Miestenne harrastukset

:attn: MIEHENI HARRASTAA TÖITÄ,TÖITÄ JA VIELÄ KERRAN TÖITÄ + VIIKONLOPPUISIN KALJAA JA DVD;FILMEJÄ. :whistle: Yhdessä kyllä töllötämme filmejä/meillä onkin aikasmoinen kokoelma jo.Lasten kanssa touhuaa toki/touhuamme koko perhe.Mökkeilemme kaikki lomat,siellä kalastusta pojan kanssa,pyöräily,uinti.Mutta lähinnä lomat siis.Käymme joskus koko katras ulkona syömässä.Olemme kumpikin töissä ja kotona vasta viiden,kuuden aikaan.Ei jää liikaa iltatouhotuksien jälkeen omaa aikaa.Lapset alle 4v..Ehkä kun lapset isompia.Haluamme /tykkäämme touhuta oman perheen kesken ihan kotijuttuja.Mies tekee ruokaa enemmän kuin minä (eli 5 kertaa viikossa)minä lähinnä vkonloppuisin.Että käyhän tuo hänellä jo "hobbystä"?Netissä notkuu välillä/aika vähän kyllä.Rehti hyvä mies. :heart:
 
Meillä on harrastukset jätetty vuodeksi,yhteisestä sopimuksesta.Talon rakennus vie kaiken työltä jäävän ajan.Urakka on onneksi jo voiton puolella =)
Ensi kevään lopulla tulee uudestaan harrastukset kuvioihin.Metsästys ja liikunta entiseen malliin. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 13:52 Royva kirjoitti:
Johan on erikoinen harrastus Thaimaassa käynnit.. Kyselehän, että muistaako hoitaa ehkäisyt, ettei tartu mitään tauteja.. Entäs jos hänesta tulee isi sielläkin.. Voi voi, otan osaa, toiv löydät uuden, vähän kivemman isin lapsillesi :/
mitäpä tuo mulle kuuluu mitä se nykysin touhuu.... sen enempää ku munkaa tekemiset sille :headwall:
 
Ex-kilpasoutajan vaimona voin sanoa, että ei tuo kaksi iltaa viikossa ole todellakaan paha ap:n miehellä. Mieheni treenasi 10 vuotta vähintaään 5 kertaa viikossa, kesäisin jopa 7-8 krt.

Onneksi hän päätti jo jättää soudun. Nyt käy kesäisin soutamassa harrastepohjalta n. 3 krt viikossa ja talvisin pelaa salibandya 3 krt viikossa + divarijoukkueen pelit 1-2 krt/kk.
Usein nämä salibandyvuorot ovat vasta illalla n. klo 20, jotein aikaa jää myös perheelle. Muinakin päivinä hän usein liikkuu, mutta kotosalla (kuntopiiriä tms.) - tai sitten käy vain tunnin juoksulenkillä. Ei hän varmasti koskaan lopeta liikkumista, eikä tarvitsekaan. On ihan kivaa, kun isi on hyvässä kunnossa ja sixpäkki näkyy...

Itse tiesin aikoinaan mihin ryhdyn, kun perustimme perhettä miehen kilpasoutuaikoina. Eikä se niin kamalaa sitten ollutkaan. En kokenut olevani "yksinhuoltaja". Menimme usein lasten kanssa isin treenipaikalle mukaan kesäisin ja ulkoilimme siellä. Mikäs siinä oli leikkiessä raikkaassa meri-ilmassa. B)
 
Ruusu75
Uintia n. 1x/vk, sukututkimusta vaihtelevasti, pro gradun kirjoittamista useana iltana viikossa, töitten tekoa useana iltana viikossa varsinaisen työpäivän jälkeen...

Lisäksi molemmat käymme samalla venäjän kurssilla 1 x/vk, oli mukava, että mieheni ilmoitti minutkin sinne! Pääsen itsekin uimaan ainakin 1 x/vk halutessani.

Kesällä harrastetaan yhdessä vaellusta. Ehkä ensi kesänä on jo pikkuinen mukana rinkassa?!
 
Mun ukko harrastaa kodin remontointia ja yrityksensä pyörittämistä. Meillä on samalle kuntosalille vuosijäsenyys. Telkusta seuraa ruoanlaitto-ohjelmia ja kokeilee ideoita meidän keittiössä. Yhdessä seuraamme englantilaisia sisustusohjelmia ja olemme kiinnostuneita rakentamisesta.
 

Yhteistyössä