Vappupallo vieläkin kuin uusi, mites muilla?

Ärrrsyttäää! Kaksi ja puoli viikkoa se on jo kestänyt eikä näytä tyhjenevän. Minä kun luulin, että nuo kestää maksimissaan viikon.

Lasta ei kiinnosta koko pallo, mies ei anna mun tyhjentää sitä. Pieni murhe, mutta murhe kuitenkin. :xmas:
 
se voi kestää jopa puolikin vuotta. viime vuonna mun ystävän perheessä näin kävi, kunnes pääsi livahtamaan ikkunasta ulos. me ei ostettu tänä vuonna ainuttakaan palloa, kun lapset on niin isoja, ettei niitä kiinnostanut enää ollenkaan. ja lapsenlapsi ei halunnut, kun pelkää sitä posausta jos se pamahtaa ja toinen on niin pieni, ettei vielä mitään sellaisesta ymmärrä
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23764744:
se voi kestää jopa puolikin vuotta. viime vuonna mun ystävän perheessä näin kävi, kunnes pääsi livahtamaan ikkunasta ulos. me ei ostettu tänä vuonna ainuttakaan palloa, kun lapset on niin isoja, ettei niitä kiinnostanut enää ollenkaan. ja lapsenlapsi ei halunnut, kun pelkää sitä posausta jos se pamahtaa ja toinen on niin pieni, ettei vielä mitään sellaisesta ymmärrä
Puoli vuotta... Ennen juhannusta saa lähteä!
 
:))
Varmaan puhut helium-pallosta? Foliopallo sinänsä taitaa aika kestävä olla, mä sain mun silloisen poikakaverin isältä 10v. sitten sellaisen pienen sydämenmuotoisen pallon jossa nalle puh ja ihaa, tikun päässä siis. Ja siellä se pallo nököttää edelleen mun vanhempien luona. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23764773:
No senverran kova pamaus, että kyllä mä pelästyin kunnolla :D
mulla posahti lapsena naamalle. ja mulle jäi sellainen, että mua aina jotenkin inhottaa ne pallot, että milloin posahtaa. ja en tykkää tuolla jossain yleisellä paikalla missä niitä jaetaan, kun lapset sitten kulkee niiden kanssa, eikä ne katso kenen silmillä se pallo milloinkin käy. joten yritän kiertää sellaiset paikat kaukaa
 
venni07
meil oli 1 vuosi liianki kestävä ja hävitin sen ku joulusiivousta tein!!viime vuonna katos mystisesti ennen juhannusta...katotaa kui tänä vuon käy vielä ovat siis katossa
 
Viimevuotinen kesti monta kk ja näyttää nämäkin nykyisset kestävän. Viimevuonna poika itse lopulta särki sen ja pystyin sen heittämään pois. Aina kestäneet noi foliopallot kauan.Tikkupalloa ei oo koskaa ollu.
 

Yhteistyössä