Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Pahoittelut negasta Kvart Över :hug: Pidän sulle vielä peukkuja pystyssä josko täti muuttaisi mielensä. Onhan tämä raskasta kun saa kuukaudesta toiseen tutkailla itseään ja tuntojaan, joko olisi tärpännyt. Yritän vielä työntää pois ajatukset, että jotain voisi olla vialla.

Ihmismieli on kyllä omituinen. Nytkin ihmettelen suunnilleen jokaista mahan nipistelyä ja murahdusta. Joka kierron lopussa tuntuu olevan jotain Uutta oireilua ilmassa, jota ei ole ollut aiemmin ja yritän parhaani olla suurentelematta sitä. Nyt tuntuu siltä, että mahan vihlaisut ja nipistelyt ovat erilaisia kuin aiemmin ennen menkkoja. Ihan kuin alavatsaa kiristäisi ja vihloisi välillä jotenkin vinosti, ensin oikealta puolelta ja nyt molemmilta puolilta. Taasko se mielikuvitus kehittelee näitä juttuja mun ilokseni? :headwall: Muita oireita en onneksi vielä pode... Niille annan luvan tulla vasta sitten, kun joskus saan sen plussan tikkuun. :kieh:
 
Käytiin aamulla ultrassa. Matonen olikin pienempi kuin oli laskettu, tänään piti olla 7+2, mut onkin 6+3 ja korjattu LA 29.5.08. Tämä ehkä osittain selittää raskausoireiden puuttumisen. Sydän siellä pamppaili ihanasti ihan niin kuin pitikin . Nyt on helpottunut ja tyytyväinen olo.

Hyvää lähestyvää viikonloppua kaikille
:hug:
 
kevatesikko ja Kvartti :hug:. miten taa voi ollakin nain vaikeaa?? Ma olen kanssa itsekseni miettinyt etta ensi kevaana tutkimuksiin jos ei sita ennen tarppaa. Samaa mielta, Kvartti ei niiden miesten tarvitse elaa kropassa 24/7 ja kytata kaikkia pikkumuutoksia, ei ne ota tata asiaa yhta "vakavasti" kuin me. Mut ehka meidan pitais relata just siks? Mutta kun se ei ole helppoa, itsekin lupaan joka kuukausi etta tassa kuussa otan rennosti, mutta kas kummaa kierron loppupuolella alan kytata kaikkia oireita ja lopputuloksena on kirveleva pettymys. :ashamed: Ehka pitais heittaa kaikki kalenterit ym. laskurit nurkkaan ja muuttaa vahaksi aikaa asumaan mokkiin metsan keskelle ilman aikatauluja.. Tai aloittaa jotain uutta ja jannaa elamassa/tyossa etta raskaaksi tulo just nyt ei sopis, silloin tulee varmasti raskaaksi :D uskon Murphyn lakiin. Mutta mutta.. ma odottelen tammikuuhun ennen kuin otan kayttoon jareammat aseet, eli silloin aloitan ovistestauksen, taa on gynekologin suosittelema deadline. Ja eihan tassa nyt oikeastaan ole kulunut niin kauan (psyykkaan itseani) vaikka onkin jo yk 6, ei ole kuin nelja kuukautta, mulla kun on niin lyhyt kierto.
Yritan tassa katsoa positiivisesti vaikka oikeasti ei tama nyt niin kevytta ole. Koittakaahan parjata, tytot :flower:
 
Kuulostaa ihanalta Siilura :flower:
Mä olen ihan kauhee ku jaksan vouhottaa omasta tilanteesta vaikka vasta eka yk menossa, mutta vouhotampa silti. Menkat on ainakin viikon myöhässä! Pari kolme päivää tullu tuhrua mut menkat ei vaan ala. Eilen oli tuli tosi huono olo kahvista. Muutenki yökötti koko päivän jos ei ollu pariin tuntiin syöny mitään. Oliskohan viel toivoa että olis pieniin päin, ku testi näytti eilen vielä negaa? |O "takertuu oljenkorsiin" Tai pääsis sit edes seuraavaan yrityskertaan....

Toivottavasti kaikki plussailis nyt sitten miunkin edestä :heart:
 
Kaa
Olen töissä ja viime yön tuskien jälkeen oli pakko ottaa itsestäni verikokeet ja pissanäyte. Hieman rajumpaa pissatulehdusta siis epäilen... :/ Otin sitten siinä samalla HCG:tä vartenkin näytteen. Työkaveri tuolla niitä tekee, kohta saa tietää onko HCG alle vai yli sen 25... Hui! :p

En millään malttaisi tehdä töitä kun odotan noita vastauksia... Tänään siis kp 30/31.
 
