Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en erityisemmin enää pidä ruokakaupoista sillä olen liian paljon saanut kuulla ehdotuksia kassatyöskentelystä tai yleisesti aspassa työskentelemisestä. Aiemmin testailin mielenkiinnolla uusia ruokatuotteita yms. mutta nyt hoidan pakolliset ostokset ja pidän kontaktin henksun kanssa minimissään. Kauppakeskuksiin en enää suostuisi töihin ja vaatteetkin yms. tilaan mielluummin netistä. Myyminen työnä on siinä määrin pepanderistä ettei voisi vähempää kiinnostaa.
Aaa. Itse en ole kokeillut moista. En oikein usko, että musta olisi alalle. Ehkä on paikallaan antaa siis Prisman myyjille hieman ymmärrystä. Kuitenkin lähtökohdiltaan ongelmahan on tietenkin itseni.
 
vierailija
Aaa. Itse en ole kokeillut moista. En oikein usko, että musta olisi alalle. Ehkä on paikallaan antaa siis Prisman myyjille hieman ymmärrystä. Kuitenkin lähtökohdiltaan ongelmahan on tietenkin itseni.
Sisäiset kokemukset lienevät saaneet kimmokkeen ulkoisista kokemuksista? Sen verran olen kuitenkin asiakaspalvelutyössä toiminut, ettei mielestäni ole aspan tehtävä kommentoida asiakkaille näsäviisaasti ja vielä vähemmän *ittuilla olipa asiakas minkä näköinen tahansa, mutta kaikkein vähiten mulkoilla varoittavasti ettei sasis sanaakaan sanoa. No jatkossa en edes tervehdi niin ei tarvitse pyöritellä silmiään. Itseasiassa olen kuin kasshenkilöt olisivat ilmaa.
 
vierailija
Tämä ei ole Prisma-ketju!
Mitä? Prismahan on universumin keskikohta ja arjendraaman näyttämö. Sieltähän suurin piirtein pitäisi löytää parisuhdekin, mutta ilmeisesti tukulla on ollut toimitusvaikeuksia ja hyllyt loistavat tyhjyyttään erinäisistä pakettiratkaisuista ja palvelukokonaisuuksista. Pitänee luottaa postitilauspalveluihin. (sori, oli pakko).Ei enää enempää Prismasta.
 
vierailija
Hanipöölle ihania yöunia. 💕
Oikein paljon unihaleja ja suukkoja sinulle. 🤗😚
Yhden toivomuksen esitän ja se on saada sinut. 🥰 Voisinpa olla viekussasi kiehnäämässä ja hukuttamassa sinut hellyyteen. 😍
Olin tänään koko päivän käyttämättä puhelinta. Oli hyvin mukavaa ja jotenkin vapaa olo. 😁 Herran jestas mun paino on tainnut mennä mun peffaan. 😆 Vyötärö on vaan sen 59cm ja peffa 94cm. Mulla uupuu aika paljon pakara ja reisi lihaksia vielä. Miltähän mahda näyttää kun on lihakset hyvässä kuosissa. 😅 Mulla oli hoikempana vyötärö vaan 55cm. 😬
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Hanipöölle ihania yöunia.
Oikein paljon unihaleja ja suukkoja sinulle.
Yhden toivomuksen esitän ja se on saada sinut. Voisinpa olla viekussasi kiehnäämässä ja hukuttamassa sinut hellyyteen.
Olin tänään koko päivän käyttämättä puhelinta. Oli hyvin mukavaa ja jotenkin vapaa olo. Herran jestas mun paino on tainnut mennä mun peffaan. Vyötärö on vaan sen 59cm ja peffa 94cm. Mulla uupuu aika paljon pakara ja reisi lihaksia vielä. Miltähän mahda näyttää kun on lihakset hyvässä kuosissa. Mulla oli hoikempana vyötärö vaan 55cm.
Rakkaudella M.K.K
♥🌞
 
vierailija
Erikoinen ilmiö ja yhteensattuma, mutta usein joko täällä tai vauvan ketjussa, joku kaipailee samannimisiä miehiä, joiden knassa olen tekemisissä irl. Ei kyse ole tosin romanttisista yhteyksistä vaan ennemminkin työkuvioista ja harrastuksista. Kaipailija kaipaa heitä hetken ja nimellä mainiten.
 

Yhteistyössä