Omaisille iso lasku Kauhajoki-oikeudenkäynnistä

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010012911022233_uu.shtml
Kauhajoen kouluampujalle aseen jättänyt rikoskomisario on vapautettu kaikista syytteistä.
Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus langetti syytetyn oikeudenkäyntikulut uhrien omaisten maksettavaksi. Kulut ovat liki 32 000 euroa.

Että sellainen tapaus

Ihan oikein! Toi tapaus ei mitenkään ollut ennalta-arvattavissa ja ihan turha sitä poliisin piikkiin laittaa! Syyllinen on kuollut ja piste, ihan turha etsiä enää uutta syyllistä. Suomi vaan tuntuu olevan ihan älytön maa kun joku syyllinen pitää kaivaa vaikka kiven kolosta kunhan on joku jota syyttää :headwall:

?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kuinka Matti Saaren lyhyesti tavannut poliisi olisi voinut aavistaa mitä voi tapahtua kun ei kukaan Saaren paremminkaan tuntenut osannut odottaa tälläästä.
tunsitko sinä Saaren? Olitko samassa koulussa vai oliko se joku muu?

ccc
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kuinka Matti Saaren lyhyesti tavannut poliisi olisi voinut aavistaa mitä voi tapahtua kun ei kukaan Saaren paremminkaan tuntenut osannut odottaa tälläästä.
? olitko sinä

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Samassa koulussa olin ja olen edelleen, mutta en tuntenut Saarta. Tiesin hänet kyllä, sellaanen ei-massasta erottuva ja taviksen oloonen.

vieras
mäkin olin samassa koulussa enkä ollut ikinä kiinnittänyt mitään huomiota. Harava taas puskee joka ikiseen kauhajoki-ketjuun tärkeilemään traumoillaan ja osallisuudellaan. I hate it.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mäkin olin samassa koulussa enkä ollut ikinä kiinnittänyt mitään huomiota. Harava taas puskee joka ikiseen kauhajoki-ketjuun tärkeilemään traumoillaan ja osallisuudellaan. I hate it.
Siis voi luoja! |O :headwall: Mä olen puhunut täällä hyvin vähän koko asiasta, koita nyt jo saatana paskiaanen tajuta!!! Jos on jotakin sanomista tuu päin naamaa sanomaan jos pokkaa riittää!!!!

Missä helvetin kohdassa mä väitin että jotenkin erityysesti kiinnitin siihen ihmiseen huomiota?????????? Tiesin ulkonäöltä ja tuossa aiemmin sen perusteella tehty päätelmä. Koita kestää se.

Nyt sitten annat tämän asian olla etkä aina saatana väitä tuollaasta paskaa mitä väität. Mä itte onneksi tiedän mikä on totuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Ihan oikein! Toi tapaus ei mitenkään ollut ennalta-arvattavissa ja ihan turha sitä poliisin piikkiin laittaa! Syyllinen on kuollut ja piste, ihan turha etsiä enää uutta syyllistä. Suomi vaan tuntuu olevan ihan älytön maa kun joku syyllinen pitää kaivaa vaikka kiven kolosta kunhan on joku jota syyttää :headwall:
peesi

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt sohasit muurahaispesää. Kestä seuraukset.

Yhteistyössä