
Painoindeksin muutos: -7,0 yksikköä
 
Toss Foo
Kiitos kaunis, Empuuu, uudesta pinosta! Toukokuusta asti olen mukana ollut, ja viitisentoista kiloa minusta on matkalle jäänyt. Kolmekymmentä pakettia voita, ajatelkaas! Tai älkää ajatelko, yöööhh...

Mutta siis, olen jo viimeisesssä viilailuvaiheessa hakemassa sitä sopivaa tasapainotilaa. Ei haittaa jos vähän vielä tippuukin, mutta alle kilosta on enää kyse. Pääasia on, ettei paino enää nouse, ja siihenkin hommaan tarvitsemaani tsemppiä täältä käyn hakemassa.

Kevyttä joulukuuta kaikille,
Tip-tap-tippailee Toss Foo, tonttutunnelmissa tottakai!
 
Kilojen kera
Löysinpäs uuden ketjun. Painoa on viime kerralta lähtenyt noin puoli kiloa (eli noin parin viikon aikana). Hitaasti tuo paino lähtee (liian hitaasti), vielä olis se 1,5 kg tavoitteeseen ja kiinteytymistä.

Millä tahdilla te muut normaalipainon sisällä laihduttavat saatte kiloja pois?
 
Millä tahdilla te muut normaalipainon sisällä laihduttavat saatte kiloja pois?
Aivan hemmetin hitaalla tahdilla näköjään. :D Normaalipainon saavutin heinäkuun lopussa, ja sen jälkeen on tippunut alle viisi kiloa. Tosin mulla on tässä nyt ollut välillä laihdutus tauolla, loka-marraskuussa tippui vain puolisen kiloa. :) Nyt pitäisi saada homma etenemään, mutta vaikeaa tuntuu olevan!
 
Violetta harmaana
Mä alotin painonpudotuksen tossa viime viikolla, eli alkuvaiheessa ollaan. Tosin kokemusta on aikasemmilta kerroilta -20 ja -10 kg. En siis oppinut mitään, vaan parisuhteen myötä alko paino vaan nousta. Nyt viikossa lähti nesteet -2,5kg ja toivottavasti vähän läskiäkin... Nyt oon mitoissa 162/77,5. Jos nyt ees kuuteenviiteen sais ni olis kiva. :)
 
Toss Foo
Kilojen kera: mulla tipahti normaalipainon sisällä alkuun viitisen kiloa aika nopeasti, mutta sen jälkeen tahti hidastui selvästi. BMI on nyt noin 22, ja kahteen kuukauteen paino on pudonnut ainoastaan noin 600g. Oikeastaan on tapahtunut vain edestakaista sahausliikettä, siis välillä on käyty jopa kilo alempana ja kohta taas 1½kg ylempänä. Seuraan painoa lähes päivittäin, koen tämän tärkeäksi että voin nyt työ- ja kokouskiireilyn alettua seurata, ettei paino vaan lähde salakavalaan noususuuntaan. Puolisen kiloa olisi vielä lopputavoitteeseen matkaa, saa nähdä meneekö siihen sitten puolisen vuottakin..

Tervetuloa, Violetta!
Missäs muut marraskuun massankadottajat luuraavat, huhuu?
Ja lisääkin porukkaa mahtuu, mukaan vaan :)

Toss Foo.
 
IhanaValo
Löysinpäs!

No joo, täältä palaa yks kadonnu lammas..ja repsahti taas oikeen kunnolla tän viikonloppuna. Nyt kun jaksas olla ees miettimättä mitään herkkuja sinne jouluun asti..tai ees jouluviikolle.
Viime kuussa taisin saada n.kilon pois, mikä on suuri saavutus miulle kun alkuun (ja pitkän aikaa) junnas ja junnas, tai paremminkin sahas ees taas. Nyt ei sais antaa periks..
 
Toss Foo
Hiljaista on, eikö joulukuu motivoi laihdutukseen? No, ydinjengi jatkaa joulusta huolimatta ja ehkä uuden vuoden uudet kujeet houkuttavat sitten aktiivisempaan kirjoitteluun.

