Miksi? Jos saan kysyä?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minen pidä kuin modet. B)
Ei päätön mikään ämmä oleAlkuperäinen kirjoittaja hmph:Lunatic, Mrs. shillellelelelaghagaggaaggh, Viblsp, Herra Majuri, Sörhis, Fjonga, Tatuoitu Jätkä, Päätön, Jääenkeli...
Tosi häijyjä ämmiä(!) kaikki
Kuka on Jääenkeli?Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Lunatic, Mrs. shillellelelelaghagaggaaggh, Viblsp, Herra Majuri, Sörhis, Fjonga, Tatuoitu Jätkä, Päätön, Jääenkeli...
Samaa vikaa täälläkin. B)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minua ei tarvii edes haluta kaveriksi kun en ole koko naamakirjassa
Oisko vaihtanu nikkinsä nykyaikaan? Ei oo hetkeen nimittäin näkyny.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuka on Jääenkeli?Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Lunatic, Mrs. shillellelelelaghagaggaaggh, Viblsp, Herra Majuri, Sörhis, Fjonga, Tatuoitu Jätkä, Päätön, Jääenkeli...
Kiitos tästä Mä vois sanoa sitten sinut, samoin perusteluinAlkuperäinen kirjoittaja ö:tuon lilli lisäaineettoman, niin täysin erilainen maailman katsomus kuin mulla,
se on taas Horuksen silmä.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Oisko vaihtanu nikkinsä nykyaikaan? Ei oo hetkeen nimittäin näkyny.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuka on Jääenkeli?Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Lunatic, Mrs. shillellelelelaghagaggaaggh, Viblsp, Herra Majuri, Sörhis, Fjonga, Tatuoitu Jätkä, Päätön, Jääenkeli...
kerro heti mitä omituisia näkemyksiä sulla on, pääsen minäki kauhistelemaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiitos tästä Mä vois sanoa sitten sinut, samoin perusteluinAlkuperäinen kirjoittaja ö:tuon lilli lisäaineettoman, niin täysin erilainen maailman katsomus kuin mulla,
Toi on muuten parempi nikki toi lisäaineeton!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiitos tästä Mä vois sanoa sitten sinut, samoin perusteluinAlkuperäinen kirjoittaja ö:tuon lilli lisäaineettoman, niin täysin erilainen maailman katsomus kuin mulla,
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Toi on muuten parempi nikki toi lisäaineeton!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiitos tästä Mä vois sanoa sitten sinut, samoin perusteluinAlkuperäinen kirjoittaja ö:tuon lilli lisäaineettoman, niin täysin erilainen maailman katsomus kuin mulla,
Tämä nimimerkki ö voi varmaan kertoaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:kerro heti mitä omituisia näkemyksiä sulla on, pääsen minäki kauhistelemaan B)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kiitos tästä Mä vois sanoa sitten sinut, samoin perusteluinAlkuperäinen kirjoittaja ö:tuon lilli lisäaineettoman, niin täysin erilainen maailman katsomus kuin mulla,
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Hmm, pitäiskö vaihtaa nikkiä?
Niin joo ja luotettavan rakkaan ystävän. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minen pidä kuin modet. B)