Entäs pino vm.69? Kuuluisa kuuvuosi..

  • Viestiketjun aloittaja Rupuska
  • Ensimmäinen viesti
Heipä hei !
Minäkin olen vuosimallia -69 !
Käy lueskelemassa muiden kirjoituksia, harvoin tulee itse kirjoittettua.
Kova vauvakuume olisi , ensimmäistä yritellään. Toivottavasti tärppäisi ennen kuin vaihdevuodet yllättää, kun näin myöhäiselle tuli tämäkin jättyä !!?
Terveisin, Maariaa :heart: :p
 
Minäkin
Täällä ollaan. Neljä lasta vm 95, 96, 99 ,02. Kotiäitinä alusta asti. Muuten olisi mukavaa, kun vain osaisi ja muistaisi vielä tuon nukkmisen taidon. Miten se menikään...
 
Hyvä vuosi! Kotosalla äippälomalla. Katrasta löytyy -89, -92, -95, -02 ja -05 verran. melkoista taiteilemista välillä kun perheessä on sekä vauva-, leikki- että murkku-ikäisiä. Ja välillä sitä miehen puoltakin meinaa lapsettaa.
 
Täällä ois vielä yksi -69 syntynyt äityli. Lapset -91, -92, -94, -96, -97, -98 ja -04 (...meinas lapsenteko unohtua tuossa välillä...). Kolme on poikaa ja neljä tyttöä. Kiirettä piisaa, mutta joskus sentään ehtii vähän netissä seikkaileen!
 
samoin, summer of 69. Meillä on viisi touhukallea 97, 98, 00, 02 ja 04. Siihen valitettavasti jäävätkin, kun lapsiluku tuli täyteen. Äitiysloma loppui juuri, mutta olen kotona ja edelleen kotona ja kuinkahon kauan vielä.
 

Yhteistyössä