Kvart över: :hug: Ja miehillehän se on helpompaa, ei tarvi kuulla kun se tulos. Millos te olitte aloittanut? Kyllä mä välillä selittelen noita ja kerran kysyin ällöttääkö niin kuulemma vähän noi lima jutut :)
Siilura: Hienoja uutisia. Kävitkö yksityisellä vai terkan kautta?
Pilvilinna: Se eka kierto se oli se pahin hermoja raastava ja heitättävä. Myöhemmät on sitten olleet hiukan erilaisia mut ei niin kivoja nekään ... ;)
Kaa: Kuulostaa jännältä :D tuuhan sitten kertomaan mitä sanoi, kerrroitko työkaverille, mitä kaikkea otit? peukutuksia!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Isosti voima haleja kaikille ja plussa tuulia ja paaaljon jaksamista syksyyn ja odotteluun!
 
Kaa
Nyt ei tartte sitten haaveilla nauttivansa sitä kylmää siideriä, mikä jääkaapissa odottaa... :/ Veritesti antoi siis hyvinkin positiivisen tuloksen, eli plussa pärähti. =) Ollaan kuitenkin vielä pari viikkoa ihan hissukseen ja varovaisia, kaikkea voi sattua. Sen siitä saa kun sairaalassa töissä, alkaa olla skeptinen tämänkin suhteen. :D

Työkavereista kaksi tietää, plus mies tietysti. Ei kukaan muu. :heart:
 
:hug: Coke, Kevätesikko ja Kvartti!

Kvartti: Tiedän tuon ketutuksen tunteen. Ja miehet tosiaan käsittelee näitä asioita eri tavalla kuin me naiset. Ehkä miestäsi jännittää, että jotain onkin pielessä ja hän haluaa siksi lykätä tutkimuksiin menoa? Ensi vuoteen ei onneksi ole enää kovin pitkä aika ja toisaalta riiittävän pitkä, että uusi elämä ehtii saada vielä sitä ennen alkunsa. Kärsivällisyys ei kuulu munkaan hyveisiin, mutta tässähän tätä kehittyy. :saint: Tsemppiä teille!

Mua alkoi jännittää Kaan puolesta! Riennähän kertomaan tulokset :wave:

Täällä ei vieläkään tätiä näy, mutta vatsassa juilii jo tutusti. Mun kierto ei ole 1 1/2 vuoteen ollut säännöllinen, joten odottelen ihan rauhallisin mielin. Tai rauhallisin ja rauhallisin... :whistle: Testata en aio ennenkuin menkat on kunnolla myöhässä. Pettymyksiä on koettu jo liikaa...

:hug: myös Piip:lle. Itsekin on tullut puntaroitua vaihtoehtoja lapsen saamiselle. Ajatus eri mahdollisuuksista helpottaa mun lapsenkaipuuta ja lapsettomuuden surua. Toivon todella plussauutisia pian teillekin. :heart:

Pidän peukkuja kaikille lähiaikoina testaaville. :heart: Mukavaa päivää kaikille!

t. Sitrus
 
Onnea Kaa! Tosi hieno juttu, en usko, että jäät siidereitä kaipaamaan. Tervetuloa vaikka mun ja Hemulin seuraan toukokuun toivottuihin, mäkin hädin tuskin enää mahdun sinne uusine laskettuineaikoineni (29.5).

Toivotaan Pilvilinna että plussaat ;)

Unico Kävin Suomen Terveystalossa ja olin palveluun ja hintaan tosi tyytyväinen. Perusultra ei maksanut kelaosuuden jälkeen kuin 50e. Ja nyt ollaan sentään pk-seudulla. Sen hinnan maksan sydämen pamppailusta mennen tullen. Vaikka tyyppi ruudulla oli niin pieni, että meikäläisen sydän ehti pamppailla aika hurjasti ennen kuin lekuri sai mut vakuutettua siitä, että kyllä rouva se syke näkyy tuossa ;) Onneksi oli mies mukana todistajana. Vaikka vähän noloo oli maata siinä ketarat levällään sellainen "dildo" jalkojenvälissä kun kaksi ukkoa tiiraa ruutua. Noh, mä ajattelin, että toinen on mun mies ja tietää just millaiset värkit mulla on ja toinen näkee kaikenlaisia värkkejä työkseen päivät pitkät :LOL:.Onneksi se lääkäri oli vanha, sellainen joulupukin näköinen.
 
