Hakutulokset

1. M

Hunaja yskänlääkkeenä

Näin. Meidän kohta 2- ja 4-vuotiaat syövät hunajan ihan sellaisenaan lusikasta ja tykkäävät kovasti.
  2. M

Mitä liikuntaa raskaana olevalle?

Olen viikolla n. 27 ja alkanut käydä uimassa. Se on mukavaa, rentouttavaa ja sitä pystyy hyvin tekemään. Suosittelen! *Muoks: ja hiihtämässä tietenkin, kun on näin "ihanasti" lunta! *
  3. M

Nyt tarttis jonkun neulonta ihmisen vääntämään rautalangasta

Eikö enää käytetä pyöröpuikkoja pipojen teossa?? :o
  4. M

Kauluspaitojen silitys

Ei. Se on maailman ärsyttävintä touhua, mutta jonkunhan sekin on tehtävä. Jos ei kelpaa, saa silittää itse |O
  5. M

Miten paljon te tiedätte miehenne raha-asioista?

Enpä tiedä minäkään, mutta eipä tiedä mieskään minun rahankäytöstäni. Molemmilla on omat tilit, mutta yksi yhteinen tili jonne laitetaan tietyt summat kuussa ja tältä tililtä hoidetaan kaikki yhteiset laskut ja ruokakauppamenot. Saisin varmaan näppylöitä, jos mies näkisi minun rahankäyttöni! :D
  6. M

LASTENTARVIKEKIRPPIS MUKSUILLE KIRKKONUMMELLA

up - onko tietoa minne?
  7. M

Onko se tyhmyyttä vai välinpitämättömyyttä vai jopa toisten ihmisten aliarvioimista?

Jos yrityksen mainoksissa on yhdyssanavirheitä, nousee minulla käyrä koilliseen. Ei tämä palstailu nyt kuitenkaan niin vakavaa ole, joten jokainen tyylillään.
  8. M

Auttaisitteko tukivyön kanssa?

Anitan tukivyö on iso. Minulla on M-kokoinen ja se on kyllä iso normaalille M-kropalle. Millä viikoilla menet? Suosittelen käväisemään OMT-fysioterapeutilla, jos asennossasi sattuisi olemaan jotain vikaa. Silloin tukivyön voi jättää hyvillä mielin kaappiin :)
  9. M

Tuli sitten kutsukirje syömään ja ryyppäämään

Ai että isoherrat menevät bussilla bilettämään?? :laugh: :laugh:
  10. M

Karmeat ilmavaivat ja turvotus

Vähennä ehdottomasti kuidun määrää!!! Aloita pienillä määrillä ja muista vesi. Käytä myös alussa enemän liukoista kuitua, jota saa marjoista ja esim kaurasta.

Yhteistyössä