Aiottekos

  • Viestiketjun aloittaja viivis
  • Ensimmäinen viesti
viivis
hankkia vielä lapsia?
minä sain ekan 30 vuotiaana ja toisen 34v ja haluaisin vielä yhden..
Ja kun aina on vienyt aikaa tulla raskaaksi pukkaa paniikkia että kerkiääkön sitä ennen kuin on"yli-kypsä" :LOL:
Niin ne vaan vuodet vierii..kohta ollaan mummu-kuumeeessa eikä vauvakuumeessa :D
 
pikku äippä-71
meillä nyt 2 ipanaa!esikon sain 28v ja heti seur.vuonna ollessani 29v niin tytön!!!!!!!!!!!!!!nyt ipanat 5v7kk ja 4v5kk!!!!!!!!!!!!!ja voipi olla että täys meitin lapsiluku :attn: :attn:
 
Juu ois tarkoitus jossain vaiheessa pyöräyttää toinen, omasta puolesta toinen sanoo et vauvakuume ja toinen puoli ei. Ota siit sitten selvää, miehelle en ole vielä ehtinyt haastelemaan mut katsellaan...
 
Mulla on kaksi tyttöä (11v ja 13v) ja nyt odotan kolmatta, luovan tauon jälkeen. ikää itselläni on 31v. Mies haaveilis vielä neljännestä tämän jälkeen, joten en ole varma jääkö lapsiluku tähän =)
 
jolly jumpperi
En tiedä hankkimisesta mutta haaveilen vielä yhdestä tyyliin kyllä-ei-kyllä-ei-kyllä-ei jne... Ainakaan ennen ensi kesää ei yritystä tule olemaan.

Aiemmat lapset -92,-99,-01 ja -03
 
Sain esikoisen vajaa 27-vuotiaana, keskimmäisen 2v sen jälkeen ja kuopuksen sitten vuosi toisen lapsen perään. Nyt on siis kolme pirpanaa pienillä ikäeroilla ja itselläni ikää 32v.

Mies on sitä mieltä, että lapsilukumme on ehdottoman täynnä, mutta ei olisi valmis sterilisoimaan itseään... :whistle: Itsekin olen nyt sitä mieltä, että tämä riittää (etenkin, kun pirpanat on siitä eloisammasta ja jääräpäisimmästä päästä ja kaikki tosiaan vielä kovin pieniä), mutta en pysty sanomaan "ei koskaan".

Jos meille vielä neljäs lapsi suotaisiin, sen aika voisi olla esikoisen lähtiessä kouluun eli n. 3-4 vuoden kuluttua. En minä kai ihan ikäloppu vielä ole kolmevitosena =) .
 
Huugo
2 plakkarissa yksi kumpaakin sorttia kolmas kohta tulossa ja kova oli hinku ensimmäistä tehtiin yli 5 v syntyi v 98 (itse syntynyt 67)toinen 00 ja tämä sitten taas 5 vuoden uurastuksen jälkeen -05 neljäskin saisi tulla jos on tullakseen ja löytyisi isompi asunto nytkin pikkasen ahdasta kun 2 h +k mutta ei vielä hätiä mitiä sekaan mahtuu...otetaan nyt numero 3 vastaan ensin. Jos kestää seuraavakin 5 vuotta tehdä niin en tiedä jaksanko enään.Kyllä sen iän huomaa nyt väsyttää paljon enemmän kun ensimmäistä otellessa. Onneksi kaikki ovat tähän menessä olleet helppoja lapsia nukkuneet yöt läpensä synnytyslaitoksesta tultua saapi nähdä nyt kun on jo ikää ja kokemusta niin hoituu toi hoitaminen kyllä luonnostaan mutta kuka noita koliikkilapsia nyt tilaisi saapi ottaa vastaan mitä tulee onneksi olen vähäuninen.
 
katjakris
Kyllä mä vielä yhden haluaisin,onneks ukko haluis vaikka kuinka monta.Ei ainakaan siitä ole kiinni.Jos ens syksynä alkais yritys ja sit olisin kotona kun esikko menee kouluun ja kakkonen eskariin.Ikää 35 ;)
 
Taavi-Viivi
Esikoinen syntyi -96 ja nyt odotan toista syntyväksi huhtikuun lopulla, itse olen 31 v., joten vielä ehtii sen kolmannenkin tehdä, jos siltä tuntuu =) ja saa miehen innostumaan myös.
 
pii70
Eka lapsi 34-vuotiaana, vielä olisi tarkoitus toista yrittää. Ajattelin, että kun ikää on kuitenkin jo tuon verran, että voi olla kyseenalaista yhdenkin lapsen saanti. Vaan ihana tyttö meille tuli. :heart:
 
KahviKaisa
Sain ekan muksun 28 v ja toisen 34 v. Nuorempi on nyt vajaa 2 kk ikäinen. Synnytyssalissa supistusten ohessa totesin, että lapsiluku on nyt täynnä, mutta nyt olen alkanut ajatella jo kolmatta... Pitäisköhän laittaa kolmas yritykseen saman tien? Outoa tämä ihmiselo; olin tosiaan niin varma, että kaksi riittää, mutta mutta...
 
lazy
Sain esikoiseni 33 vuotiaana ja vähä yli kk päästä täytän 35 vuotta.
Voi olla että hankimme lapsen vielä, kun tyttö kasvaa vähän...Montaa vuotta en kyllä haluiaisi miettiä,mut katsotaan... :/
 
HildaHulda
Ehkä-EI-kyllä...En minä tiiä :D :p

Mulla ikää 33v. Esikoinen syntyi kutakuinkin 3-kymppislahjaksi, kakkonen täytti just jouluna vuoden. Mielessä pörii jatkuvasti ajatus neljästä lapsesta, mutta välillä oon jo näiden kahden kanssa ihan loppu ja hermoraunio...Siltikin enemmän on niitä ihania ja mukavia hetkiä, kun oikein pysähtyy miettimään, joten mikä ettei tähän vielä kaksi sopisi. Ei ehkä ihan tähän 77 neliöön, mutta kuitenkin ;)

Kauheasti ei ole aikaa harkita, koska haluaisin lapset kuitenkin alle 4-kymppisenä. Sen jälkeen kuvittelen olevani liian vanha tähän hommaan... Ehkä/luultavasti ensi kesänä meillä annetaan kolmoselle mahdollisuus tulla jos on tullakseen.
 
En aio. Ikää tulee nyt tänä vuonna 32v. ja nuorimmainen on n. puolivuotias, esikoinen 3,5v. Haluan joskus tehdä muutakin kuin vaihdella vaippoja. Laskin taannoin, et kun täytän 40v. esikoinen on 12v. ja kuopus 9v. Just sopivaa mulle. Luultavasti vauvakuume iskee viimeistään sitten kun esikoinen menee kouluun, olisin silloin 35v. mut aion hillitä itseni ja pitäytyä tässä yhdessä tekemässämme päätöksessä.
 
Meillä kaiksi lasta -98 ja -00. Poika ja tyttö. NYt oli mielestäni sopiva aika hankkia kolmatta, kun lapset ei enää ihan pieniä. Melkein heti tärppäsi ja kesäkuussa olisi tulossa sitten kolmas . Itse olen 36-vuotias.
 
linnut
09/89, 05/01, 01/03 ja 03/04 syntyneet lapset. eikä vieläkään vauvakuume ole mihinkään hävinyt. ikää on itsellä 34-v. saas nähdä mitä tapahtuu kun lapset ovat hiukan isompia. olen aina halunut ison perheen, kuten lasten isäkin. jospase haikara vielä vierailisi... :wave:
 

Yhteistyössä