Hakutulokset

  1. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Niin ja Lilli-85, peukut pystyssä sulle! Kyllä nyt kuulostaa lupaavalta!
  2. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Höh, onpas tosiaan kummaa juttua noiden testien kanssa...häiritsevää tuollainen epävarmuus. Tuo on kyllä outoa, kun olen ymmärtänyt, että testit todella ovat hyvin luotettavia. Itsellä tuli kyllä ihan selvät tulokset kun testasin aikanaan. Olen tosin kyllä kuullut, että joillain hormoonitaso...
  3. J

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

    Vielä tuohon edelliseen nimipohdintaan vielä viitaten: tytön etunimi sointuu tosi nätisti meidän sukunimeen. Miehen nimeen nätisti sopivaa etunimeä olisi ollut vaikeampi keksiä, koska sukunimi alkaa kahdella eri vokaalilla ja useimmat suomalaiset etunimet taas päättyvät vokaaliin, joten helposti...
  4. J

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

    MOI taas! Coke, Unico ja muut: Tuosta sukunimiasiasta: Minä myös pidin oman nimeni mennessämme naimisiin ja yhteinen lapsi (ja tätä kautta myös tulevat) on myös minun sukunimelläni. Meille se ole ollut mikään ongelma, vaikka pientä vääntöä asiasta aikanaan käytiinkin. Itse halusin lapsen...
  5. J

    Vauvakuume mutta ei vielä vol.II

    Moi kaikki! Onpas taas ehtinyt tapahatua, kun hetken on poissa! Tervetuloa uudet ja onnea Anniia! Pidän sulle peukkuja. Itse olen paahtanut töitä, kouluhommia ja tytärtä. Siinähän se aika sitten meneekin. Eilen oltiin miehen kanssa Musen keikalla ja mahtava keikka oli, ne jäbät osaa kyllä...
  6. J

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Hehee, oli muuten osuvasti oivallettu, ja vieläpä kun sattuu oikeastikin täti punainen olemaan kylässä juuri samaan aikaan..
  7. J

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Heipsistä! Tulin kertomaan, että olen nyt täti! Veli sai eilen pojan. Kaksi viikkoa yli lasketun meni ja olikin kyllä aika reilun kokoinen poika (sektioon meni lopulta). Ihan kiva kun pääsee hössöttämään nyt veljen vauvaa, kun itselläni ei kumminkaan nyyttiä ole tiedossa hetkeen. Meidän tyttö...
  8. J

    vauvakuume mutta ei vielä

    Tervehdys, ja onnea Peikkotytölle! Pidä peukkuja myös entiselle Kuumeilijalle, nykyiselle Miinalle! Hei, minusta on tullut täti! Veljenpoika syntyi eilen ja olikin oikein potra poika! :heart: Ihanat fiilikset! Tuosta kätilöopisto versus naistenklinikka. Itse synnytin kättärillä ja voin...
  9. J

    vauvakuume mutta ei vielä

    Ainiin, voisin myöskin osallistua tuohon nimikeskusteluun. Me oltiin mietitty niitä nimiä joskus aikaisemmin, mutta mitään valmiita nimiä ei oltu päätetty ennen tytön syntymää. Oltiin vain puhuttu, että Lilja olisikiva nimi tytölle ja Akseli pojalle. Mies yritti vielä, että voisko jotain...
  10. J

    vauvakuume mutta ei vielä

    Moi! Voi, toivotaan parasta kuumeilija! Eiköhän se plussa sieltä vielä vahvistu, pidän peukkuja. Mulla alkoi vauvakuume kunnolla oikeastaan vasta esikoiesn myötä. Toki olin tiennyt jo nuorena, että haluaisin lapsen/lapsia, mutta en sitä sen kummemmin miettinyt. Varmaan jotain 25-vuotiaana...
  11. J

    vauvakuume mutta ei vielä

    Onnea kuumeilija-! Olipa hieno uutinen. Färbö, mun mies tekee myös keikkahommia tai no hän on kyllä virallisesti vielä opiskelija, mutta siis ammatiltaa (tulevalta) musiikkiteknologi, joten paljon on ilta- ja viikonloppukeikkaa, koska silloinha yleensä yhtyeetkin esiintyvät, joita mieheni...
  12. J

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Vautsi, olipa hieno uutinen. Onnea kovasti Kaa!
  13. J

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Vautsi, olipa hieno uutinen. Onnea kovasti Kaa!
  14. J

    vauvakuume mutta ei vielä

    Vautsi, kylläpä aika menee nopeasti. Ajatella, justhan mamitre vasta plussasi ja nyt on raskaus jo melkein puolessavälissä laskennallisesti. Mulla selkis aloittamisen ajankohta toistaiseksi siten, että aikaisintaan helmikuussa 2008 voidaan aloittaa yritys (jos silloin valmistuminen on siinä...
  15. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Vau, Onnea Bamse! :flower: Täällä vielä kärvistellään. Aloitan uuden duunin ens kuun alussa ja oon alkuun 5 kuukautta määräaikaisena ja sinä aikana olisi tarkoitus myös valmistua, joten yritys aloitetaan vasta kun olen vakituisella työsopparilla ja oikeasti valmis. Nyt vihdoin viimein aion...
  16. J

    vauvakuume mutta ei vielä

    Hei, tänne on tullut kauheasti tekstiä viime kerrasta en millään jaksa kahlata kaikkea läpi. Laalaalle: älä huoli tuosta opintoajan pituudesta, tärkeintä on, että voit hyvin ja olet terve - itsellä on mennyt korkeakoululla jo 10 vuotta. Puolen vuoden sisään taidan valmistua, mutta kaikilla on...
  17. J

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Päivää kaikille! Hienoa, että on saatu yksi plussa tällä välillä. En ole juuri ehtinyt käydä edes lukemassa, mutta nyt päätin piipahtaa. Itsellä oli stressi työtilanteesta. Maanantaina sain kuulla, ettei nykyisessä tyäpaikassa duunit jatkukaan diplomityön jälkeen, koska yksi kahdesta...
  18. J

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    Heippa, tuli ilmoittamaan pikaiseen, että hengissä ollaan! :wave: On ollut kiirettä lopputyön, tenttiinluvun jas perheen kanssa. Nyt helpottaa vähän hetkeksi. Kaa olen ymmärtänyt, että munasolu irtoaa limojen viimeisenä päivänä eli jos sulla tulee limaa vain yhtenä päivän, niin irtoaminen...
  19. J

    vauvakuume mutta ei vielä

    Hei kaikille! En ole nyt hetkeen ehtinyt käymään täällä ja sainkin tuossa juuri kahlattua pikaiseen viestit läpi. Kiitos ihanista henkilöarvioista! Sen voin sanoa itsestäni, että kyllä, kaupunkilainen olen ja opiskelen diplomi-insinööriksi. Tosin siitä kunnianhimosta nyt en tiedä, koululla...
  20. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Päiviä, täällä kans kirjoitellaan pitkästä aikaa. Kiirettä on pitänyt! Onnea kovasti Eräs äiti 79 ja vauvaliimoja sinne myös lähettelen! Voi teitä onnekkaita piinailijoita, yrittäjiä ja puhumattakaan plussailijoista! Täällä yhä kärvistellään, että milloinka sopis aloittaa yrittäminen...

Yhteistyössä