Hakutulokset

  1. J

    Miestenne harrastukset

    :attn: MIEHENI HARRASTAA TÖITÄ,TÖITÄ JA VIELÄ KERRAN TÖITÄ + VIIKONLOPPUISIN KALJAA JA DVD;FILMEJÄ. :whistle: Yhdessä kyllä töllötämme filmejä/meillä onkin aikasmoinen kokoelma jo.Lasten kanssa touhuaa toki/touhuamme koko perhe.Mökkeilemme kaikki lomat,siellä kalastusta pojan...
  2. J

    kuiva yskä vain jatkuu,astmaako?

    Puolivuotiaalla lapsella on ollu jo pitkään kuiva yskä. Ihan vauvana lueskelin keskustelusivuilta, et muillakin on ja sitä kutsuttiin "virkayskäksi". Enpä asiaa sit sen enempää kummastellut. Neuvolassa mainitsin asiasta vasta nyt ja th kehotti seuraamaan missä tilanteessa ja kuinka usein vauva...
  3. J

    Nova T käyttäjät

    Minulla oli aikoinaan kuparikierukka ja olin siihen vuoden verran tyytyväinen. Sitten vuodot runsaantu niin, että vaihdoin ehkäisyn pillereihin. Nyt haluaisin hormoonittoman ehkäisyn jälleen ja kysymykseni kuuluukin, onko jollakulla kokemuksia runsaiden vuotojen uusimisesta uuden kierukan...
  4. J

    maissiallergia

    5 kk ikäinen lapseni muuttui jälleen kerran (kolmas yritys) itkuiseksi, kun aloitin maissin. Aloitin tietty makuannoksilla ja pidin 3 vkon tauon edellisestä kerrasta. Maissia annoin kolmen päivän ajan ja siedin noita itkuja ja yöheräilyjä, mutta nyt en jaksa enää. Onko jonkun toisenkin lapsi...
  5. J

    estrella de mar,alcudia

    Onko kenelläkään kokemuksia ko. hotellista lapsiperhettä ajatellen? Kiinnostaisi myös tietää onko siellä yhteiskäytössä pyykinpesukonetta?
  6. J

    Miten on ?

    hei nimimerk.Hömelö. Silmiini osui tämä aloittamasi keskustelu ja meillä samat oireet. Kerroit alkuperäisessä viestissä lääkärille menosta, mitä siellä sanottiin?
  7. J

    Miten totuttaa 1v vaunuista sisälle päiväuniin?

    Nukkuu päikkärit aina vaunuissa, muutaman kerran viime talvena vaunujen kanssa sisällä nukkui. Mutta omaan sänkyyn ei nukahda ei millään..hoitoon on menossa ensi syksynä, ja sielä ei vaunuissa nukuteta :/ Joten pakko saada ennen sitä totutettua sisäuniin.
  8. J

    liemikuutiot ilman selleriä?

    Ilmeisesti lapseni on alkanut reagoimaan selleriin urtikarialla; allergia todettu vuosia sitten ihotestein. Kaipaisin vinkkejä keittomausteiksi, varsinkin jos tiedätte liha- tai kasvisliemikuutioita ja pakastekeittojuurekset ilman selleriä. Kuutiot eivät saisi sisältää myöskään laktoosia.
  9. J

    Lapset 6v+9v, vieläkö lisää?!?

    Ikää minulla 36v. ,lapset 11v. ja 8v. Uskaltauduimme "aloittamaan kaiken alusta" ja nyt viikkoja 16 kasassa. Välillä pelottaa, mutta vielä en kadu. Sitä paitsi mies on innostuneempi tällä hetkellä kuin minä, vaikka yritin pari vuotta tartuttaa vauvakuumetta häneen.
  10. J

    yllätys plussa

    Edelleenkin mua pelottaa , mitä tuleva tuo tullessaan. Eniten se kumpi lapsistamme -94 vai -97 syntynyt jakaa huoneen sitten jossain vaiheessa uuden tulokkaan kanssa. Sekin olis ihan hirveetä, jos tulis kaksoset. Alkuun mies ei halunnu lisää lapsia, koska ei halua alottaa kaikkea alusta ja...
  11. J

    yllätys plussa

    Olen joskus kirjotellu tänne, kun on ollu hirveä "kolmoskuume" ja mies ei halua, kun edelliset on jo koululaisia. Mut oltiin laittamassa hormonipolille korkean prolaktiinin ja kuukautishäiriöiden takia. Lääkäri käski tekeen rask. testin ennen ku laittaa lähetteen eteenpäin. Ja plussa tuli! En...
  12. J

    Entäs pino vm.69? Kuuluisa kuuvuosi..

    Täällä myöskin. Kahden lapsen kera (mies myös) ja kolmannen teko alkaa... Viimenen pilleri tuli jo otettua!
  13. J

    Murkut ja vauvat

    Noita asioita me jo ennakkoon mietimme, kun aloimme vakavissamme harkitsemaan kolmatta lasta. Esikoisemme on 10v joten murkkuikä lähestyy... Kaikesta huolimatta uskaltaudumme vauvantekopuuhiin helmikuussa.
  14. J

    Tervehdys!

    juu ja ikää minulla on 35!
  15. J

    Tervehdys!

    Minäkin täällä aika ajoin kirjoittelen, kun tuosta kolmannesta haaveilen. Helmikuun lopulla aloitamme yritykset ja toivottavasti nuo koululaiset saavat joskus pikkusisaren.
  16. J

    duna golf garden, maspalomas

    Onko kukaan käynyt ko. hotellissa? Oliko vieressä oleva kauppa ja ravintola ihan ok, hinnat? Pystyikö rannalle kävelemään (llapsemme ovat jo koululaisia)? Olis mukava kuulla kokemuksia. Playa del Inglesissä olemme olleet aikaisemmin, joten juuri kokemukset Maspalomasista kiinnostaa.
  17. J

    Aiottekos

    Maaliskuussa alkaa yritys. Ikää 36v. Kaksi lasta jo koulutiellä... Asiaa pähkäilty vuosia, toivottavasti mieli ei muutu nyt kun miehenkin sain kuumeilemaan...
  18. J

    vauva+koululaiset?

    Vihdoinkin myös mieheni näyttää vihreää kolmannen lapsen hankkimiselle! Itse olen ruvennut empimään, en ikäni (36v) tai jaksamiseni takia, vaan miten arki sujuu. Molemmilla koululaisillani on omat huoneet ja vauva tietty olisi alkuun meidän huoneessa, mutta muutaman vuoden kuluttua... Kumpi...
  19. J

    kamala beach

    Onko kukaan teistä käyny lasten kanssa Thaimaassa, phuketissa ja siellä Kamala Beachilla? Kertokaahan kokemuksia.
  20. J

    koululaiset ja vauva

    Nyt suunnitellaan sitä kolmatta lasta. Pitkään on mietitty näitä käytännön asioita (mahtuuko asuntoon, viitsiikö kaiken aloittaa alusta jne.), mutta kun minulla on niin valtava tämä vauvakuume. Ja mieskin on nyt sanonut "juu". Eli ihan näitä käytännön asioita vielä pohdiskelen. Kertokaa...

Yhteistyössä