***LOKAKUUN SURISIJAT 2007*** viikko 29

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
PuPu sekä että,tosin jos sinkkiä laittaa niin tottakai ne on sillon kuivia ja sit jos ei käytä niin ne joko häviää ja tulee takas tai sitten pahenee eli punottaa enemmän ja on sellanen kostee..jos noi ei kohta ala hävitä niin mennäänpä sit yksityiselle..
LS haluut sinä plussata,minä sanon niin :D :heart: ja iisalmeenhan ei oo kuu *piip* luikkaus meiltä :D
Hmmmph, eipä ossaa auttaa. :/
Entäs jos ihan muutaman päivän ajan kokeilisit pelkästään talkkia tai pottujauhoa. Jos kuitenkin johtus jostain hautumisesta, niin jos tuo auttas.
Vois mahdollisesti auttaa varsinkin jos on sitä kosteeta se punotus..
 
Susalle jo myöhästyneet synttärionnittelut :flower:

Topsy, mä tulen tänne aina sivuhistorian kautta. Tulee aina samoilla sivuilla surffattua niin helpoiten ne löytyy sivuhistorian eniten käytetyistä :whistle:

Täällä on ollu kovin hiljasta muutamana päivänä, siis palstalla. Taitaa moni olla kesäloma matkoilla tai muuten vaan nauttia kauniista ilmasta. :D
 
milla-maria mä veikkaan et eniten mulla on lähteny nesteitä kun noin paljon kerta putos,mut onpahan ne 1,2kg liikakiloja pudotettu,voin sanoa että olen normaali painoinen :LOL:

pupu ei oikeen hautuma juttujakaan voi olla kun poju on vaipan kaa vaan nukkuessaan,tai no tiiä sit..mutta pottujauho ja talkki on jo kokeiltu,ei vaikutusta..sinkki kyl on ainut mikä ihan auttaa..ajattelin kokeilla sitä öö becur vaahtoo,mainostavat ainaki vaippikseen..

kiitti mammoliino,yllättävän helppoo on ollu,ekat 2 päivää ruuan jälkeen himotti tupakka mut nyt ei mitään..lonkeronki join nii ei tehny mieli :saint:
 
Myöhästyneet onnittelut susalle! :heart: :flower:

yksäiti: kirjoitteli ihan totta. Se punoitus voi tosiaan olla myös hiivaa, jos siis ei epäile mitään ruoka-allergiaa. Meidän tapauksessa en kuitenkaan usko että olisi hiivaa, kun lehahtaa aina banaanin yhteydessä ja katoaa vuorokaudessa, vaikka vain aamu ja ilta vesipesut pepulle. Joskus olen laittanut sinkkivoidetta, mutta yhtä nopeasti katoaa myös vesipesulla. Ja meillä on ollut pampers käytössä, joskus pienenä oli Lidl:n vaippoja.

Mä tulen tänne tosi usein sivuhistorian kautta. Jos suoraan koitan kaksplussansivuille, niin sivuja ei joko löydy tai löytymisessä kestää..kestää..kestää..

Tänne ei mitään uutta. Sara nukkuu edelleen todella hyvin! :heart:
 
Oululaiset :attn: Alppistore kirppiksellä oli plaston taaperokärry myynnissä hintaan 5 euroa :eek: Oisin ostanut vaan meiltä löytyy jo sellainen :) Ja voin kyllä suositella, tuottaa suurta huvia myös se, että minttu kyytiin ja toiset työntää :heart: Ja isosisko kohta 4 veekin tekee vielä tuota, istuu siis kyydissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Oululaiset :attn: Alppistore kirppiksellä oli plaston taaperokärry myynnissä hintaan 5 euroa :eek: Oisin ostanut vaan meiltä löytyy jo sellainen :) Ja voin kyllä suositella, tuottaa suurta huvia myös se, että minttu kyytiin ja toiset työntää :heart: Ja isosisko kohta 4 veekin tekee vielä tuota, istuu siis kyydissä.
Ei kukaan oululaisista ole tulossa Helsinkiin lähiakoina? :kieh: :LOL: Me tehtiin Oulun kesäreissu jo. :D
Voi harmi kun tuon lähettäminen ei varmaan ole halpaa touhua, muuten hakisin sulle ja pistäisin postiin :) Ja Helsinkiin olen tulossa elokuun alussa, mutta matkustaminen lentokoneessa taaperokärryn kanssa ei ehkä hotsita :LOL:
 
