Nämä. Lisäbonuksena ne kaikki lisäaineet, jotka häiritsevät elimistön optimaalista toimintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Jalostetut hiilarit ja transrasvat.
Sipseissä se on se transrasva.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ainakin mulla se johtui ihan selvästi liiasta sipsien syömisestä taanoin, mutta ehkä se sitten oli ne hiilarit eikä se rasva.. jos kerran "kovilla" rasvoilla ei ole osuutta asiaan.
Perunalastuissa ja mikropopcorneissa käytetään useimmissa tapauksissa palmuöljyä, joten transrasvaa ei niissäkään ole merkittäviä määriä.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Sipseissä se on se transrasva.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ainakin mulla se johtui ihan selvästi liiasta sipsien syömisestä taanoin, mutta ehkä se sitten oli ne hiilarit eikä se rasva.. jos kerran "kovilla" rasvoilla ei ole osuutta asiaan.
Sipseissä ei ole "kovaa" rasvaa muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ainakin mulla se johtui ihan selvästi liiasta sipsien syömisestä taanoin, mutta ehkä se sitten oli ne hiilarit eikä se rasva.. jos kerran "kovilla" rasvoilla ei ole osuutta asiaan.
Älkää syökö tuotteita, joissa palmuöljyä. Sademetsää kaadetaan, jotta voidaan kasvattaa palmuja jotta sitten taas saataisiin öljyäAlkuperäinen kirjoittaja -:Perunalastuissa ja mikropopcorneissa käytetään useimmissa tapauksissa palmuöljyä, joten transrasvaa ei niissäkään ole merkittäviä määriä.Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:Sipseissä se on se transrasva.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ainakin mulla se johtui ihan selvästi liiasta sipsien syömisestä taanoin, mutta ehkä se sitten oli ne hiilarit eikä se rasva.. jos kerran "kovilla" rasvoilla ei ole osuutta asiaan.