2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko 21

Onpas täällä ollu hiljasta tänään!

Ei törmätty Topsyn kanssa kaupungilla, vaikka minäkin olin tappiin asti baarissa, en ees muista millon viimeksi oisin ollu. Taksia piti jonottaa kauan sen jälkeen kun pitsaa oli jonotettu kauan. Onneksi taksijonoon jäi kaveri seuraksi.

Meijän pikku vauva on ruvennut puhumaan hirvittävän paljon. Koko ajan kuuluu täitäitäititäitäi tai blaablablaablabla... Sylki valuu ja nyrkillä hakataa ohimoa :LOL:
 
Pupu enpäs ole huomannut, kiitän tiedosta. Joskin turha kai törsätä, kun ei tuo meidän pikku ukko syö tuttia kuitenkaan...

äitivaan senkun häiritset, ei mua haittaa :D

*muok* vastasin jo sekä piitulille että äitivaan:ille.
 
katjanna meidàn tuo viinimies tuo aina suurin piirtein 20 pulloa erilaista viinià. Tilataan yleensà aina samalta mieheltà niin saadaan jotain tarjouksiakin :) Nyt tosin odotellaan kaverille annettavaksi yhtà satsia ettà ei enàà meidàn autotalliin yhtààn pulloa.. Siellà jo odottaa varmaan 100 viinipulloa kuluttamista.. B) On pitànyt muuten jo monta kertaa kysyà ettà kuinkas se sun juokseminen sujuu ? Olen itsekin aloitellut ( lue 1 kerran pààssyt lenkille ) nyt tuota kunnon kohotusta, mutta jo 30 minsan reipas kàvely oli rankkaa.. Ja muutenkin on mulla vaikeaa ajan takia tuo lenkkeily.. Mies kun tulee tòistà myòhààn eikà sitten pimeàssà enàà uskalla minnekààn puistoon làhteà :/
 
lhs
Vai että jalkapallo tutteja, kyllä mun ukkoo varmaan nyt harmittaa, kun tyttö ei syö tuttia ollenkaan, on meinaan aika palloa tämä meidän elämä, mies ja pojat on niin futisporukkaa, ettei paremmasta (tai pahemmasta) väliä! Kylläpä sitä nyt varmaan harmittaa, kun ei noiden poikien aikaan moisia ollut :whistle:

No, nyt on sitten rakas mummu saatettu kirkkomaalle kappeliin, odottamaan siunaamista. :'( Muistin tuossa matkalla, että mummu sanoi kun muutti vuosia sitten tuohon asuntoonsa missä tähän saakka asui, että "seuraavan kerran kun muutan, niin se on sitten tuonne kirkkomaalle". No, se päivä oli sitten tänään :'( Mutta tuohan toisaalta tarkoitti sitä, että mummu ei olisi halunnutkaan joutua mihinkään vanhainkotiin, tms. Sanoikin, että ei haluaisi joutua makaamaan huonossa kunnossa muistamattomana, tai letkuissa. Ja koskapa tänne ei kukaan voi ikuisiksi ajoiksi jäädä, niin kaipa lähtö nyt sitten noin oli parempi kuin, että olisi joutunut kauan huonona olemaan. Näin meidän kaikkien on helpompi muistaa mummu sellaisena kuin oli. Mutta ei se kyllä tätä surua helpommaksi muuta. Siitä olen kyllä kiitollinen, että ehdin hyvästelemään. Se olisi ollut minulle ihan kamala paikka jos en olisi ehtinyt.

Anteeksi taas tämä..

Meillä on neiti nyt sitten tosiaan oppinut ryömimään, saa alkaa mies virittelemään porttia portaikkoon..Suukonkin alkaa osata antaa, kun sitä pyytää, suu selällään moiskauttaa märän suukon suulle jos sanoo "anna suukko!" Ihana :heart:
 
lhs
Kiitos Heidi, tuntuu että on pakko saada aina puhua, ja kun mies on töissä, niin täällä lasten kanssa välillä tuntuu raskaalle.

Ei meilläkään tuo ryömimisvauhti vielä päätä huimaa, välillä keikkuu mahansa päällä ja räpiköi käsillä ja jaloilla ihan hassusti, sillä tyylillä ei kyllä liikkeelle pääse :D Suukkojakin tulee vielä vähän valikoivasti, mutta alku se on tämäkin ;) Meillähän on tytöllä ikää parin päiän päästä myös sen 7kk. Tuntuu välillä, että kovin hitaasti lähtee liikkeelle tyttö, eikä hampaitakaan ole vielä yhtään..nuorempi poika meillä konttasi jo 5kk ja nousi puuta vasten heti kun 6kk tuli täyteen..Huh! Mutta se oli kyllä hurjaa menoa, parempi ehkä tämä hiukan hitaampi liikkeelle lähtö :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Onpas täällä ollu hiljasta tänään!

