Au :xmas: eli en huovuta tupsua?Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Kamalalta
Ei, koneellakin voi huovuttaa kaikkea kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Joo, pidä tupsu tupsuna. Mutta miten koneessa huovutetaan? Eikös se ole ihan käsin tehtävää hikistä hommaa??
Ensin virkataan reippaana äitinä pipo, joka sitten viskataan vaan koneeseen huopumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Joo, pidä tupsu tupsuna. Mutta miten koneessa huovutetaan? Eikös se ole ihan käsin tehtävää hikistä hommaa??
Ai että, minä elän jossain muinaishistoriassa...! Kerrohan Jätkä sitten kokemuksia, niin ehkäpä uskallan minäkin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, koneellakin voi huovuttaa kaikkea kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Joo, pidä tupsu tupsuna. Mutta miten koneessa huovutetaan? Eikös se ole ihan käsin tehtävää hikistä hommaa??
Tiheää aattelinkin kokeilla, joo kyllä mä kokeilen. Muuten tuo mun tekemä pipo näyttää aivan uunolta.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:No voisi kuvitella, että jos tekee oikein tiheän pallotupsun, niin siitä tulisi ehkä pallontapainen. Kannattaa varmaan tehdä ihan pieniä. Sellainen "verho"tupsu voisi mennä taas aika rumaksi.
Juup kerron. Voin myös kertoa, tuliko mulle tarkoitetusta piposta tytölle sopiva. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Ai että, minä elän jossain muinaishistoriassa...! Kerrohan Jätkä sitten kokemuksia, niin ehkäpä uskallan minäkin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, koneellakin voi huovuttaa kaikkea kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Joo, pidä tupsu tupsuna. Mutta miten koneessa huovutetaan? Eikös se ole ihan käsin tehtävää hikistä hommaa??
Tai tytön nukelle!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Juup kerron. Voin myös kertoa, tuliko mulle tarkoitetusta piposta tytölle sopiva. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Ai että, minä elän jossain muinaishistoriassa...! Kerrohan Jätkä sitten kokemuksia, niin ehkäpä uskallan minäkin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, koneellakin voi huovuttaa kaikkea kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Joo, pidä tupsu tupsuna. Mutta miten koneessa huovutetaan? Eikös se ole ihan käsin tehtävää hikistä hommaa??
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tai tytön nukelle!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Juup kerron. Voin myös kertoa, tuliko mulle tarkoitetusta piposta tytölle sopiva. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Ai että, minä elän jossain muinaishistoriassa...! Kerrohan Jätkä sitten kokemuksia, niin ehkäpä uskallan minäkin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, koneellakin voi huovuttaa kaikkea kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Joo, pidä tupsu tupsuna. Mutta miten koneessa huovutetaan? Eikös se ole ihan käsin tehtävää hikistä hommaa??