Pelkääjä
Jännitän aina puhallusratsioita, vaikka tiedän, että tulos on nollaa.. Mutta jännittää!!! Oisko mun paniikkihäiriöllä osuutta?!?.. :/ Eikö kellään muulla ahdista tollaset tilanteet??
Miksi ne pysäytti?Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Sama mullakin. Olisit nähnyt sen kerran kun poliisit oikein valot vilkkuen pysäytti mut (ei siis ollut mikään perusratsia). Vielä puolituntia sen jälkeen kädet tärisi.
En mä tiedä. Hain kaverin vähän rauhattomalta alueelta ja lähtivät kerrostalon pihalta mun perään ja puolen kilsan päässä pistivät valot vilkkumaan. Pyysivät ajokortin ja rekisteriotteen ja sitten puhalluttivat. Kai mun ajotyyli oli vähän arveluttava.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Miksi ne pysäytti?Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Sama mullakin. Olisit nähnyt sen kerran kun poliisit oikein valot vilkkuen pysäytti mut (ei siis ollut mikään perusratsia). Vielä puolituntia sen jälkeen kädet tärisi.
Mulla on ollut 5 vuotta ja puhallutettu kymmenisen kertaa. Meidän äitillä taas on ollut 30 vuotta ja kerran puhallutettu.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mua ei ole koskaan puhallutettu. Ja kortti on ollut olemassa 15 vuotta . Mutta ei mua se tulos jännittäisi yhtään. Jos se viisari johonkin siitä liikahtaisi, verikoe todistaisi mut puhtaaksi. Ja tiedän tasan varmasti, ettei veressä ole alkoholia, kun en sitä juokaan.
Ja täällä,tuntuu että paniiki iskee :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:joo sama vika :ashamed:
:wave: Mulla yhtä kauan kortti, eikä kertaakaan!!Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Mulla on ollut 5 vuotta ja puhallutettu kymmenisen kertaa. Meidän äitillä taas on ollut 30 vuotta ja kerran puhallutettu.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mua ei ole koskaan puhallutettu. Ja kortti on ollut olemassa 15 vuotta . Mutta ei mua se tulos jännittäisi yhtään. Jos se viisari johonkin siitä liikahtaisi, verikoe todistaisi mut puhtaaksi. Ja tiedän tasan varmasti, ettei veressä ole alkoholia, kun en sitä juokaan.
Pakko kertoa blondi vitsi tosi elämästä; poliisit pysäytti ylinoputta ajavan naisen vilkuilla, nainen lisäsi ensin vauhtia kun luuli olevansa hälyytysajossa olevien poliisien tiellä.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Sama mullakin. Olisit nähnyt sen kerran kun poliisit oikein valot vilkkuen pysäytti mut (ei siis ollut mikään perusratsia). Vielä puolituntia sen jälkeen kädet tärisi.