2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Huomenta lokavauvat :) .

Taas tänä aamuna löysin jotain uutta tästä maailmasta, olen huomannut, että maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa :) Niin varmasti tekin ja tästä se meno vain jatkuu :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=2123180.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2123184.jpg

Äitin mielestä tämä päivä alkoi tietyllä tapaa jaskasesti :kieh: :kieh: , kun taas minusta tämä kaikki on vain erittäin mielenkiintoista, se tirisi sormissakin niin mukavasti :kieh:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2123190.jpg

Minä vähän ihmettelen, kun isi lähti mattojen kanssa pesulaan, äiti laittoi legot astianpesukoneeseen ja pyyhkeet ja muut pauhaa pesukoneessa :eek: , Miksi? :kieh:

Hienoa!!!!! Oletpa aika näppärä!
Ja minä äitini kauhuksi (? ) olen myös maistellut omaa tuotostani, en tajua miksi äiti huusi ei ei ei..? Samalta se maistui kuin jotkut ne mitä se itse mulle lusikalla suuhun laittaa..:)
Ja minäpä opin tänään ryömimään äitin perässä keittiöön, aika kätevää, ei pääse tuo äiti niin helpolla enää piiloon.
T. Eemi
 
Heippa kamut....

Oletteko kokeilleet käydä rikkalapiolla, meillä ainakin löytyy sieltä kaikkea kivaa, ja ei mekään ymmärretä miks äiti aina hermostuu kun sinnepäin yritämme mönkiä..... :(


Ja Isosisko on ihan huippu juttu se jättää kivoja kuvalla varustettuja pahvin paloja lattialle ja me tietty käydään ne aina syömässä ihan lits läts märiksi. Ja sitten se alkaa itkemään kun ne on syöty höh...kummallinen typy.....
:eek:

 
Ai niin, jätkä meinas eilen tukehtua pahvinpalaseen... Oli sit käyny vanhasta valokuva-albumista repäsemässä palasen pois ja työntäny suuhunsa. Alko kuulua nurkasta kakominen ja menin kattoo niin pikkusen pilkisti suusta punasta, siellä oli jo syvällä menossa ja annas kun minä alan kaivamaan niin meinaa vaan mennä syvemmälle. Pari lisälyöntiä siinä tais tulla ite kellekin, mutta sit sain sen otettua pois....toinen vaan huus, kun ihmetteli että mitä se äiti työntää sormet niin syvälle kurkkuun yhtä-äkkiä.
Eli ois vissiin konttaukierros asunnossa paikallaa itsellä, tutkis kaikki paikat mitä mistäkin voi irti saada ja työnnettyä suuhunsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Huomenta lokavauvat :) .

Taas tänä aamuna löysin jotain uutta tästä maailmasta, olen huomannut, että maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa :) Niin varmasti tekin ja tästä se meno vain jatkuu :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=2123180.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2123184.jpg

Äitin mielestä tämä päivä alkoi tietyllä tapaa jaskasesti :kieh: :kieh: , kun taas minusta tämä kaikki on vain erittäin mielenkiintoista, se tirisi sormissakin niin mukavasti :kieh:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2123190.jpg

Minä vähän ihmettelen, kun isi lähti mattojen kanssa pesulaan, äiti laittoi legot astianpesukoneeseen ja pyyhkeet ja muut pauhaa pesukoneessa :eek: , Miksi? :kieh:
Ihanaa kun osaa tehdä joa kaikkea kivaa vai mitä.....???!!!!