Onnittelinkin Kaa sua jo tuolla viikkopinossa, mutta laitetaan nyt tännekin! Onnea :heart: ! Ihanaa kun tää kolmekymppisten pino on pitempi kohta ala- kun yläosastaan :D

Kävin Sokoksella ja sieltä sai alennuksella noita Jättihelokkikapseleita (kokeillaan nyt sitten niitäkin...), eli jos joku haluaa niitä niin maksoi 400 kapselia vain 14,50. Riittää siis yli 3 kuukaudeksi. En oo varma tosiaan että mitä noi edes tekee, mutta ei kai niistä haittaakaan ole, jotkut on täällä kehuneet niitä. Ja jos ei auta raskautumiseen, niin ainakin tukan pitäisi kiiltää :D
 
Torstai 4.10.2007

Janis...............30

Kevätesikko....28............kp 2/28-32.............yk 9
Coke...............29............kp 3/24-29............yk 3
Tähtisilmä.......27............kp 5/31-33.............yk 7
Postimestari....29...........kp 8/23-27.............yk 6
Toivo79...........28...........kp 8/28...........aloitus kevät 2008
Kiki80.............27............kp 9/40....................yk 3
Ada..................28...........kp19/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 25/27................yk 6
Unico...............27...........kp 27/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 29/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 29/27.................yk 7
Nanna81.........26............kp 31/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 31/28-29.........kesästä 2006
Pupuvaimo......29............kp 31/29-32.........pari vuotta
Pilvilinna.........28.............kp 50/41-43............yk 1
Memmu-80......26............kp 72/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet: :heart:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
 
ihanaa etta plussa saatiin taas tannekin :D
Kvartti, hyva etta sullekin alkaa taas paiva paistaa, jos ne kapselit olis nyt piste i:in paalle :) Ma olen ostanut semmoista rauta-monivitamiinivalmistetta (nestemaista), jota me miehen kanssa nyt horpitaan, jos ne simpat kavis juomasta vikkelimmiksi?? kaikki konstit on sallittuja :wave:
 
Joo Postis, ei sitä kovin kauaa jaksa itkua tuhertaa... Vaikka on tää päivä kyllä mennyt lähes kokonaan rokuliksi kun aamulla otti niin paljon aivoon etten mennyt kouluun. En jaksa ottaa kyllä siitä mitään lisäpaineita, eiköhän huomenna jo täti tuu ja uusi kierto ja uudet kujeet :D
 
Kvart över: Millasia ostit? mikä annostus? Mä maksoin saman luontaistuote kaupassa oli tarjous :D niitä vaan pitäs ottaa 2 x2 kapselia vuorokaudessa.

Onko kukaan joutunut käyttämään flagyl comp emätin puikkoja? Täällä gynen tuliaisina sellaset on kaapissa odottelemassa et menkat alkas ja sitten loppus et pääsis käyttämään ja toivoa sopii et ne menkat on lyhkäset et ovikseen mennessä sais nuo käytettyä :d mukavampi sitten hyödyntää ;) Mut mut pitäskö oll ahätäne ja jo huomennakokeilla näyttäskö testi muuta kun sen negan jos ne ei tuliskaan. Juuh tää on seonnut kun ei oo ees herkkikisiä testejä :) no katotaan mitä jaksaa miettiä...
Plussa tuulia ystävät!
 
Unico, noi on varmaan niitä samoja, pitää syödä 2x2. Mut ajattelin että vaikka ei aina muistaisikaan ottaa niin ehkä niistä jotain hyötyä on. Siis iholle ja hiuksille, ja pitäisi vaikuttaa myös mielialanvaihteluihin (vaikka mä oonkin nyt vähän tasoittunut). Raskautumisesta en tiedä, onkohan se vaan joku uskomus..

Ja testaa ihmeessä, tuu sit heti kertomaan!! ++++++ :whistle:
 
Kvart över :hug:

Onnea Kaa :flower: :flower: :flower: !!!

Samaa mieltä siitä, että miehet välttyvät paljolta kun niiden ei tartte tunnustella kropassaan kaikkia mahdollisia merkkejä raskaudesta. Toisaalta ne jää myös siinä mielessä paljosta paitsi. Ennen kuin eka yk meillä alkoi, en olisi kyllä uskonut sitä pettymyksen suuruutta etukäteen, mitä täti saakaan tullessaan aikaan. Vaikka meillä on menossa vasta yk 3,tuntuu olo silti ihan mahdottoman petetyltä tädin alkamisen jälkeen. Saatika minkälainen pettymys teillä, joilla yrityskertoja on useampia. Voimia kaikille!! Oon vakuuttunut, että meillä kaikilla vielä onnistaa ennemmin tai vähän myöhemmin! :heart: Mutta odottavan aika on totisesti pitkä!
 

Yhteistyössä