Tietysti olen :xmas: eikä pöydänkään jalka ole vinossa. B)Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sä oot siivonnu
Mä katsoin ihan samaa Muista sen ketjun, jossa sohvien alta bongailtiin kumppareita ja muita.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Sä oot siivonnu
Ei mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Mä haluun tietää, miten noi lelut saadaan pysymään noin siististi???
Minuutin päivässä! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Voi ällö, miten siistiä!!
No mut hei, siinä on Kaksplus auki,, :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Aikamoinen:Ai missäs iässä tuo tollanen varovaisuus alkaa, että kauempaa kattellaan, mitä tietsikan ruudulta näkyy?? Tuo mein 1v on salamana ohjelmoimassa, jos vähän läppärin kantta raottaa...
Ai niin joo, no se selittää jo paljon. Jotain itsesuojeluvaistoa sentään löytyy lapsiltakin..Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No mut hei, siinä on Kaksplus auki,, :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Aikamoinen:Ai missäs iässä tuo tollanen varovaisuus alkaa, että kauempaa kattellaan, mitä tietsikan ruudulta näkyy?? Tuo mein 1v on salamana ohjelmoimassa, jos vähän läppärin kantta raottaa...
Eipäs ole :snotty: se näyttää sellaiselta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Pöydän jalka on edelleenkin vinossa, eli pöytää ei ole korjattu
onks noi niitä tukkirekan "tukkeja" ?Alkuperäinen kirjoittaja Impi harmaana:Meillä on likalla samanlainen "pamppu"