Olet kyllä tosi näppärä neiti, täytyy myöntää..... :LOL: :LOL:
 
àitivaan mun painajainen.. tuo tukehtumisjuttu siis.. KYllà varmasti sàikàhdit!!
dogtor tààllàkin on Hipp-merkkisià ruokia :D Mainostavat ettà ovat "puhtaita" tuotteita siis ilman mitààn lisà-aineita, torjunta-aineita yms. :) Onko ne vauva-jogurtit kanss siellà semmoisissa normaalissa pilttipurkeissa ? Meidàn Annikan lemppari on varmaan pààrynà jugurtti :p

Pitàisi làhteà kauppaan miehen kanssa ja mà en ole làheskààn valmis.. Pitàisi tukka pestà,meikata,vaihtaa yòpaita poesss ja syòttàà annika, aamupesut ja vaatteiden vaihto.. Saas nàhdà ehdinkò.... Nyt tietty kun neiti nukkuu vois jo jotain tehdà eikà vaan tàssà tietokoneella istua :whistle:
 
taikamukista ostin sen aventin ja siitä kyllä tulee hyvin sitä nestettä ulos. Itekin kokeilin sitä kokeeks imasta ja helposti tulee. Siljakin sieltä vettä hörppi, mutta aika kiukkunen oli neiti kun ite ei osaa laittaa vielä nokkaa oikeen suuhun ja sitten ei mistään tule enää mitään... :headwall: Mutta ei hätää äiti auttaa :wave:

Rontti on tämä kotiäidin elämä vaan ihanaa :LOL:
 
topsy puhuin sulle kerran niistä haaveilemistani vanhoista rattaista, muistatkos? No nyt viikonloppuna löysin sellaset kun kävin mökkireissulla yhellä maalaiskirppiksellä! Renkaat tosin vähän väpättää, saiskoshan tuo mies ne kuntoon? :whistle: Ovat kuitenkin tiukasti kiinni, joten uskaltaa kyllä lykkiä vaikkei heti niitä alkaiskaan tuunaamaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
topsy puhuin sulle kerran niistä haaveilemistani vanhoista rattaista, muistatkos? No nyt viikonloppuna löysin sellaset kun kävin mökkireissulla yhellä maalaiskirppiksellä! Renkaat tosin vähän väpättää, saiskoshan tuo mies ne kuntoon? :whistle: Ovat kuitenkin tiukasti kiinni, joten uskaltaa kyllä lykkiä vaikkei heti niitä alkaiskaan tuunaamaan =)
No kävipä hyvä tsäkä! Ja jos renkaissa vika, kaikki samanmerkkiset renkaat yleensä sopii toisiinkin rattaisiin. Onko muuten minkä merkkiset? Ne meidän on Briot, ihan huiput, anoppi yritti omia mummolarattaiksi, tais olla mulla aika tiukka katse kun luovutti. Eli sekin tykkää eniten niistä :D
 
Voi v***u, kirjotin just pitkät pätkät ja kaikki katos |O |O |O

Eli muistissa mullakin vikaa... Niinku nytkin, tavallisesti AINA kopioin oman tekstin ennen kun lähetän, mutta nyt vaan houreissani painoin lähetä nappulaa ja avot, service unvailable :headwall: :headwall: :headwall: Ja tämä aamu on muutenkin ollu yhtä muistivikaa. Kaverille tuossa aamusella viestittelin, että nyt ollaan herättty, tervetuloa! Hän siellä ihan ulkona, että mitäs kikkeliä, viiraako päässä vai eikö hän pitänyt tulla vasta huomenna :eek: Juu, piti ja tänään mun piti olla toisen kaverin luona kylässä :ashamed: Eipä olla juu. En muistanu koko juttua (kaveri soitti eilen päivällä ja muistutti), eli en laittanu aamulla kelloa soimaan ja Siljan päikkärit on nyt siis siihen aikaan kun meidän pitäis olla kylässä...

Nokkamukina meillä semmonen Nuk-muki, jonka mies oli nähny kauppareissullaan ja oli kuulemma ollu niiin ihana näkönen (vaaleanpunaiset koristeet) että se oli pakko ostaa. Että meillä ei nyt sitten ole mitään käytännöllistä tippalukkoa, eikä kaatomatonta mukia, mutta onhan se kaunis :LOL: :kieh:

Ja ei Heidi paniikkia, en minäkään muista/ehi kaikien kuvia kommentoida, joten en vedä palkokasvia nokkaan vaikkei meidän kuvia kommentoidakkaan, ei huolta!

