Kuulosta karmealta. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Kohta sä et muuta teekkään, kuin istut keinustuolissa ja virkkaat niinkuin vanhat mummelit, sekä kuuntelet radiosta virsiä
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mie ostin eilen lankaa, josta meinasin neuloa vauvalle jotain, mutta taidanpa tehdä itselle ja tytölle niistä langoista PIPOT. :snotty:
Kyllä tämä elämä tästä vielä joskus ehkä hymyilee. Onneksi on omat kullanmurut joita halailla ja rutistaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä::hug:Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mie ostin eilen lankaa, josta meinasin neuloa vauvalle jotain, mutta taidanpa tehdä itselle ja tytölle niistä langoista PIPOT. :snotty:
Auuts! Älä muistuta, mä istuin kerran virkkuukoukun päälle. Tartti vähän voimaa, että se irtos pakarastaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sä oot koukussa! :hug:
Mut silloinhan sä et ollut koukussa, vaan koukku sinussa!Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Auuts! Älä muistuta, mä istuin kerran virkkuukoukun päälle. Tartti vähän voimaa, että se irtos pakarastaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sä oot koukussa! :hug:
No joo. Älä Jätkä päästä tautia näin pahaksi, että työkalut jää kiinni itseesiAlkuperäinen kirjoittaja hupsis:Mut silloinhan sä et ollut koukussa, vaan koukku sinussa!Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Auuts! Älä muistuta, mä istuin kerran virkkuukoukun päälle. Tartti vähän voimaa, että se irtos pakarastaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sä oot koukussa! :hug:
Tää on niiin tottaAlkuperäinen kirjoittaja hupsis:Joo Jätkä se on menoa sitten. Kohta sun vakiovastaus ihan kenelle tahansa, milloin tahansa, ihan sama mikä tärkeä asia on kyseessä, on: "Oota, mä teen tän kerroksen loppuun ensin." Se on ihan sama vaikka talo palaisi, ensin kerros loppuun.
En tiiä, kaksonen toi jo pussillisen lankoja. Meinas että tekaisen tuosta ohimennen sille kasan villasukkia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Jokos saa alkaa tehdä tilauksia?
Multa on kaksi ihmistä kysynyt, että mitä otan maksua jos teen heille sukkia. En mä osannut mitään summaa sanoa. Siihen joskus kysyyn apua täältä niin jotkut oli sitä mieltä, että ei mitään maksua. No toisaalta se olis mun "työ". Hyvä ehdotus oli kyllä se, että sanoa että ostaa oman tunnon mukaan jotakin herkkuja tms.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:En tiiä, kaksonen toi jo pussillisen lankoja. Meinas että tekaisen tuosta ohimennen sille kasan villasukkia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Jokos saa alkaa tehdä tilauksia?
No joo, mutta mun kaksonen toi noi sukkalangat, kun se kuulin että opettelen neulomaan lapasia. :xmas: Sukka = lapanen oukkidoukki, olen tehnyt tasan yhden kantapään vasta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Multa on kaksi ihmistä kysynyt, että mitä otan maksua jos teen heille sukkia. En mä osannut mitään summaa sanoa. Siihen joskus kysyyn apua täältä niin jotkut oli sitä mieltä, että ei mitään maksua. No toisaalta se olis mun "työ". Hyvä ehdotus oli kyllä se, että sanoa että ostaa oman tunnon mukaan jotakin herkkuja tms.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:En tiiä, kaksonen toi jo pussillisen lankoja. Meinas että tekaisen tuosta ohimennen sille kasan villasukkia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Jokos saa alkaa tehdä tilauksia?
Mutta siitä se lähtee! Mä olen joskus tehnyt sormikkaat ittelle, ei ehkä ollut aivan niin kauniit, mutta ei kai niin nuukaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No joo, mutta mun kaksonen toi noi sukkalangat, kun se kuulin että opettelen neulomaan lapasia. :xmas: Sukka = lapanen oukkidoukki, olen tehnyt tasan yhden kantapään vasta. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Multa on kaksi ihmistä kysynyt, että mitä otan maksua jos teen heille sukkia. En mä osannut mitään summaa sanoa. Siihen joskus kysyyn apua täältä niin jotkut oli sitä mieltä, että ei mitään maksua. No toisaalta se olis mun "työ". Hyvä ehdotus oli kyllä se, että sanoa että ostaa oman tunnon mukaan jotakin herkkuja tms.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:En tiiä, kaksonen toi jo pussillisen lankoja. Meinas että tekaisen tuosta ohimennen sille kasan villasukkia. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Jokos saa alkaa tehdä tilauksia?
Hieno on.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava: