2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

Heissan

Meillä oli kaamea yö :headwall: melina heräs tuossa 2.20 riekkumaan eikä meinannu millään nukahtaa :eek: tuttia laitoin varmaan 20kertaa ja sitten 3.50 neiti nukahti. Jessus! Nyt on äiti täällä ku persuuksille ammuttu karhu :kieh:
Voimia vaan kaikille yökukkujien mammoille :hug:
onneks meillä ei tälläistä usein tapahdu,mä en kyllä jaksais :ashamed:

Mileko Tuo kakka kuulostais aivan allergian tuotokselta. :/
Meilläkin se oli välillä sellasta outoo joskus jopa myrkynvihreetä ja limasta :x Ja haju mitä kaamein!!!!

Onnittelut kaikille painon pudottajille :flower: kohta te tosiaan ootte tavoitepainoissanne! Ja minä se vaan lihoon :whistle: edelleen ois 9kg raskauden tuomii kiloi ja muutama ylimääränen jo kyllä ennestäänkin :eek:
Hyviä vinkkejä laihdutukseen otetaan vastaan :D

eerolle onnittelut uudesta taidosta :heart:

ja ihania kuvia oli taas palleroista :heart:
Täytyis munki laittaa tuosta meidän prinsessasta,mutta kun koneella ei oo uusia kuvia,kaikki vielä muistikortilla enkä mä osaa niitä koneelle laittaa :ashamed:
 
Heippa!

eerolle onnittelut uudesta taidosta :flower:

Täälä yöllä taas tunnin välein ylös :/ Tissiä en oo antanu enää öisin ellei sitten satu niitä öitä että lepyttelyyn menee yli 2h.2h jälkeen olen luovuttanut ja iskenyt tissin suuhun-varma tainnutus.En tiiä mikä neidillä taas mahtaa olla,kahdelta meillä on tänään lääkäri ja käydään katsomassa ettei vaan korvatulehdusta ole.Saisi edes sen pois suljettua...sitten voikin miettiä mikä neitiä itkettää öisin. :whistle: Miulakin on lääkäri aika samassa,silmät on n.kk ollu ihan turvoksissa.Luomet kutiaa ja on tuli punaiset,siitepölysilmätippoja laitoin ja tuntu että happoa työnnän silmiin,senku paheni vaan.Toivottavasti saan kunnon lääkkeet niin kehtaa ihmisten ilmoillekin lähteä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Dirlittan TOTTAKAI sie ne uudet kärryt tarviit :D
Sanot nyt sille miehelles,et mäkin oon sitä mieltä,että ne TARVITAAN! :LOL:

juuri näin :LOL: Hyvä että täällä ymmärretään, luotinkin siihen :)
Ja minähän niitä pääasiassa työönnän, eikä mies..mies saa vaan maksella.. :whistle:
 
josko vähän kerkeisin kommentoida..... :D

pepisa paino nyt 77, eli miinus 1kg :D
mulla ei laihdutus ole vaikutellu maitomäärään millään lailla.

nokkamuki pyörii aina tuolla lattialla lelujen seassa, hörppii siitä millon huvittaa, useimmiten hankaa ikeniään sillä nokalla! on semmonen aventin muki; ei tule pisaraakaan ulos kovassakaan käytössä jos ei ime.

yöhulinat: lohduksi kaikille niistä kärsiville meillä ihan samanlaista; muuten ei rauhotu kuin tissille.....yritä tässä nyt vierottaa toista :D . ja sit viimeyönä veti koko yön inahtamattakaan, aamulla oli poikittain mut ei mahdu kun on niin pitkä niin oli työntäny jalat pinnasuojan ja pinnojen välistä ulos :D ! melko hauska näky aamulla kun sorkat vaan paisto pinniksestä.......

mitähän muuta oli :/ ......ainiin tapaamisesta; en ole varma pääsenkö,tuli jotain muuta mutta katson saanko järkättyä.....
 
Huomenta!

Ei kukaan teistà sitten vissiin vahtinut meidàn kotia viime yònà.. Varmaan 3 nukahdin ja heràsin jokaiseen rapsahdukseen ja Annikaa piti kattoa silmà tarkkana ettei vaan katoa :D:D Mutta tààllà tuo pelko on kyllà oikeutettuakin jos tuommoisia romanialaisia tulee sisàllekin asti ryòstàmààn tietty taloa mutta ettà vielà vauvaakin :/

Mutta mun piti àkkià vaan tulla kommentoimaan kun Annika on boksissa/leikkikehàssà eikà se siellà enàà ekan pàivàn jàlkeen viihdy.. Pitàisi àidin olla koko ajan katsomassa mità vauva touhuaa sitten on kivaa ;) Lillastina olet laihtunut ihan àlyttòmàsti!!! Hyvà sinà! Mites onnistuit siinà ? siis noudatitko jotain ihme dieettià vai sòit vàhemmàn ja liikuit enemmàn ?? :) Tosi hieno homma :flower: :flower: :flower:
Hyvà ettà Sanni saa varmasti tànààn OIKEAN lààkàrin joka tutkii paremmin! Kirjoitahan sitten tànne mità sanoi :)
nokkamuki ei kàytòssà, olen juottanut oikeasta mukista ja ajattelinkin siità jatkaa enkà opettaakaan tuolle nokkikselle.. Jos vaan mahdollista... :)

Nyt mentàvà,neiti poltti lopullisesti pelihousunsa :)
 
Kyllä mä olen dirlittan sua kaipaillut. En vaan ole ittekään kerennyt pahemmin palstailemaan, että olisin ääneen sitä sanonut... :hug:
Ja totta kai sä tarviit ne rattaat :D

Painoani en ole tietoisesti tiputtanut. Liikun joo ehkä enemmän kuin ennen raskautta (vaunulenkille on paha lähteä autolla), syön säännöllisesti (ennen hädin tuskin välillä ehti) ja ehkä on hieman vähemmän tuo karkki maistunut näin raskauden jälkeen. Ennen elämä oli niin säännöllisen epäsäännöllistä töiden takia. Joten oisko tää kotona olo tehnyt siinä mielessä hyvää...

Mutta nyt nurmikon leikkuuseen...
 
pikku vinkki laihiksen vauhtiin laittamiselle..diet&detox 4.3.2.1 ja kyllä toimii,poistaa siis kaikki skeidat elimistöstä ja poistaa nesteitä..mullon toi kuuri just menossa kuudetta päivää ja 20pvä käytetään..
tilda harmi jos et pääse :/ ois ollu hauskaa sinutki nähä..

ei itekkää ehi enää kovin usein palstailla,tai oikeestaan kirjottaa..kyllä mä usein käyn lukee nää jutut mut kirjotus ku ois alkamassa nii poju murisee vaa et äiti tänne!!!!! :LOL:

tänään jos kerkeis tokmannilla käydä ostaa pesuaineita jne..
 
lhs
Voi ei, nyt mä alan kohta pyydellä anteeksi, sitäkin että pyytelen anteeksi :ashamed: , no mutta koittakaa jaksaa minun mussutukset, ainahan ne voi onneksi skipata yli!

Täällä oli myös sellanen yö, että olis voinut olla parempikin :headwall: :headwall: |O

Yritettiin muka mennä ajoissa nukkumaan, no enhän minä tietysti saanut unta, kun mummu ja kaikki pyöri mielessä. Sitten kun sais, niin tyttö heräsi 1.30 ja oksensi koko sängyn ja vaatteet märäksi (siis meidän sängyn, kun nukkuu vieressä!), ihan puun takaa tuli tuo yökkiminen, sitä jatkui sitten koko yön aamuun asti, ei suostunut nukkumaan muualla kuin sylissä pystyssä. Aamusta vaan jatkui tuo oksentelu, nyt on vähän helpottanut, mutta varasin kuitenkin lääkäriajan, ja sinne lähdetään ihan kohta. Näin pienen kanssa, en uskalla kauan katsella.

On kyllä harvinaisen huono viikko ollut. :'(
 
dogtor Ootkos jo paljon saanut alas painoa tuon 6 pv jàlkeen ? Mà yritàn nyt viimeistà kertaa dieetata, sitten saa jààdà jos en tàllà viikolla saa painoa edes vàhàn alas.. En viitsi koko "sapatti" vuotta( sapatti vuosi sen takia ettà tààllà raskausaikana varmaan puolet menee pannaan kun ovat raakoja.. esim. kinkut, juustot pehmeità.. ja ei saa sitten nauttia noista ruuista kun on raskaana.. sitten joskus :D ) uhrata syòmàllà kòkkò ruokia ja sitten kuitenkin ahmimalla kilo kaupalla suklaata.. Nyt ne viimoset kilot làhtee tai saavat sitten jààdà :ashamed:
 
Ihs tiedàtkò ettà mulle tulee semmoinen olo tuosta mità kirjoitat sun mummostasi ettà toivon itsekin joskus olevan noin rakas jollekin :hug: Niin ihana ihminen ettà omat lapsenlapsenikin mua jààvàt joskus kaipaamaan, se tarkoittaa sità ettà olen antanut jotain hyvin kaunista heidàn elàmàànsà :) Sun mummosi oli sitten yksi tuommoisista ihmisistà, joillaiseksi me kaikki joskus halutaan tulla ja olla nytkin jo! :hug:
Toivotaan ettà teidàn pieni tulee pian kuntoon.. Veisin itsekin heti lààkàriin jos Annika tuommoisen pòpòn saisi.. Ovat niin pienià vielà nuo meidàn murut :hug:
 

DOGTOR (60kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta +100g, nyt 64,7kg*

LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta -500g, nyt 66,5kg*

NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 66,7kg

PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta +/-0g, nyt 82,8kg*

TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -1000g, nyt 77kg*

TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta +/-0g, nyt 72,5kg*

Hienolta näyttää laihduttajien lista. :) Siis muiden kuin mun kohdalta. :ashamed: Lohduttaudun sillä, että multa kun tuota pituutta löytyy, niin saahan sitä painoakin olla... :whistle: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lhs:
Voi ei, nyt mä alan kohta pyydellä anteeksi, sitäkin että pyytelen anteeksi :ashamed: , no mutta koittakaa jaksaa minun mussutukset, ainahan ne voi onneksi skipata yli!