Ja Rontilla ja Enjalla oli ollu mukavat aamut :D Meilläkin haisee matot aivan kamalalle kun aina pissin jälkeen oon paikallisesti paikallaan pessy ja matto ei siis ole päässyt kunnolla ilmavasti kuivumaan. Just miehen kans eilen suunniteltiin maton pesuaikaa.

Toivottavasti siellä Dogtorin läheisessä tehtaassa ei ole käynyt kovin pahasti, ainakaan kukaan loukkaantunut. Mullakin aina selkäpiitä karmii kun ambulanssin äänen kuulen. Äidin kuolema konkretisoi sen ambulanssin ikävällä tavalla...
 

M-Plast Oy:n muovi- ja eristetehtaalla Varikkotiellä on syttynyt tulipalo. Tulessa on osa noin 1600 neliöisestä tehtaasta sekä noin 500 neliöinen varasto. Palon alkuvaiheessa syntyi runsaasti myrkyllisiä kaasuja, mutta palo on saatu hallintaan ja kaasujen määrä vähenee.
Alueella on annettu yleinen hätämerkki ja ihmisiä on kehoitettu pysymään sisätiloissa.
Palo sai alkunsa styroksintekolaitteesta, josta se levisi tehtaan rakenteisiin.
Pohjois-Savon pelastusjohtaja Jorma Westerholmin mukaan tulipalo ei ole aiheuttanut henkilövahinkoja.

(Hälytetyt yksiköt: KA172, KA11, KA13, KA171, TU11, JK11, JK13, JK3, JK12, K21, NL11, NL12, VS11, TU13, NL13, VS13, Outok 11, Outok 12, Outok 13, SI11, K161, K3, K131, SI12, K132, K162)
 
lhs
Taas on olo, ettei jaksa mitään. Uhmis kiukuttelee sen minkä ehtii, ja tyttö on väsynyt muttei nuku. Joka paikassa on kaaos, ei kiinnosta siivota, ei laittaa ruokaa, ei tehdä mitään.
Nyt meni tytöllä hernekin nenään.. :headwall: :headwall: :headwall:

*menee* :headwall:
 
Topsy nuo meidän on kans brion, ja sielä alhaalla on sellanen pieni kori =) Hinta oli 30?, mutta 25? lopulta maksoin. Noissa renkaissa on muovilaakerit, sen takia varmaan vähän "väpättävät" mutta ihan ehjät ne kyllä on ja muuten tukevasti kiinni. Aivan ihanat :heart:
 
No niin, nyt on Essille Variksessa punainen turvaistuin... Kävin ostamassa sen ja hoksasin, etten muistanu tingata yhtään :whistle: Olin kai liian innoissani ja kaveri odotti vauvansa kanssa autossa, niin oli vähän kiire. Kohta pitää käydä istuin testaamassa, käyn yhden tutun luona rukkaamassa pihasuunnitelmaa tälle illalle Essin kanssa.

Mulla on aivan onnettoman huono muisti. Lähdin sen kaverin kanssa aamupäivällä kaupoille ja huomasin sitten syömässä ollessa, etten muistanu ottaa Essille pulloa mukaan :headwall: Kerran mulla jäi tutti, kun menin kylään saman kaverin luo ja kerran piti Mammoliinolta lainata pullo ja maitoa... Millonkohan sitä muistaa taas ntiseen malliin asiat vai muistaneko ikinä :LOL: Kunhan ei tyttö jää jonnekin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Topsy nuo meidän on kans brion, ja sielä alhaalla on sellanen pieni kori =) Hinta oli 30?, mutta 25? lopulta maksoin. Noissa renkaissa on muovilaakerit, sen takia varmaan vähän "väpättävät" mutta ihan ehjät ne kyllä on ja muuten tukevasti kiinni. Aivan ihanat :heart:
Hih, taitavat olla samt kuin meillä :)
 

Yhteistyössä