Ei törmätty Topsyn kanssa kaupungilla, vaikka minäkin olin tappiin asti baarissa, en ees muista millon viimeksi oisin ollu. Taksia piti jonottaa kauan sen jälkeen kun pitsaa oli jonotettu kauan. Onneksi taksijonoon jäi kaveri seuraksi.

Meijän pikku vauva on ruvennut puhumaan hirvittävän paljon. Koko ajan kuuluu täitäitäititäitäi tai blaablablaablabla... Sylki valuu ja nyrkillä hakataa ohimoa :LOL:
No eipä tosiaan :) mutta ilmoitteles milloin lähdetään ridaamaan, laitoinkin sulle yv:tä :) Mä lähdin Cabareesta jo 03.00 :O Yleensä olen tappiin ;) Kaverin kyydillä kun pääsin kotiin niin kyllähän se houkuttaa. On noi taksijonot ihan karmeita nykyään. Pikkasen meinas nukuttaa kun pääsin kotiin, olin herännyt aamulla 06.30 ja panin nukkumaan 04.00. Melkein kellon ympäri :D

Äitivaalle
tsemppiä myyntiin! Minäkin alan pian myymään eräitä tuotteita, mutta koska en ole vielä sopimusta kirjoittanut, en vielä mainosta :D Mutta pian ette pääse musta eroon :D
 
Heidi meidän neiti on 7kk1vko eikä myös edes ryömi vielä :LOL: eikä ole edes halukas oppimaan :headwall: aina kun laitan vatsalle kääntyy samantien selälle :D kävelytuolissa peruttelee vaan,hampaitakaan ei ole yhtään :whistle: no kyl ne siitä joskus tulee :whistle:
Meidän esikoinenkaan ei ryöminyt eikä kontanut vaan lähti kävelemään 11 kuisena,ehtä tämätyttö tekee samoin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Onpas täällä ollu hiljasta tänään!

Ei törmätty Topsyn kanssa kaupungilla, vaikka minäkin olin tappiin asti baarissa, en ees muista millon viimeksi oisin ollu. Taksia piti jonottaa kauan sen jälkeen kun pitsaa oli jonotettu kauan. Onneksi taksijonoon jäi kaveri seuraksi.

Meijän pikku vauva on ruvennut puhumaan hirvittävän paljon. Koko ajan kuuluu täitäitäititäitäi tai blaablablaablabla... Sylki valuu ja nyrkillä hakataa ohimoa :LOL:
No eipä tosiaan :) mutta ilmoitteles milloin lähdetään ridaamaan, laitoinkin sulle yv:tä :) Mä lähdin Cabareesta jo 03.00 :O Yleensä olen tappiin ;) Kaverin kyydillä kun pääsin kotiin niin kyllähän se houkuttaa. On noi taksijonot ihan karmeita nykyään. Pikkasen meinas nukuttaa kun pääsin kotiin, olin herännyt aamulla 06.30 ja panin nukkumaan 04.00. Melkein kellon ympäri :D

Äitivaalle
tsemppiä myyntiin! Minäkin alan pian myymään eräitä tuotteita, mutta koska en ole vielä sopimusta kirjoittanut, en vielä mainosta :D Mutta pian ette pääse musta eroon :D

Me ollaan oltu samassa baarissakin eikä törmätty
:LOL: :LOL: :LOL:
 
katjanna täälä kans yöt menny nyt päin peetä :wave: pitäis taas sitä unikoulua ottaa kehiin mutta ei jaksa nyt kun väsyttää öisin niin pirusti |O jospa tuossa parin yön päästä sitten...

millon lapset oppii ite juomaan mukista tai nokkiksesta? minä aina välillä haaveilen siitä ajasta kun tuo imetys on loppu, mutta millonhan sekin aika on? kai tuon tytön täytyy oppia juomaan ekaks jostain muustakin ku tissistä :whistle:
 
Topsy, mun veikkaus on että alat myymään niitä kivoja retrotyylisiä vaatteita :D .
Lhs, äläpäs nyt kokoajan pyytele anteeksi :) ja :hug: .
Mitenkähän Mileko ja Sanni jakselee?

