Tervehdys!

  • Viestiketjun aloittaja Haituli
  • Ensimmäinen viesti
Haituli
Hei vaan kaikille, ilmottaudun uutena rivistöihin. Olen jo jonkin aikaa lueskellut viestiketjuja ja vastaillutkin harmaana äiti 71 nikillä, mutta nyt rekisteröidyin. Eli olen 33 vuotias kahden lapsen (97 ja 99) äiti, nyt haaveilemme kolmosesta. Menneisyydessä rankkojakin asioita, kuten esikoisen syöpä, josta olemme selvinneet onnellisesti! Nyt katseet tulevaisuudessa, rohkeus riittäisi uuteen raskauteen jos luonto sallii!
Kirjoitellaan!
 
Pesäpuu
Tervetuloa mukaan! Täällä käyn minäkin silloin tällöin, onpahan hetki omaa aikaa kotitouhujen lomassa. Viiden muksun ja ison talon hoitoon suurin osa ajasta noin muuten menee.
 
midiva

HEI!
Minäkin ilmottaudun remmiin mukaan uutena jäsenenä. Levanovat kiskottiin irti viikko sitten ja nyt alkaa jälkikasvu numero kolmosen odotus. Yhtä jännää tämä näyttää olevan joka kerta! Ja varmasti niitä samoja epätoivon ja epäonnistumisen ankeita hetkiä on taas myös luvassa. Siksipä siis ajattelinkin rekisteröityä ja ammentaa voimia tähän hankkeeseen myös teistä, vertaiseni!
 
Kai sitä vois itekki esitelä ittensä! :headwall:
Eli mä oon kohta 37v kahden pojanviikarin äiti.
Isompi on nyt 8v ja pienempi täyttää huomenna 5v.Pienemmällä on ADHD epäily(keskittymisvaikeuksia, kaiken haistelua,osa-aikakuuroutta jne...).
:wave: :wave: :wave:
 
Liisukka
Hei vaan minunkin puolestani! :flower:

Olen 33-vuotias äippä Pirkanmaalta. Tytöt on 8v ja 10 v ja kolmatta odotellaan toukokuussa syntyväksi :)
Mullakin oli tuo levonova-kierukka, joka poistettiin heinäkuussa ja mukavastihan sitä vielä tässä iässä näköjään saatiin vielä yksi aikaiseksi ;)
Kirjautumista en ole vielä lähtenyt opiskelemaan, mutta jospa tässä joku päivä vielä... :whistle:
 
Heip!!! Olen 33 v. äippä, myös Pirkanmaalta ja kotona (KHT) pojan kohta 1 v 5 kk kanssa. Äippäloma alkaa myös virallisesti ihan pian ja perheenlisäystä odotellaan saapuvaksi maaliskuussa :wave: :wave: :wave:
 
heippa olen 36v äityli eteläisestä länsisuomesta.. hehe mikä yhdistelämä.. mukuloita on 5kpl -93, -97, -01, -02, -04 ja toisaalta on kova vauvakuume.. :attn: vain toisaalta...hermot on välil aika tiukalla kotona kun ton riiviö lauman kanssa viettää aikaa...
yhden harrastuksen ollaan kyllä alotettu eli ratsastuksen ja iloisesti 4 muksuu mukana tallilla...eli kaikkee pystyy jos oikeen haluu..
 

Yhteistyössä