Miksi ihmeessä jääkaapissa?Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Jääkaapissa siinä niitten omassa pussissa.
Tottumuksesta. Niin tehtiin mun lapsuudenkodissa ja miehen myös. Tosi harvoin kyllä ees ostetaan mitään leipää.Alkuperäinen kirjoittaja as if:Miksi ihmeessä jääkaapissa?Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Jääkaapissa siinä niitten omassa pussissa.
Jääkaapissa siksi et säilyvät parempana pidempään. Huoneen lämmössä menee äkkiä homeeseen/pilalle. Mä vielä pakastan yleensä n. puolet pussista kun tuoreena ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja as if:Miksi ihmeessä jääkaapissa?Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Jääkaapissa siinä niitten omassa pussissa.
Minä ostan aina lähileipomon ruisleipää jossa on vain parin päivän säilyvyys lisäaineettomuuden takia. Paloittelen sen ja laitan pakkaseen ja saan aina tuoretta leipää =)Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Niissä on niin paljon säilöntäaineita, että ne säilyvät kyllä omissa pusseissaan huoneenlämmössä.
Meillä ei ehdi homehtua leivät vaikka huoneenlämmössä säilytetäänkin..Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:Jääkaapissa siksi et säilyvät parempana pidempään. Huoneen lämmössä menee äkkiä homeeseen/pilalle. Mä vielä pakastan yleensä n. puolet pussista kun tuoreena ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja as if:Miksi ihmeessä jääkaapissa?Alkuperäinen kirjoittaja versatile:Jääkaapissa siinä niitten omassa pussissa.