Laitanpa pari kuvaa mun viimesimmistä ompeluista, lähinnä Tuutille innostusta :kieh: ?

http://www.aijaa.com/v.php?i=2114489.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2114496.jpg

Jos pitkästä aikaa tosta neidisstäkin, kun tää on kumminkin vauva-palsta :LOL: :ashamed:
Eka kertaa matkiksissa..
http://www.aijaa.com/v.php?i=2114506.jpg
Naksutkin maistuu jo ja äiti tajus mut vihdoin syöttikseen siirtää |O
http://www.aijaa.com/v.php?i=2114516.jpg
 
Mä tarjoilen Essille veden nokkamukista, ihan sellasesta "oikeasta". Mun veli oli ostanu hienon Barbababa-nokkamukin ja se on oikein mieleinen, kun se ei kaadu. Kovin paljoa siitä ei tietenkään kerralla mene, mutta kyllä tuo on oppinu, että siitä mukista tulee vettä ja se pitää niellä :)
 
Tiipii: meillä ollaan edistytty juomisen suhteen. Nokkamukista menee vesi kuin maitokin, mutta yöunille nukkumaan ei sentään vielä ilman tissiä aleta. Oli ihana kun päästiin äsken ruokakauppaan kahdestaan miehen kans kun äiti katsoi lapsia. Ja mikä ihaninta äiti pärjää tosi hyvin Aatunkin kans. =) Olihan Aatu toki hänellekin pillastunut, (ennen päikkäreitä) mutta ei äiti ollut millänsäkään. Viime viikollakin äiti oli auttamassa mua yks päivä ja on ollut kyllä suuri apu meikäläiselle. Meidän äitihän on nyt syksyyn asti vuorottelu vapaalle joten se on nyt sitten mahdollistanut mulle tuota apua aika paljon ja äitikin jaksaa ihan erilailla hoitaa noita kun ei käy ansio työssä päivisin.

Heidi: Kyllä olen yrittänyt olla tunnollinen juoksun suhteen. Tänään se tosin jäi välistä, koska just tultiin tuolta "hurvittelu" :D reissulta isännän kans kotiin.

Ihania nuo Rontin ompelukset ja näpsäkän näköinen neitikin =)

 
tin
lhs: sama homma, oon onnellinen että mummu pääsi pois lyhyellä sairastamisella(vaikka ikuisuudelta tää kevät on tuntunu ). On ollu niin semmonen ihminen et ei olis ikinä halunnu mihinkää laitokseen.. mut sitte taasku kattoo noita vanhuksia jokka on tosi huonona ollu jo vuosia niin sit aattelee et miks ne ei pääse pois mutta sit tommoset perusterveet pääsee. Mutta niinhän se on että päiviään ei voi valita. :hug:

Heidi: Ei Tatukaa ryömi! Ei todellakaa. pyörii ku hyrrä ja kierii ja paljaalla lattialla pääsee peruuttaan ku yrittää nousta konttausasentoon. Just oppi vasta istuunki viime viikolla ja melko horjuvaa vielä on :D

Nii, onks monet harjotellu jo pottailua? Tatulle ostettiin potta ja se ei ihan tykänny :D junas ku laitoin sen potalle niin jätkä oli ihan täpinöös mut ei kotona.
Voisin laittaa pari kuvaaki...


Sillon ku oli lämmin...


Pässi :heart:


Vappuna...
 
nokkamukista juominen minäkin oon jo melko pitkään antanu Siljan hörppäillä nokkiksesta tai tavallisesta mukista koska tyttö on niin kiinnostunu niistä. Mutta ei siitä juomisesta kuitenkaan mitään taho tulla kun koko ajan menee väärään kurkkuun ja paidalle. Eihän tuolla nyt vielä mitään kiirettä oo, mutta olen ajatellu lopettaa imetyksen tuossa loppukesästä kun kerran jatkan opintoja syksyllä. Mietityttää vaan että mistäköhän tuo meidän tyttö sitten oikeen juo :whistle:
 
Mähän täälä nyt kipee oon eikä Peetu :kieh: nokka ihan tukossa,kurkku kipee ja pää ihan täysin pihalla :snotty: hitto vie...

