Hakutulokset

  1. M

    Raakaruokaa vauvalle

    Yleensä raakaravintoa syövät perheet osaavat kyllä hyvin rakentaa ruokavalionsa ja tietävät mitä tekevät. Suurempi huoli voisi olla pelkkiä eineksiä syövistä lapsista, jotka eivät edes raakoja kasviksia tunnista, saatika syö... ;)
  2. M

    Raakaruokaa vauvalle

    Riippuu miten ruokavalio koostetaan. Proteiinien saanti on kyllä haastavaa, jos ainoa lähde on maitotuotteet. Toivottavasti ne ovat käytössä. Siemeniä ja pähkinöitä ei saa antaa alle vuoden ikäiselle ja raakaravinnossa ne ovat oleellinen osa ruoanvalmistusta. Oletko varma, ettei vauva...
  3. M

    Toimitus kysyy: Vitamiineja lapsille?

    Meillä kolme lasta: 4, 2, ja 8 kk. 1) Isoille annan D-Active purutabs -vitamiinia 10-20 mcg. Lisäksi Kangavites monivitamiinitabletteja ja Eskimo Kids kalaöljyä teelusikallisen. Maitohappobakteereita otetaan kuureina, käytössä DDS+ tai Biolatte Original. Vauva saa myös vajaan teelusikallisen...
  4. M

    G: Raskaana olevat: käytättekö aspartaamilla makeutettuja tuotteita?

    Jätin pois ja vältän keinomakeutusaineita ilman raskauttakin.
  5. M

    Valkohomejuustoihmiset! Gallup: suosikkijuustonne?

    Brie. Se oikea Brie, ei mikään kevytversio. :p
  6. M

    Tämän päivän päivällinen ?

    Meillä isoimmat lapset ovat mummulassa, joten lounaana graavilohi + perunat ja päivälliseksi iso läjä halloumisalaattia. :p
  7. M

    Tämän päivän päivällinen ?

    Resepti!!! :attn:
  8. M

    Mitä seuraavaksi kokeiluun? Suolioireiset allergiat

    Suosittelen varaamaan ajan Antioksidanttiklinikalta. Siellä nuo suolisto-ongelmat otetaan ihan oikeasti vakavasti. Toivottavasti pienelle löytyy ruokavalio! :flower:
  9. M

    Mikä meitä Suomalaisia risoo kun vankeja paapotaan?

    Joku sitä juuri sanoi, että vaihtakaa vankien ja vanhusten paikkoja. Vanhuksille omat yksiöt, täyshoito, ulkoilua, hyvää ruokaa ja vangit sidottaisiin sänkyihin ja lääkittäisiin debiileiksi. Ei ihan huono ehdotus... :kieh:
  10. M

    G: Voisitko seurustella itseäsi sata vuotta vanhemman miehen kanssa?

    Ei kiitos minulle. Eiköhän sillä olisi muutenkin lapsia perimässä miljoonia. Leskiparka jää lehdelle soittelemaan :)
  11. M

    missä ja miten säilytätte leivät?

    Niissä on niin paljon säilöntäaineita, että ne säilyvät kyllä omissa pusseissaan huoneenlämmössä.
  12. M

    Jännitän puhallusratsiaa

    Minullakin kortti on ollut kohta 20 vuotta ja kerran olen joutunut puhaltamaan.
  13. M

    Muita kotinakuilijoita?

    Meidän kotinakuilija pissi äsken lattialle. Harjoittelee siis vaipattomuutta... B)
  14. M

    ristiäisten kiitoskortit

    Meillä on ollut lapsen kuva kartonkikehyksissä, joka on annettu tilaisuudessa kaikille ristiäisvieraille. Ei sen kummemmin enää kiitoskortteja lähetellä.
  15. M

    ootteko jo ostanu mansikoita? onko mauttomia vielä?

    Ihania ovat meidän lähitilojen mansikat!!! Aivan superihania!! Lajike on Sonata. Se on kuulemma aikainen laji, nimittäin meidän kotipihan Polkat ovat vielä ihan raakileita.
  16. M

    oliko olemassa jotain sellasia jotain tuttipullo-

    Toimiiko se siis pullonkin sisällä syöttötilanteessa?? :o Tuohan on nerokasta!!!! Mä olen aina luullut, että niihin vaan pumpataan ja sitten aikanaan maito kaadetaan pulloon! :headwall:
  17. M

    puuha pete synttäri tarvikkeita,mistä?

    Tiimariin on nyt tullut joku oikein juhlateema. Siellä on vaikka mitä synttäri-, ristiäis-, ym. sälää!
  18. M

    Minkä ikäsen jätätte yksin nukahtamaan illalla?

    Meillä on nukahdettu yksin heti synnytyslaitokselta lähtien, eikä nukkumaanmeno ole ollut ikinä ongelmallista. Ennemminkin ongelmana on, jos ollaan vieraassa paikassa yötä, eikä siellä ole tuttua sänkyä.
  19. M

    miten olette liikkuneet joilla raskauden ajan selkä/issias vaivaa`?

    Minä kävin OMT-fysioterapeutilla, joka totesi minun kävelevän väärin. Opettelin uuden kävelytyylin ja selkäkivut lähtivät koko loppuraskaudeksi pois! Olisinpa käynyt siellä kaksi lasta aiemmin, niin olisi monta "iskias-kipupäivää" jäänyt potematta........!!!
  20. M

    Onko sinulla Toyota?

    Heh, ainakin Toyota kutsuu autoja takaisin. Meinaatteko, että se on ainoa automerkki, jossa on ongelmia? :/

Yhteistyössä