Hakutulokset

  1. L

    ***LOKAKUUN SURISIJAT 2007*** viikko 29

    Iltaa täältäkin! Jostain syystä en nyt jouda lukemaan juttuja, ja tuntuu etten saa aikaan mitään muutakaan. Päivät menee niin hirveää kyytiä, ettei perässä pysy, ja aina vaan sataa :headwall: Meidän kirppunen on aivan mahdottoman vilkas ja vikkelä nykyään, konttaa sellaista kyytiä, ettei...
  2. L

    ***2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 27**

    Hui kun tuli pitkä tarina :ashamed:
  3. L

    ***2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 27**

    Heipä hei täältäkin :wave: Ikuisuuteen en ole ehtinyt kirjoittelemaan, enkä käymään edes lueskelemassa juttuja. Kesä tuntuu olevan sitä aikaa meillä, kun juostaan enempi ympäriinsä ja touhutaan niin paljon kaikkea, että kone on saa jäädä yksin. Remonttiakin on tullut harrastettua jonkin...
  4. L

    ****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 24**

    Iltaa, tai yö kai tuo jo on..No, mutta vähän on taas aika kulunut, siitä kun viimeksi olen koneelle päin edes katsonut. Pikaisesti vähän selailin tätä pinoa, ja edelliseen en nyt jaksanut edes mennä..Tapaamisia tuntuu olevan, ja ne on menneet kivasti. Varmasti mukava saada uusia kavereita, ja...
  5. L

    **2007 LOKAKUUN HERHILÄISET**viikko 22

    Huomenta! Yritin tuossa hiukkasen lukea juttuja, mutta olihan tuota tekstiä kertynyt, kun on aika livahtanut niin, ettei koneelle ole ehtinyt. Mummun hautajaisia järjestellessä ja miettiessä on mennyt aika, tiukkaa tekee käydä mummun kodissa, yksin ei sinne ainakaan pitäisi mennä, sen olen...
  6. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Hellou. Meidän neiti on nyt sitten keksinyt melko huonon tavan, heräsi vielä aikaisemmin kuin eilen, elikkäs meillä herättiin hiukkasen yli 4 :headwall: :headwall: |O Sitten ennen kuutta sain takaisin nukkumaan, niin eiköhän pojat herännyt jo 7 ja herätti tytönkin, päiväunille alkoi vasta 11...
  7. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Iltaa.. Minä olen viimein saanut itteäni edes vähän niskasta kiinni, ja siivosin/järjestelin jonkun verran paikkoja, ihan karmee kaaos oli vallannut talon :ashamed: Tyttö on ollut edelleen hiukkasen normaalia kärttyisempi, hampaat yrittää edelleen tehdä tuloaan, miten kauan se voi...
  8. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Iltaa.. Käytiin minun vanhempien luona, ja tyttö sitten otti ja kakkasi mummun matolle, kontallaan hytkyi ja yhtäkkiä päätti tehdä oikein kunnon läjän :whistle: Tarhaan viennistä on ollut puhetta, minä olen halunnut hoitaa lapset kotona tähän saakka, ja toivon voivani hoitaa tästä...
  9. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Dirlittan, juu tokihan se Kelan osuus alentaa rasvojen hinnat hyvin, mutta kyllä silti vähän ottaa pattiin, että ei muka kuulu korvattaviin nuo rasvat, aivan älytöntä, muka hoitokuluvakuutus..Mutta meillä menee muutenkin vakuutusyhtiö vaihtoon, kun on mennyt aika älyttömäksi tuo meno tuossa mikä...
  10. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Huomenta! Olipahan yö. Neitillä on nenä tukossa, ja ilmeisesti ikeniin sattui aika kurjasti, kun meni ihan plörinäksi nukkuminen |O Sohvalla vietin yön tytön kanssa, heräsi vähän väliä, ja valitti puoli unessa. Eilen oli muutenkin niin hankala päivä, ei tytön kanssa, vaan oman pään. Ajattelin...
  11. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Taas on olo, ettei jaksa mitään. Uhmis kiukuttelee sen minkä ehtii, ja tyttö on väsynyt muttei nuku. Joka paikassa on kaaos, ei kiinnosta siivota, ei laittaa ruokaa, ei tehdä mitään. Nyt meni tytöllä hernekin nenään.. :headwall: :headwall: :headwall: *menee* :headwall:
  12. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Dirlittan varmasti ikävä on, ja tulee aina olemaankin, mutta tosiaan onneksi on muistot, hyvät sellaiset. On varmasti raskasta puolison suru :( . Meillähän minun ukki kuoli jo n.30 vuotta sitten, mummu on nyt päässyt pitkästä aikaa ukin luo. Niin minä haluan ajatella. Minun toinen mummu kuoli 4...
  13. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Kiitos taas tuesta :hug: Heidi, mummuni oli kyllä yksi maailman ihanimpia ihmisiä, ja yksi tärkeimmistä minulle, tietysti monelle muullekin, mutta minä olen varmasti aina ollut kaikista eniten mummun kanssa, ja näihin päiviin asti. Jo lapsena halusin olla aina mummun luona, mukana mökillä...
  14. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Voi ei, nyt mä alan kohta pyydellä anteeksi, sitäkin että pyytelen anteeksi :ashamed: , no mutta koittakaa jaksaa minun mussutukset, ainahan ne voi onneksi skipata yli! Täällä oli myös sellanen yö, että olis voinut olla parempikin :headwall: :headwall: |O Yritettiin muka mennä ajoissa...
  15. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Kiitos Heidi, tuntuu että on pakko saada aina puhua, ja kun mies on töissä, niin täällä lasten kanssa välillä tuntuu raskaalle. Ei meilläkään tuo ryömimisvauhti vielä päätä huimaa, välillä keikkuu mahansa päällä ja räpiköi käsillä ja jaloilla ihan hassusti, sillä tyylillä ei kyllä liikkeelle...
  16. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    Vai että jalkapallo tutteja, kyllä mun ukkoo varmaan nyt harmittaa, kun tyttö ei syö tuttia ollenkaan, on meinaan aika palloa tämä meidän elämä, mies ja pojat on niin futisporukkaa, ettei paremmasta (tai pahemmasta) väliä! Kylläpä sitä nyt varmaan harmittaa, kun ei noiden poikien aikaan moisia...
  17. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

    tin, paljon jaksamista sinullekin suruusi, ja kiitos lämpimistä sanoistasi. Meillä hautajaiset on edessäpäin, ja järjestelyjä pitäisi tehdä. Tuntuu välillä niin vaikealle tehdä mitään, tavallista, jatkaa vaan elämää, mutta pakko kai se on. Yritän ajatella, että mummulla on nyt kuitenkin hyvä...
  18. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.20

    Kiitos MaMa74 runosta. Tuo on kaunis. :'(
  19. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.20

    Ei kai tässä muu auta, kun yrittää elää välillä. Välillä itku tulee ihan väkisin, mutta välillä pitää väkisin yrittää ajatella muutakin kuin mummua, ei kai tästä muuten mitään tule.. Äitivaan, tuo on niin raivostuttavaa, kun ei voida tutkia heti ja ajoissa, setäsikin tapauksessa luulisi...
  20. L

    2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.20

    Topsy, minun mummuhan oli myös hyvässä kunnossa, ikään nähden, mummu olisi täyttänyt parin viikon päästä 84v ja lähtö tuli kyllä niin yllättäen. Nautihan ajoista mummun kanssa, kun vielä ehdit, siitä minäkin olen onnellinen, että nähtiin mummua niin usein, ja mummu sai olla...

Yhteistyössä