Heippatirallaa taas :) . Sain vasta viime viikon luettua, jopa oli tullut tekstiä parissa päivää :) .

Pupu hulluna siivonnut saunaa, tuu meillekin peseen, ni mä voin kitkee teillä sen aikaa :whistle: !

Kunhan tätä viikkoa ehdin lukea, saan varmaan selville, miten on käynyt Tiipiin unikoulussa. Itsekin pitäisi se alottaa |O . Odotan myös kovasti sitten joskus nähdä sun Ashley tyylisesti sisustetun nukkekodin :p . Hesassa kävin taas Ashleylläkin kattelemassa, mutta on kyllä niin kallista, että sai jäädä katteluksi.

Katjanna, minä en ainakaan meinaa enää pullolle opettaa. Oli kuinka vaikeeta sit vaan hetken, niin pulloon en tartu.

Hipkukka, mites teidän maitokokeilu (ellei siitä sitten ole tän viikon jutuissa)? Minä oon ollut kaksi kertaa Lapissa valetamassa opiskeluaikana ja on se hieno kokemus :D . Riippuu niin paljon keleistä se touhu, mutta jos on pahat kelit, niin onpa sitten enemmän extremiä... Kuinkahan sitä enää viittis moiseen ryhtyä ja jaksaa sitä rinkkaa kantaa. Mutta kyllä se olis upee kokemus vielä joskus - ja se hiljasuus, sitä mä ainakin nyt kaipaisin!

Mitähän muuta mun ainakin piti kommentoida, en taas muista...

Milekolta on ainakin pitänyt jo pidempään kysyä Sannin ihosta? Pitääkö rasvata joka päivä ja onko hyvänä vai kuinka?

Pakko mennä jatkaan kotihommia ja palata tähän viikkoon myöhemmin :wave:
 
tohtorille pitikin sanoa että minä myös sinnittelen tupakan lopetuksen kaa..
eilen sorruin ottamaan anopilta yhden kessun.
mulla tullu mässäily tupakan tilalle.
hirvee määrä herkkuja pitää olla iltasella.
ku ennen laukkasin kessulla...aina joku pahe :whistle:

lillikseltä piti udella että millonkas te testin teette?
hui ku jännittää :D

täällä inha sateinen ilma!!
taidanki painua päikkäreille,ku poikanenki nukkuu

:wave:
 
Susalle myöhästyneet synttärionnittelut :hug: :flower:

Täällähän on vaikka ja mitä kommentoitavaa, kerrankin :D Ja tietty mulla ei ole nyt aikaa :/ Tuun paremmalla ajalla (mistähän sen nyt nyhtään) :headwall: Nyt laittaa kimpsuja ja kampsuja kasaan. Myö lähetään Kiian kanssa kyläilee Iittiin :)
 
enja ollaan vaihdeltu vaippoja,käyty jo kaikki muut paitsi lidlit läpi,mut kiitti tosta silkki vinkistä,pistetään harkintaan kun oon miettiny et kokeilisko viel kuitenki ihan kestovaippoja :/
milla-maria wau,onnee sullekki lakkoon..mulla meni ennen kevyesti se toppa päivässä :eek: ja ei onneks oo tullu mitään himoja karkkiin jne. kun en kova namin syöjä oo ennenkään ollu,ehkä jopa terveellisemmin syön nyt :D välillä jos kovasti vituttaa niin on tehny mieli lampsia ulos ja ottaa tupsi suuhun,mut oon sit tehny niin et jos ukko on tupakalla niin meen mukaan vaan haistelemaan,koska muistan miten paha maku siitä suuhun sit tulee,ja hyi helvata mille haisee ku toinen on polttany :x
 
ainiin,uskalsin,tai no otin itteeni niskasta kii ja soitin lääkärille illaks ajan..taas vaivaa unettomuus..kuukauden ajan oon menny nukkuu noin 03 aikoihin nyt on ollu viikonlopusta asti et nukahdan vasta aamu 6!!!! :'( ihan hirveetä on päivät ku väsyttää vaan ja voimat on loppu..
 