Pojilla oli tänään hauskaa kun Pessi koitti kontata Peetua kiinni.Kummatkin nauraa räkätti ja mä kattelin vierestä menoo..ihania kun ovat toisilleen niin tärkeitä :heart: :heart: Peetu sanoo joka ilta Pessille että rakastaa sitä ja Pessi aamulla hihkuu niin innoissaan kun näkee Peetun :heart: voi mun kultapieniä... =)

Nyt taidan käydä jotain syömässä ja mennä nukkuun,EN HALUU TULLA KIPEEKS!!!! :(

Tällasta Pessi touhuaa

Kylki punasena kun just ennen kuvaa koppasin pojan kiinni kun tuosta meinas selälleen kellahtaa..Niin kovalla innolla yrittää ylös et tulee vähän muksahduksia päähän kun kippaa välillä...sit itkee hetken ja ei kun uudestaan ettiin jotain mitä vasten voi nousta :LOL:
 
Ja nokkamukista meillä on juotu jo ainakin pari kk.Hyvin sujuu ja osaa ihan täysin kyllä juoda,hoksas homman heti. Mukillisen vetäsee melkein aina ruoan kanssa.Jokohan sitä vois sit pulloo pois jätellä paitsi yöltä... hmm...

Piti kysyä vielä että millä vois makeuttaa kiisseliä et tuolle Pessillekkin viittis antaa?onks hedelmäsokeri jotenkin fiksumpi vaihtoehto kun tavallinen sokeri? Ja voiko noita Yosa "kaurajogurtteja" antaa pikkuselle`??
 
ihania kuvia teillä :heart:
ei meilläkään vielä ryömitä ollenkaan,eikä ole kiirekkään,sen aika tulee kun on tullakseen,pitää vielä nauttia tästä vauvasta..vaikka kyllä välillä tuntuu kun kantaa 11kg hyppivää-pomppivaa-kiemurtelevaa lasta,että ois se ihan mukava jos sinä välillä itekkin liikuskelisit johonkin :D
pusuja ja haleja meidänkin poitsu osaa antaa..ihana kun kaksin käsin tarraa tiukasti kiinni ja antaa ihan märän pusun :heart:

nyt ois synttärit ja nimpparit juhlittu ja arnoldsin donitsit mussuteltu :p että oli hyvää =)

sit sain kaupungilta ostettua poijjaalle juhla puvun
:heart: :heart: ihanat ruutu kuvioiset beiget suorat housut ja liivi,sit body mallinen kauluspaita ja nahkaiset mustat juhla kengät..me mennään sit iskän kaa lauantaina ostaa vermeet..
 
Laitoin tarjouksia tonne kerhon puolelle. Lähinnä siinä on tytöille vaatetusta, mutta noi pipot sopii pojillekin. Siellä oli ainakin yhdessä pääkallo ja toisissa jotain muuta... Kysyy ne joita kiinnostaa, niin ei tartte laittaa hirveetä litaniaa sinne.
 
Iltaa

Olittepa mukavia kuvia taasen laittaneet :) Pitäis minunkin laittaa, tulee vain aina kirjauduttua tähän läppärille ja kuvat on pöytäkoneella...

Ei hitsi, tähän istuin ja unohin totaalisesti mitä piti kirjottaa :eek: :LOL: Siis ihan tyhjä pää :xmas:

Jaap, no turinoin joutavia kun en muista asiaani :snotty: Sisko oli saanu ihan ookoo paperit, 1L, 2E:tä ja 3 M:ää. Nuo M:mätkin oli lähteny E:nä mutta palanneet M:änä takasin :/ Mutta maantieto oli se L ja äikkä ja enkku ne E:t, joyen maantietoa päässee lukemaan yliopistoon kun noista saa melkein maksimipisteet. Nyt vaan pitäis niitä juhlia järjestää, ja siinä onkin oma hommansa... sanotaanko näin, että isän naisystävä antaa hivenen lisämaustetta järjestelyihin :kieh: Mietin tässä, että uskallanko tällä puolella avautua aiheesta, mutta ehkä parempi tehä se suljetuilla sivuilla joskus...

Isäntä nukahti näköjään tuohon sohvalle. Taidanpa vaihtaa konetta ja laittaa niitä kuvia
 
Öö, miks mun nimi ei näy tuossa ekassa viestissä :eek: Eli siis minä kirjoitin tuon aiemmankin...

Mutta kuvia piti laittamani

Neidin uusi menopeli


Epäilyttävä meininki, ensimmäistä kertaa "pystyasennossa" ulkona


Ja neidin kevätvarustus


Paras lelu ikinä!!! (autonpesukintas)


Näkkärin koostumuksen tarkistus...


Tä? Ai mihin ei saa koskee, tähänkö?


Lelulaatikon katveessa


Eiköhän tässä ollu vähäksi aikaa :D
 

Yhteistyössä