Hakutulokset

1. M

Mun hattuni ei huopunutkaan:/

Milläs asteilla tuollainen huovutetaan?
  2. M

Tupakoitko?

En enää. Onneksi. :flower:
  3. M

Onko asianajajia paikalla?

En nyt ole mikään asianajaja, mutta käsittääkseni kuolinhetki on se määräävä tekijä aina. Eihän verottajaakaan kiinnosta minä päivänä pesää jaetaan, vaan pesän sen hetkinen arvo. Eivätköhän kaikki viranomaiset toimi tämän säännön mukaan. Esim. jos vainajalla olisi merkittävä osakesalkku...
  4. M

Millaisia muiden taaperoiden kylpy/suihkuhetket ovat?

Meillä laatat ovat vähän "karheita", mutta märkänä ne ovat kyllä tosi liukkaat. Tilaakin on enemmän kuin omiksi tarpeiksi, joten mitään järkevää mattosysteemiä en ole pesuhuoneeseen keksinyt. Siksi meillä suihkuhetket vietetään nykyään yleensä isin sylissä.
  5. M

G: Oletko raskaana? Otitko sikainfluenssapiikin?

Minäkin raskaana, enkä ottanut piikkiä. Kukaan meidän perheessä ei ottanut.
  6. M

Millaisia muiden taaperoiden kylpy/suihkuhetket ovat?

Suoraan sanottuna kauheita. Isossa ammeessa tykkää olla, mutta suihkusta karkailee, kaatuilee ja liukastelee, itkee, karjuu ja äippä tuskastuu. Sauna on pop. Tukkapesu on tuskaa. Kasvaahan onneksi tuokin...
  7. M

G:Kuinka monella on marjoja pakastimessa?

On ihan kauheasti. Mustikoita, mustaherukoita, vadelmia ja mansikoita. Suurin osa on anopin kasvattamia ja/tai keräämiä. Mansikat ovat omalta maalta. Ensi kesänä hommataan autotalliin kunnon arkkupakastin, jotta saadaan marjat riittämään koko talven. Nyt käydään täydentämässä varastoja anopin...
  8. M

Mitä maitohappobakteeria lapselle?

Kannattaa panostaa laatuun näissä maitohappobakteerivalinnoissa. Valitse sellainen tuote, jossa bakteerimäärä on miljardeja. Lisäksi on parempi antaa sellaista valmistetta, jossa on vain yksi tai kaksi kantaa. Bifidobakteeri on erittäin hyvä suolistolle. Meillä käytetään vaihdellen DDS+:aa...
  9. M

Syötkö näitä ruoka-aineita:

Greippi jää kauppaan, muuten kyllä. Avocado on ihanaa.... :p
  10. M

Jos teen huopasesta tupsun pipoon

:laugh: :laugh: Tai tytön nukelle!!! :laugh: :laugh:
  11. M

Ai että, minä elän jossain muinaishistoriassa...! Kerrohan Jätkä sitten kokemuksia, niin ehkäpä uskallan minäkin... ;)
  12. M

Ideoita ulkomaalaisen vieraan viihdyttämiseen?

Suksille vaan, talvihan on parhaimmillaan! Pulkkamäki kanssa on hyvä idea. Siihen päälle sopparuokaa ja pannaria. Onkos Helsingin edustalla jäätä? Vie se pilkille!
  13. M

Joo, pidä tupsu tupsuna. Mutta miten koneessa huovutetaan? :o Eikös se ole ihan käsin tehtävää hikistä hommaa?? :o
  14. M

varainsiirtoverosta!

Joo, eli puoliso maksaa verosta 50%, sinun osuus mitätöityy.
  15. M

Se pahenee,,,

Jokos saa alkaa tehdä tilauksia? :D
  16. M

Omaisille iso lasku Kauhajoki-oikeudenkäynnistä

Vähän outoa hakea poliisista syyllistä tuohon tragediaan, mutta kai se suru pitää jotenkin purkaa. Ihan oikea päätös kuitenkin.
  17. M

APUA APUA APUA KIIRE RUUANLAITOSTA

Ei mitään. Minä en yleensäkään laita korppujauhoja lihapulliin. =)
  18. M

G: Omistatko osakkeita?

Omistan. Aloin sähläämään enemmän ja vähemmän onnistuneesti osakkeiden kanssa jo aika nuorena. Salkun arvoa en ala täällä ilmoittelemaan. Olenko minä nyt sitten kauhean fiksu? :laugh:
  19. M

Juoksua harrastavat kertokaa

Kesällä juokset jo ainakin kympin! :)
  20. M

Juoksua harrastavat kertokaa

Minä aloitin myös ihan nollasta aluksi kilometrillä, josta juoksin ehkä 20 m ja loput kävelin. Pidensin matkan viikon kahden jälkeen neljään kilometriin, ja ehkä kuukauden jälkeen sanoin miehelle, että olisin tosi onnellinen jos joskus sen jaksaisin juosta. Usko tai älä, mutta seuraavana päivänä...

Yhteistyössä