Heipparallaa pitkästä aikaa! :wave:
Mä olen ollut parisen viikkoa sairaana. Kuumetta ollut parisen viikkoa, tänään ensimmäinen kuumeeton päivä. :snotty: Lääkärissä käyny viisi kertaa. :whistle: Kolmannella kerralla selvisi, että se on keuhkokuume, mutta yhdet antibiootit ei olleetkaan tarpeeksi tehokkaat. Nyt on kaksi antibioottia rinnakkain ja tänään kävin kontrollissa, jonka mukaan tulehdusarvot on laskussa. Hyvä niin, muuten olisin joutunut sairaalaan osastolle.

Olen ihan pihalla teidän jutuista, enkä jaksa selailla viime viikon ketjua. :ashamed:

Poju herää enää pari kertaa yössä, se on ihan ok. Muutenkin on yöt pikkaisen rauhoittuneet. Konttaamaan on opittu ja käy itse istumaan. :heart: Yrittää myös nousta tukea vasten ylös, mutta siinä on vielä harjoittelemista. :D

Tässä pikaiset kuulumiset. :wave:
 
hei!
pitikin aikasemmin kysyä että mitenkäs teidän lapsilla nykyää puurot uppoaa??
meillä kun ei maistu...tänä aamuna söi jukurttia(puuroa ei saanut alas)
oikein ärsyyntyy kun alan sitä syöttämään :eek:
ja muiden ruokien kaa ei oo enää onkelmia.
pitää taas illalla tuputtaa :/

pepisa: kiva kuulla susta!!
ja tosi hyvä että teillä nukutaan nykyisin hyvin =)
huhuilinkin sua viimeviikolla.

<mh.-ketdö54 xxxxxxz terveisiä lokakuisille :heart: :heart:
 
milla-maria meillä saattaa muutama lusikallinen mennä,ja sitten heittäytyy syöttötuolissa taaksepäin ja laittaa kummankin käden suoraksi eteen ja tirpattaa.
mutta tää ilmiö silloin kun monena päivänä syönyt esim.kaurapuuroa.eilen illalla annoin tetrasta omena-aprikoosipuuroa ja aprikoosisosetta,niin söi kaiken.

nyt olen parina päivänä venlalle antanut gefilus piimää ruualla,hyvin on juonu.eikä mitään oireita ole tullut..toisen kakkendaalit vaan haisee aivan kaameelle..joka toinen pvä kakkaa..joten tuoksukin on sen mukanen :whistle:
pakko on syöttää luumua,jos jää yhtenäkin päivänä antamatta luumusosetta niin kyllä on kakka ku jäniksen papanat tai suklaarusinat :D

meillä isot tytöt opetti venlalle äitiä sanomaan..nyt se on hokenu viimoset pari päivää..äittttii..ja sitä tulee koko ajan ..jännän kuulosta kun noilla t-kirjaimilla painottaa :D

viime yö menikin hyvin,klo 05 nostin tytyn viereen,ja nukkukin sitten vielä varttia vaille kaheksaan.
 
Hei,

Mulla ollut melkoinen haipakka päivä, vasta äsken tulin kotiin ja sain syötyä päivän ensimmäisen lämpimän ruoan. Oltiin tosiaan Topsyn luona ja kun hain Annin matkan varrelta kotiin mummulasta niin menihän tuo aika myöhäseen. :/

Nyt pitäisi vähän ehtiä tehdä kotihommiakin ja sitten menen postin ja kaupan kautta jumpalle.

