Broilerin filesuikaleet

• Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti
noloa
Purin äskettäin miehen nähden ostoskasseja. Mies tivasi:" mitä hemmettiä sinä nainen oot ostanut, näytä tänne!"
Esittelin broilerin filesuikaleita johon mieheni totesi:"ostit halvalla koirille vai?"
No, minäpä kehuin saaneeni todellakin halvalla filesuikaleita (marinoituja) Cittarista ja lupasin laittaa pari pakettia pakkaseen tuonnempaa käyttöä varten jolloin tuo mies raivostui totaalisesti todeten:"tuo sinun tuore marinoitu broilerinfileesi on brasilialaista pakastettua broileria jonka ***** on marinaadi-pessyt ja myy nyt tuoreena. Koirille voit sitä kypsentää, mutta älä meille syötä, äläkä ainakaan enää pakasta". Voi vattu :( Tekis mieli viedä ne broitsut takas :(

epistä
eikö missään tarvitse muka ilmoittaa mistä se on tuotu? tai että se on pakastettuna tuotu? kattelin kanssa ilmoitusta ja mietin kuinka moni ostaa sitä hätävaraksi pakkaseen :(

ähäkutti
Alkuperäinen kirjoittaja epistä:
eikö missään tarvitse muka ilmoittaa mistä se on tuotu? tai että se on pakastettuna tuotu? kattelin kanssa ilmoitusta ja mietin kuinka moni ostaa sitä hätävaraksi pakkaseen :(
Ei tarvitse! Tosin mietin juuri minäkin että mitä se atrialainen broitsu oikeesti tykkää uudelleen pakastelusta :(
Ap hyvä, olen miehesi kanssa samaa mieltä! En itsekkään tietoisesti syö/osta kuin suomalaista broileria! Et tosin tainnut tietää mitä ostit, mutta miehesi tiesi hyvinkin...

hm
Noihin joutsenlippuihin ei kannata sokeasti luottaa. Olin muutama vuosi sitten eräässä teurastamossa pakkaajana. Sinne tuli erä ulkomaalaista lihaa, joiden paketeista revittiin etiketit pois ja lätkästiin joutsenlipuilla varustetut leimat tilalle :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Oliko minkä merkkistä broiskua?
Kyse ilmeisesti atrian marinoiduista fileistä mitä tyrkyssä nyt myydään
Atriahan on suomalaista! Ettet nyt sekoita Pouttuun, joka on ihan jotain muuta kuin suomalaista?
Tätä mieltä minäkin olen.
Atrialla ainakin on joutsenmerkki.
Mutta jos tuo on totta että ulkomaalaisten pakettien etiketit revitään irti ja lätkästään joutsenlippu tilalle niin JÄRKKYÄ!

Yhteistyössä