Hakutulokset

1. M

Se olis sitten kesän eka mansikkakakku viittä vaille valmis :)

Oliko jo kotimaisia mansikoita jossain?
  2. M

Teitä moderoi tänään,,

Voi ällö, miten siistiä!!
  3. M

1kk vanha vauva painaa

Ei. Meillä on yli viisikiloinen.
  4. M

Omg, tuli vaan mieleen. Pitääkö mun antaa viikkoraha

Riippuu siitä, kuka on siivonnut hänen huoneensa :)
  5. M

Jos joudutte siivoilemaan lapsen oksennuksia+hoitamaan mahatautista lasta, tarttuuko tauti aina myös teihin?

Minuun taas ei ole koskaan tarttunut oksennustauti, kerran olen oksentanut, mutta muita oireita ei kuitenkaan sitten enää tullut.
  6. M

Lipponen paasaa taas pakkoruotsin ihanuudesta Hesarissa

Tasapuolisuuden nimessä Ahvenanmaalla pitäisi olla pakkosuomi. Miksei siitä ole tehty lakia?
  7. M

Jos kolesterolilla ja esim. voilla ei ole yhteyttä...

Nämä. Lisäbonuksena ne kaikki lisäaineet, jotka häiritsevät elimistön optimaalista toimintaa.
  8. M

Ehkä yksi turhimmista 'välipaloista'

Mitä noiden jellyjen tuoteseloste sanoo niiden sisältävän? Minäkin nimittäin oletin että se on vettä + lisäaineita.
  9. M

Tykkäisitkö 'hääjuhlasta'?

Saako jo onnitella???? =) :heart: :flower:
  10. M

onks jotain vinkkejä ? ( kakkajuttuja )

Sitten siellä on paksusuoli aika rajusti tukossa. Kuusi viikkoa on aika lyhyt aika ruokavaliokokeilulle, mutta olet oikeassa, että tarvitset apua nopeasti. Kokeilisin sinuna vielä suolihuuhtelua.
  11. M

Nii just. Näitä hain :)
  12. M

Lisää kuituja ruokavalioon. Apteekista saa Movicolia muistaakseni ilman reseptiä, se on peräruiske, joka löysyttää vatsan nopeasti. Samaten siellä on juotavia litkuja, jotka laittavat vatsan löysälle. Näitä vaan ei kannata jatkuvasti käyttää, joten tarkastele ruokavaliotasi. Peräpukamistakin...
  13. M

Entä jos kassa ei täsmää, esim. myyjä antanut muutaman kymmenen sentin liikaa vaihtorahaa?

Tosiaan riippuu paikasta. Joissain ei joutunut maksamaan, mutta viimeisimmässä kaupanalan työnpaikassani rajana oli 25 euroa. Siitä yli menevät kassaheitot piti itse maksaa. Tietenkään ei kuitenkaan saanut itse pitää, jos oli plussan puolella. ;)
  14. M

Kolesteroli kysymys

Ihan heti margariinit pois. Lisää ruokavalioon päivittäin avocadoa ja saksanpähkinöitä. Syö runsaasti kasviksia (mielellään tuoreina) ja kalaa. Korvaa punainen liha kanalla ja kalkkunalla.
  15. M

Broilerin filesuikaleet

Minäkin olen ihmetellyt, miksi broileripakettien kannet nousevat kuplalle pakastimessa. :( Aika edesvastuutonta myydä pakastettua raakalihaa tuoreena.
  16. M

Tänään ruokakaupassa

Eivät aikuiset maitoa enää tarvitse. Kalsiumin saa esim juustoista, luonnonjugurtista tai vaikka seesaminsiemenistä. Maidon huonoja puolia on tutkittu todella paljon ja sitä juodaan aivan liikaa Suomessa. Paras ruokajuoma on - itse asiassa - olla juomatta lainkaan. Mitäpä niitä mahahappoja...
  17. M

Minkä kokoisia rv 36 syntyneitä?

Meillä juniori syntyi 37+0 ja oli 3010g / 49 cm.

Yhteistyössä