Täällä oli myös sellanen yö, että olis voinut olla parempikin :headwall: :headwall: |O

Yritettiin muka mennä ajoissa nukkumaan, no enhän minä tietysti saanut unta, kun mummu ja kaikki pyöri mielessä. Sitten kun sais, niin tyttö heräsi 1.30 ja oksensi koko sängyn ja vaatteet märäksi (siis meidän sängyn, kun nukkuu vieressä!), ihan puun takaa tuli tuo yökkiminen, sitä jatkui sitten koko yön aamuun asti, ei suostunut nukkumaan muualla kuin sylissä pystyssä. Aamusta vaan jatkui tuo oksentelu, nyt on vähän helpottanut, mutta varasin kuitenkin lääkäriajan, ja sinne lähdetään ihan kohta. Näin pienen kanssa, en uskalla kauan katsella.

On kyllä harvinaisen huono viikko ollut. :'(
LHS: meillä kun mun ukki kuoli 14.4, niin sillä viikolla oli ihan kamala Rotavirus meissä kaikissa muissa paitsi Eemissä.. Se oli kaikenkaikkiaan ihan kamala viikko, ukin kuolema ja se pohjaton suru, huoli lapsista kun ne oli niin kipeitä ja oma heikko kunto..
Toivon niin että teillä alkaisi pian helpottaa, ja että pikkuinen pian paranisi :hug:

 
lhs, voimia sinne :hug:

pepisa, kyselit tosta tutin käytöstä. Meillä poika ei pienempänä paljoa tuttia huolinut, nyt kyllä tarvii sen nukahtaakseen. Ja nukahtaa kyllä illalla itsekseen, muutaman kerran pitää ehkä käydä laittamassa tutti suuhun mutta ei muuta. Yöllä herätessä rauhoittuu heti kun saa tutin suuhunsa. Meillä se kyllä auttaa mutta sitähän se sitten on että itsellä on noustava sängystä hänelle tuttia antamaan. Viime yönä ei tarvinnut antaa ku pari kertaa. Mutta ei ole tarvinnut tissiä antaa yökitinöihin kolmeen kuukauteen vaan poika nukkuu tissittelemättä 19-06. Eli tässä meidän kokemus, tutti kyllä auttaa mutta kyllähän siinäkin on oma hommansa. Kaikkea ei voi saada, tai mä ainakin luulen niin =)
 
Kiitos ruusumaria tutti-vastauksesta. :) Pitää miettiä, että haluaako sitä siihen mahdolliseen tuttirumbaan vielä lisäksi lähteä. :/
Kun en ymmärrä noitä yöllisiä itkuja. Poju ei nukahda tissille, syliin tai silityksiin vaan itsekseen omaan sänkyyn. Joskus se tapahtuu huudon kanssa ja enemmän aikaa vieden, mutta yleensä jää hymyssäsuin omaan sänkyyn. Ja yksin on makkarissa silloin kun nukahtaa. olen käsittänyt, että jos nukahtaa syliin tai tissille, niin on "paniikissa" kun herää kun on eri paikka kuin mihin nukahti. Yöllä on sitten pakko saada tissi suuhun, jotta nukahtaa uudelleen. En ymmärrä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Dirlittan Kirjoitit käsileikkauksesta joten luin vanhaa ketjua niskakarvat pystyssä. Samaa De Quervainia epäiltiin minullakin (eka lääkäri epäili, tokan mielestä ongelma on niskassa ja kipu vaan heijastuu ranteeseenn :eek: ), ja oireet ovat samat. Voi hilskutti jos tämäkin pitää leikata! |O

Ja juu, hommaa mahdollisimman kevyet (ja nätit) rattaat! :saint:

Toivotaan että ei tarttis leikata, mulla ainakin tää jo niin kipee että leikkaus kuulostaa jo hyvältä vaihtoehdolta..
Onko se sun tassu miten huonona?
 
Lääkärissä käyty.
Suussa ilmeisesti oudohkon näköinen sammas. kokeillaan ensin puolukalla. Resepti Dactarin geeliin saatiin jo varalta.
Ihottuma luokiteltiin vaikeaksi atopiaksi, jota tehorasvataan nyt niin kauan, että lähtee. Voiteina Protopic 2xpv, Canoderm 1xpv ja Miniderm 2-4xpv. Ens viikolla lääkäri soittaa ja kysyy, onko voiteilla ollu vaikutusta. Jos ei, niin sitten aletaan tutkia allergioita. Oli sitä mieltä, ettei ois maitoallergiaa, vaikka ei varma siitä voi olla. Mainitsi, ettei ihottuma ois koskaan saanu noin pahaks ees päästä... :headwall:
 

Yhteistyössä