Mitä liikuntaa raskaana olevalle?

• Viestiketjun aloittaja TulevaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
TulevaÄiti
Mitä liikuntaa (Muutakin kuin kävelylenkkejä) olette harrastaneet raskauden aikana? Itselläni raskaus alussa(vko 10+) ja olen pumpissa tykännyt käydä. Vaihtelua kuitenkin kaipailisin.

Lex
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
No uintikin olisi varmasti kivaa, mutta en ole todellakaan siinä kunnossa että uimapukua kehtaisin päälleni julkisesti laittaa :/
Ööh, mä en tietysti tiedä missä kunnossa sä sitten olet, mutta mä oon tykänny käydä ihan varta vasten raskaana oleville tarkoitetussa hydrobicissa uimahallilla.

Eikä siellä kyllä ole kukaan muulloinkaan kieroon kattellut mahan kanssa vaappumista :saint:
Ootko nähnyt niitä muita mammoja jotka siellä käy? :D

ap

Ööh, mä en tietysti tiedä missä kunnossa sä sitten olet, mutta mä oon tykänny käydä ihan varta vasten raskaana oleville tarkoitetussa hydrobicissa uimahallilla.

Eikä siellä kyllä ole kukaan muulloinkaan kieroon kattellut mahan kanssa vaappumista :saint:
Ootko nähnyt niitä muita mammoja jotka siellä käy? :D [/quote]

No niinku kerroin jo, mun raskaus on niin alussa ettei sitä huomaa, mahaa on muutenki omasta takaa, jos olisikin vain vauva-maha menisinkin suurella ylpeydellä,nyt täytyy tyytyä vähemmän paljastaviin lajeihin :)

Yhteistyössä