Hakutulokset

  1. M

    Vauvani ei osa rentoutua

    suurin piirtein samanlaisia menetelmiä minullakin on ollut käytössä jo parin kuukauden ajan. ilmeisesti minulle ei jää muuta kuin odottaa ja toivoa, että joskus meno rauhoittuu :whistle: kiitos vastauksestasi Elppa :wave:
  2. M

    Vauvani ei osa rentoutua

    meidän 8 kk vanha tyttö on ylivilkas lapsi, mikä on aiheuttanut ongelmia uneen rauhoittumisen ja rentoutumisen kanssa. Olen yrittänyt pitää kiinni säännöllisistä nukkumaanmenorutiineista ja rauhoittaa aina leikkejä ennen unia. Mitään ei kuitenkaan tunnu auttavan. Tyttö heräilee jokaisen...
  3. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Suklaahirmulle hirmuiset onnittelut tyttövauvan johdosta!!!! :flower: :hug: Jaksamisiä koko perheelle! :heart: margo rv 36+2
  4. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Eilen oli viimeinen neuvolalääkäri. Oli se aika hassu tuo käynti. Lääkärini on sellainen eläkeikäinen mummeli, joka käyttää vain ja ainoastaan vanhoja menetelmiä ja tietojaan. Nyt me saatiin ultralaite neuvolaamme. On se aika vanha, mutta kuitenkin toimiva. Lääkärimummo ei kuitenkaan osannut...
  5. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Itsekin olen päätoiminen opiskelija, mutta samalla oon koko viime opiskeluvuoden tehnyt töitäkin osa-aikaisena. Siis tein töitä sen verran, ettei tarvinnut opintotuista kieltäytyä, mutta palkkaakin tuli mukavasti. Muistaakseni sit, kun täytin äprahahakemusta siinä oli kenttä, jossa voi valita...
  6. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Tervehdys kaikille taas pitkästä aikaa :wave: Jotenkin aina tulee luettua juttuanne, mutta itseäni on todella vaikeaa pakottaa kirjoittelee :ashamed: Ekalle ISOT onnittelut poikavauvan syntymän johdosta!!! :flower: On se nyt vaan niin ihana, kun huomaa, että pikkuhiljaa lokakuiset...
  7. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: Kyllä sitä huomaa, että porukkaa on alkanut jäädä äippälomille, kun viime päivinä kaikilta tulee niiin paljon tekstia, että puoli päivää sitä menee muiden kuulumisia lukiessa :laugh: Sit, kun on viihdoin lukenut kaikki läpi...
  8. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Huomenta täältäkin :wave: Tänään starttasi siis viimeinen työpäivä ennen äippälomaa. Jee!!! :D Sain jo tällä viikolla suurimmaks osaks siirrettyä omat hommani taloon jääville, joten hoitelen vielä viimeisiä loppujärjestelyjä ennen lähtöä, niin olen vihoviimein VAPAA!!! :p Ensi viikolla...
  9. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heipsan kaikille! :wave: pikakysymys: Oletteko jo saaneet Kelasta päätös vanhempainetuuksista? Nimittäin olen lähettänyt hakemukseni jo heinäkuun puolessa välissä. Elokuu alussa tuli kelasta pyyntö lisätietojen lähettämisestä. Lähetin heti tarvittavat paperit sinne, eikä sen jälkeen asiasta...
  10. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Nyt, kun kaikki kirjoittelee pahoinvoinnista ja sen yhteydestä synnytykseen, tulikin mieleen kysymys. Onko siis normaalia, että synnytyksen aikana oksentelee? Siis itse olen 100 % varma, että minun kohdallani näin tuleekin käymään. Minulla oksennus on normaali reagointitapa kipuun. Riippumatta...
  11. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Hei kaikille :wave: Naurukohtaukselle tsemppiä ja voimia "jakautumiseen" :flower: :hug: Toivottavasti pian kuulemme vauvauutisia sulta :heart: toivekasodottaja : itse kyllä ensimmäistä kerta kuulen tuosta lastenneuvolan kotikäynnistä. Olisi kyllä mahtava juttu, jos meilläkin päin...
  12. M

    Äitiyspakkaus...

    Itselläni meni yli kuukausi papereiden jättämisestä ennen kuin sain Kelasta ilmoituksen, että parin viikon sisällä siitä äp tulee. Ja eilen se viihdoinkin tuli! Eli vielä puolentoista viikon päästä siitä ilmoituksesta. Joten malttia vaan, kun on Kelasta kyse :)
  13. M

    Mitä vastasyntynyt tarvitsee? -lista

    Nostellaan uudemman kerran :wave: Tosi hyvä lista! =)
  14. M

    Kelan käsittelyajoista?

    Minulla meni yli 4 vko, kun sain päätöksen ja pakkausta odotan vieläkin :whistle: (yksi vko on kulunut) Laskettu aika mulla on 8.10 eli sais jo tullakin :/
  15. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Huomenta kaikille! :wave: Ihana, kun on perjantai !!! Kiitoksia kaikille hyvistä vinkeistä harsojen suhteen! :heart: Kerroin eilen miehelleni, että meinasin jo ostaa niitä harsoja, kun päätin varmuuden vuoksi kysyä kokeneimmilta tytöiltä, mihin niitä oikein tarvittiin. Mies nauroi...
  16. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Huomenta kaikille! :wave: Taas yksi työpäivä lähti käyntiin. Nyt on enää tasan kolme viikkoa äippäloman alkuun! En malta enää odottaa! Olisinpa vain ottanut se varhennettuna... :whistle: Oma vointi on viime aikoina ollut vaihteleva. Välillä pursuan energiaa, välillä taas on niin...
  17. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Tervehdys kaikille! Onpas tänne tullut tekstiä viikonlopun aikana. :) Naurukohtaukselle ja nannalle isot :hug: Pysykää kasassa mahdollisimman pitkään. satunen: siitä välilihahierontavoiteesta sen verran, että eihän sun tarvi kysyä siitä apteekin tädiltä kuin, mistä hyllystä löytyy...
  18. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    huitshapeli: Onnittelut :flower:
  19. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    satunen: en tosiaan aikonutkaan hieroo sitä välilihaa vielä, vaan ihan ohjeiden mukaisesti rv 34 aikaisintaan alkaen :) Tosin kokeilin jo sitä itse voidetta ilman hierontaa eilen pesun jälkeen, kun tuntui niin pahasti kuivalta se alapää. Voihan sitä käyttää muutenkin kuivan ihon hoitoon...
  20. M

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heippa kaikille taas! :wave: satunen kiitos vinkistä siitä välilihan hieronnasta. Menin eilen heti ostamaankin tuon voiteen. Itse asiassa tuo välilihan repeytyminen tai mahdollinen leikkaus pelottaa minua synnytyksessä eniten. Minulla on muutenkin ollut koko ajan ongelmia alapääni kanssa...

Yhteistyössä