Mulla on ihan järkyttävä päänsärky ollut pari päivää, ja tänään illasta turvotusta. Ei ole aavistustakaan, olenko juonut tarpeeksi - luultavasti en, kun keskittyminen on mennyt kokonaan siihen että selviydyn aamusta iltaan ja saan tehtyä edes jotain siitä mitä pitäisi.

No, kyllä se tästä, eikö?
Kohta se joulu jo tulla jollottaa, huih! :)
 
Mä en haluu tulla tähän ketjuun...kun mä en tiputa jouluna mitään...nostan todennäköisesti kyllä.

Ei ole helppoa ei...kun on tulossa pikkujoulua ja laivamatkaa, sekä jouluaatto ja kaikki välipäivät. Kyllä menee siinä määrin mässäilyksi etten mitään saa pois...mutta jospa ei ihan hirmuisesti tulisi takaisinkaan? :D
 
Kilojen kera
Kilojen kera: mulla tipahti normaalipainon sisällä alkuun viitisen kiloa aika nopeasti, mutta sen jälkeen tahti hidastui selvästi. BMI on nyt noin 22, ja kahteen kuukauteen paino on pudonnut ainoastaan noin 600g. Oikeastaan on tapahtunut vain edestakaista sahausliikettä, siis välillä on käyty jopa kilo alempana ja kohta taas 1½kg ylempänä. Seuraan painoa lähes päivittäin, koen tämän tärkeäksi että voin nyt työ- ja kokouskiireilyn alettua seurata, ettei paino vaan lähde salakavalaan noususuuntaan. Puolisen kiloa olisi vielä lopputavoitteeseen matkaa, saa nähdä meneekö siihen sitten puolisen vuottakin..
Toss Foo.
:) Heh, puoli kiloa puolessa vuodessa! Tuota minäkin tässä hiukka pelkään, kun tahti on niin hidasta. Ensimmäistä kertaa kuukausiin näytti vaaka alle 64kg tällä viikolla, tosin saa nähdä pysyykö vai oliko vain joku oikku. Täytyy silti iloita tuostakin saavutuksesta :) Mun BMI on lähes sama kuin sulla, joten en enää kovin paljoa pois yritä saada. Välillä vain on kärsivällisyys hiukka koetuksella.

Kiitos kaikille muillekin vastaajille ja tsemppiä!
 
h87
Tammikuussa liitytään mukaan. Muutama kuukausi sitten paino lähenteli 64kg ja aloin sitä pudottamaan ruokavalion muutoksella. Nyt painoa 60,8 (bmi 24,67). Tiedän, että jouluna nousee taas mutta vuoden vaihteen jälkeen on tavoitteena pudottaa 50-55 kiloon (bmi 20-22) 15. viikossa ja samalla tietysti kiinteystä ihan reilusti. Kannustusta ja vinkkejä otan mielelläni vastaan ;) Mukavat joulut kaikille.
 
IhanaValo
Huoh, ei hyvältä vaikuta tää oma yritys. Ei suju ollenkaan, ei vaan saa itteensä niskasta kiinni ja heti ratkeaa kun vähänkin ees on jotain herkkua lähellä. P*ska.
Viimestään vuoden alusta taas...kovempi yritys päälle :) Hyvää joulunodotusta kuitenkin kaikille!!:xmas:
 
Toss Foo
Huomenta nuoret :D

Tulinpa vaan merkkaamaan, että tässä vaiheessa kuuta on enää 200g lopputavoitteeseen matkaa. Lähes 16kg siis lähtenyt keväästä.

..toivottavasti joulun jäljiltä ei kovin montaa kiloa ole plussaa sitten.. ehkä en punnitse välipäivinä lainkaan, antaa tilanteen tasaantua uuteen vuoteen jos siltä tuntuu :) Mutta siis, hyvillä mielin täällä jatketaan! Vielä kun pakkasta saisi ja valkean joulun, oi!
 
Ou jee, kahdessa viikossa -500 g. :D Nyt kaiken kaikkiaan -17,8 kg. Pistin eilen noin kymmenet housut/farkut vaatekaapista pois, muutamat niistä olin ostanut jo laihdutuksen alettua, mutta nekin tippui jo päältä. :)
 
poignant harmaana
Mulla junnaa edelleen paikoillaan, olen kyl nyt ollu kaks viikkoa kauheessa flunssassa, joten liikuntaa en ole harrastanut, mutta just eilen sanoin miehelle et en jaksa ressata. Otan sit joulun jälkeen taas tiukan kuurin.