Onnittelut tupakan lopettajille :flower: tosi hieno homma =) Dogtor ja Milla-Maria =)

Mitenhän Tiipiin unikoulu edistyy?
 
enja
poju painaa öö noin 12 kg tällähetkellä ja on noin 77cm pitkä..pyllyä-mahaa-ja reisiä LÖYTYY!!on siis melko pullero :D ja yö vaippa on tosi märkä,et tos imua tarvitaan :LOL:

kivaa ku auttelet :flower: taidan ihan uusia ostaa muutaman kappaleen ja kokeilla..paljonko mun tartteis sit ostaa niitä jos ajatellaan että vaikkapa 2viikkoa ainakin kokeilen niitä?ja mulla o kaveri kyllä jolle voin sit myyä jos ei ookkaa meidän hommaa toi kestoilu..

kävinpä lääkärissä ja :p :p :p :p :p mikä lääkäri poju oli,varmaan punastuin ku huus mut sinne :LOL: nams :p
noh,sain täks illaks ihan vahvan lääkkeen ja huomenna sit melatoniinia alotellaan,eli ihan hormoni hoidolla mennää :D onneks..juu nyt syömään ja nukkumaan,siis ajatelkaa,MÄ NUKUN :heart: :heart: :heart: :heart: ihanaa :heart: :heart: :heart:
 
kiitti enja..taidan huomenna shoppailla netissä :LOL: oot sit mun henkisenä neuvojana näissä..



(.) nyt kiroan s**ta*n :kieh: mä itken kohta,paskat toi unilääk mitää vaikuta,pisti vaan pään sekasi..mikä mussa on perkele että ne ei vaikuta..anteeks mut ärsyttää ku ikinä saa nukkua ku vasta aamu 6 :headwall:
 
lhs
Iltaa täältäkin! Jostain syystä en nyt jouda lukemaan juttuja, ja tuntuu etten saa aikaan mitään muutakaan. Päivät menee niin hirveää kyytiä, ettei perässä pysy, ja aina vaan sataa :headwall:

Meidän kirppunen on aivan mahdottoman vilkas ja vikkelä nykyään, konttaa sellaista kyytiä, ettei meinaa välillä kädet ja jalat pysyä pään mukana :LOL: . Seisoo joka paikassa ja nyt on alkanut päästämään välillä irti, että meinattelee sitten seisoa ilman tukea :eek:
Vilkuttamaan on oppinu joku aika sitten, ja sanoo myös "heehee" samalla. Poppa on myös tullut sanavarastoon, ja jokeltelee ihan mahdottomasti. Matkii kaikenlaisia höpötyksiä ja muutenkin on mieletön hinku tehdä kaikki mitä isoveljetkin tekee..Mä en pysy perässä tuossa huimassa tahdissa millä tyttönen kehittyy, en ala, että mun vauva on jo noin iso :x Tai no, iso ei kyllä ole, varmasti pienin kaikista kohta 9kk ikäisistä, mutta sen suhteen mitä osaa :D

dogtorille jaksamista valvomiseen, minulla on kokemusta tuosta kurjasta tilasta ettei saa millään unta, nyt on taas täälläkin tuota unettomuutta, raivostuttavaa, kun ei vaan saa unta, pitää pyöriä pitkin sänkyä ja sitten kun väsyttäisi aamulla, niin ei varmasti saa nukkua :headwall:

Syöminen on meilläkin melkoista sähläämistä, ainakin useimmiten. Tytöllä on pakko olla jotakin kädessä, muuten heiluttaa käsiään naaman edessä, ja siitä ei kyllä lusikkaa suuhun saa..Myös kaikki ruoalla pelleily, päristäminen ja sotkeminen on tosi kivaa. Paitsi äitin mielestä. :whistle:

Juu, mutta mukavaa loppuviikkoa kaikille, kaipa se pitää taas lähteä sänkyyn pyörimään :/
 

Yhteistyössä