Mikä meitä Suomalaisia risoo kun vankeja paapotaan?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Hitto mua hatuttaa kun valitetaan et on huonot olot vankiloissa ja pitäis saada paremmat oltavat. Hittooko sit tekee rikoksia ja joutuvat sinne?!

Pitäs koko vankilasysteemi siirtää Venäjälle niin alkas olla vangeilla oikeet oltavat..
 
!
No sen takia ne just tekee rikoksia, et pääsisi sinne vankilaan. Osalla oikeasti siellä paremmat olot kuin kotosalla, jos sellaista on. Kannattais nyt vaan Tarjankin tajuta, että moni asia täällä on aika perseestä. Tälläinen paapominen ei ainakaan vähennä rikoksia.
 
Joku sitä juuri sanoi, että vaihtakaa vankien ja vanhusten paikkoja. Vanhuksille omat yksiöt, täyshoito, ulkoilua, hyvää ruokaa ja vangit sidottaisiin sänkyihin ja lääkittäisiin debiileiksi.

Ei ihan huono ehdotus... :kieh:
 
Missähän maassa se nyt olikaan, kun on kauhisteltu suomen oikeuskäytäntöä. Hieman myös naureskellaan suomalaisten typeryydelle.
Vankiloissa annoksiin käytetään enemmän rahaa, kuin kouluruokaan..
 
!
Täällä pitäisi oikeasti kiristää lakeja, isommat ja pahemmat rangaistukset, ulkomaalaisille yhdestäkin rikoksesta lippu takaisin kotimaahan yms... Rattijuopot tappaa ihmisiä ja saa vaan sakkoja ja kortti hyllylle vähäks aikaa, ihan älytöntä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Täällä pitäisi oikeasti kiristää lakeja, isommat ja pahemmat rangaistukset, ulkomaalaisille yhdestäkin rikoksesta lippu takaisin kotimaahan yms... Rattijuopot tappaa ihmisiä ja saa vaan sakkoja ja kortti hyllylle vähäks aikaa, ihan älytöntä.
Peesi!

Mä oon kans ap:n kans samaa mieltä et rikollisia paapotaan kun kehtaavat valittaa siitä ettei vankilassa ole kivaa. EIkös jossain maassa just (Norja tai Ruotsi) perustettu ns. tasa-arvoinen vankila jossa vangit ja vartijat ovat tas-arvoisia ja kohtelu ei ole ihmisoikeuksia loukkaavaa. Jos Suomeen tulee tollanen niin meen itrekkin vankilaan lepolomalle mielläni nukkumaan univelkoja pois ja katsomaan kaapelikanavia joihin mulla ei itellä omassa kodissa ole varaa. Ehtisin siellä myös kivasti ulkoilla ja kuntoilla ja saisin hyvää ruokaa. Vois pitää sellasen laihisvuoden vaikka.

Täytys vaan tehdä kyl aika kova rikos kun ekakertalaisia täällä taputellaan päähän eikä annet akunnon tuomioo.. :headwall:
 
!
Mä oon itse asunu ulkomailla ja siellä sai pelätä oikeasti pelkkää kadulle sylkemistä. Ja sit täällä ihanassa Suomen maassa, mun kaveri yritettiin raiskata, tekijöinä kaksi mulatti miestä, niin kaveri pääsi karkuun ja soitti poliiseille jne. Myöhemmin samana iltana lähtivät poikaystävänsä kanssa tsekkailemaan josko nää tyypit löytyis ja löytyiväthän ne ja kaverin poikaystävä niin raisvoissaan, et murti toisen tyypin käden. Mulateille ei tullu mitään, koska ei todisteita, mut poikakaveri sai ehdollista vankeutta.
 

Yhteistyössä