Mä olen sen 12kg saanut keväästä pois ja olen ihan tyytyväinen, koska mun painon pudotus vaatii sen tiukan liikunnan, ei onnistu pelkällä ruokavaliolla. Eli nyt vaan pitää löytyy se hukkaan mennyt liikuntakärpänen :D
 
Toss Foo
200 grammaa lopputavoiteeni alle jo kolmatta päivää! Voin siis sanoa saavuttaneeni tavoitteeni vuonna 2011 :)

Kiitos kaikille seurasta, jo toukokuun tiputtajista lähtien olen näissä kuukausittain uusiutuneissa tsemppipinoissa ollut ja lähes viidennes minusta on matkalle jäänyt. Uutena minuna on ihana ottaa uusi vuosikin vastaan.

Kiitos vuodesta 2011,
ihanaa joulua ja onnea uudelle vuodelle!

Toss Foo,
vain varjo entisestään :D
 
Poignant 12kg on tosi hyvä saavutus! Toivottavasti ensi vuosi alkaa sairasteluitta, mä lähden kans mukaan tiukalle kuurille. :)

Toss Foo Wuhuu, onnittelut tavoitteen saavuttamisesta! Nytkö sää meidät jätät? :D

Mä otin kuun alussa tavoitteen -1,7kg joulukuun 21. päivään mennessä. No nyt on jo 22. ja tilanne on -1,1kg. Taidan ottaa vielä aattoaamun painon. :)
 
IhanaValo
Wautsi mitä tuloksia teil!!
Kateellinen oon tahdonvoimastanne ja motivaatiostanne..Mie oon tainnut saada sen n.vähän vajaa 3kg pois tässä--hmm, no monen kuukauden aikana :) Huimaa vauhtia siis edetään :D
En ole nyt joulun aikaan viittinyt itseäni masentaa vaa'alla käymällä, millonkahan sinne uskaltautuis..?
 
Toss Foo
Heipsis,

olettekos tip-tap-tiputelleet tammikuussakin, painoa siis? Minä olen ollut nettikatveessa, lähinnä kiireestä johtuen.. enkä nyt oikein löytänyt jatkopinoa. Vai helmikuullako sitten jatketaan painonpienennysprojektia?

Mulla on mennyt ihmeen tasaisesti, toki tuo juhlakausi lisäsi osansa (ja ihan huo-lel-la!), mutta eroonkin siitä on jo päästy ja nyt taas kevättä kohti katsellaan.

Kyllä mä mielelläni täällä mukana olen, vaikka "valmis" olenkin - nythän se homma vasta alkaakin, miten PYSYÄ saavutetussa painossa.. ettei juhlakausi ns. jää päälle. Helpolla sen tekisi, näköjään.

No mutta, jos joku ohjeistaa minut uuteen pinoon, tulen sinne :)
Toss Foo,
uusi vuosi mutta vanhat kujeet!
 
Heipsis,

olettekos tip-tap-tiputelleet tammikuussakin, painoa siis? Minä olen ollut nettikatveessa, lähinnä kiireestä johtuen.. enkä nyt oikein löytänyt jatkopinoa. Vai helmikuullako sitten jatketaan painonpienennysprojektia?

Mulla on mennyt ihmeen tasaisesti, toki tuo juhlakausi lisäsi osansa (ja ihan huo-lel-la!), mutta eroonkin siitä on jo päästy ja nyt taas kevättä kohti katsellaan.

Kyllä mä mielelläni täällä mukana olen, vaikka "valmis" olenkin - nythän se homma vasta alkaakin, miten PYSYÄ saavutetussa painossa.. ettei juhlakausi ns. jää päälle. Helpolla sen tekisi, näköjään.

No mutta, jos joku ohjeistaa minut uuteen pinoon, tulen sinne :)
Toss Foo,
uusi vuosi mutta vanhat kujeet!
Täällä ollaan:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2082258-tammikuussa-tiukentuvat/

:)
 

Yhteistyössä