Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Lauantai 29.9.

Postimestari....29............kp 3/23-27.............yk 6
Toivo79...........28............kp3/28....................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Kiki80.............27............kp 4/40....................yk 3
Ada..................28...........kp14/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 20/27................yk 6
Unico...............27...........kp 22/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 24/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 24/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 25/30................yk 2
Kevätesikko....28............kp 25/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 26/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 26/28-29.........kesästä 2006
Pupuvaimo......29............kp 26/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 28/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 45/41-43............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 46/31-33............yk 7
wind...............29............kp 63/36-41.............yk 2
Memmu-80......26............kp 67/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)


Kuten huomaatte, taalla tuli tati ihan yllattaen takavasemmalta superlyhyen kierron jalkeen.. Luulen itse ettei ovista ollut ollenkaan tassa kierrossa, ei ollut limoja ym. tuntemuksia. Vahan nyt taas ketuttaa, mutta ei auta valittelut tassa asiassa. Mites muilla, joilla paivat tayttymassa? paljon plussia kiitos talla kertaa





:flower:
 
"On meillä tylsä täti
tuo täti punainen
Kun hän tulee kyläileen
on päivä pilalla"

Mites toi sitten jatkuis...? :D

Mä en muka ollenkaan usko raskautumiseen tässä kierrossa, mutta silti kuitenkin joka kerta pytyllä käydessä huokaisen helpotuksesta kun tuhrua ei näy. Typerää... Oiskohan raskautumisen odottaminen miehelle helpompaa, siis jos miehet olis niitä jotka tulee raskaaksi? Kun niillä kuitenkin on erilainen logiikka, ehkä putkareilla ajattelu ei mahdollistaisi tällaista piinailua. Hhmm..

Mies kävi eilen jättämässä siimahännät syynättäväksi. Jännittää kamalasti... :x

Postimestari: :hug: Toivotaan nyt, että joku meistä konkareistakin jo plussais. Tietääkö joku Memmusta jotain?
 
Postimestari: :hug:
Kevätesikko: Varmasti on miehille helpomapaa, kun saavat tietää sen vasta kun niille kerrotaan, ei voi tarkkailla kroppaansa tai muutakaan. Mut toisaalta sillon on helpompi unohtaa, mut toisaalta jännääminen voi silloinkin olla ok. Toivoa kannattaa yll pitää kumminkin :) en mäkään usko enää sen gynen tuomion jälkeen.
Jatkusko tuo täti laulu vaikka:
Kas näin saapuu täti
ja täti saapuu näin
Surun tuo tullessaan
ja näin saapuu hän

tai jotain ;)
 
Ada
Sunnuntai 30.9.

Janis...............30

Postimestari....29............kp 4/23-27.............yk 6
Toivo79...........28............kp4/28....................aloitus kevät 2008
Kiki80.............27............kp 5/40....................yk 3
Ada..................28...........kp15/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 21/27................yk 6
Unico...............27...........kp 23/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 25/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 25/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 26/30................yk 2
Kevätesikko....28............kp 26/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 27/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 27/28-29.........kesästä 2006
Pupuvaimo......29............kp 27/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 29/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 46/41-43............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 47/31-33............yk 7
wind...............29............kp 64/36-41.............yk 2
Memmu-80......26............kp 68/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)

Tähtisilmä: toivottavasti täti jättää tulematta!
 
Ada

:hug: Harmittelut Postimestarille tädistä!!!

Jännittäviä päiviä täällä - pidän kaikille peukkuja!!!

Mä sain perjantaina ovisviivan tikkuun =) . Tosin tulin iltamyöhällä töistä ja meillä oli vieraita, niin ei voitu juhlia tuota toista viivaa vasta kun lauantaiaamuna.

 
Ada
Kiitos Unico :heart: ! Huomaan vähän työuupumuksen merkkejä, työasioiden itkeskely ei varmaan kuuluu normi työnkuvaan. Olisi kyllä taivaan lahja, mutta myös melkoinen ihme, jos onnistuisi raskautumaan "painekattilassa" ;) .

Oletteko te muut tyytyväisiä työkuvioihinne? Janis kävikin juuri kertomassa omastaan, joka kuulosti hyvältä.
 
Täällä myös aletaan olla aika finaalissa töiden takia. Yrittäjyyteen ja varsinkin tähän omaan alaani liittyy suunnaton vapaus, mutta kolikon toiselta puolelta löytyy töiden epävarmuus ja epäsäännöllisyys; joko töitä ei ole, jolloin ei osaa rentoutua ollenkaan ja stressaa että tuleeko töitä enää, tai sitten töihin hukkuu, jolloin stressaa sitä kun ei ehdi revetä joka suuntaan. Niin kuin nytkin; vajaa kolme viikkoa olen tehnyt joka ikinen päivä (siis myös la ja su) todella pitkää päivää. :kieh:

No, vapaudella on hintansa. :saint:
 
Voi harmin paikka, Postimestari!! Ainut positiivinen asia on, että eipähän tarvinnut odotella kauaa uutta kiertoa, mutta tosi harmi, jos tuo kierto oli ovuloimaton kokonaan. Ootko käyttänyt sitä Fertility Friendiä? Mä oon nyt tässä kierrossa joka aamu mitannut lämmöt ja laittanut sinne ja kyllä siitä infoa saa itelle, ei tarvi ihan niin paljon arvailla.

Janis, kuulostaa hyvältä uudet työkuviot! Ja Tähtisilmälle jaksamista odotteluun, toivotaan kovasti että tädin sijasta pärähtääkin plussa! Samoin työjaksamista Kevätesikolle, ai kauheeta mitä työviikkoja sä teet! Mä oon ihan puhki jo jos teen yhtenä tai kahtena viikkona kuusipäiväisen viikon. Mut mä en kyllä nauti työstäni juurikaan, oon siellä ihan tasan ainoastaan rahan takia ja toivon pikaista valmistumista, jotta pääsisin "oikeisiin" töihin.
 
Postimestarille :hug:

Sama juttu työasioiden suhteen täällä kuin muillakin, välillä töihin hukkuu ja välillä on helpompaa. Ainakin vuoden ajan olen arponut, josko vaihtaisin työpaikkaa, sen verran on tympinyt välillä. Ei ole vielä löytynyt parempaakaan, eikä viitsisi vaihtaa ojasta allikkoon.

Nytpä onkin jännä viikko edessä monilla. Peukut pystyyn kaikille! :heart:

Täällä on alavatsaa nippaillut ja jomotellut useamman päivän vaikka vasta kp22/27 on menossa. Enimmäkseen samasta kohtaa on välillä vihlaissut. Saapa nähdä pitääkö ostaa ummetusläääkettä vai onko nämä nyt niitä Oireita... :)

 
Täällä taas pää särkee siihen malliin, että täti tulee parin-kolmen päivän päästä.

Mulla muuten pariinkin otteeseen on savu noussut korvista tiedotusvälineitä seuratessa. Ensin lehdessä oli lapsettomuudesta kärsivästä naisesta kertovan kirjan arvostelu. Siinä arvostelija totesi, että kumpi on enemmän väärässä: teiniraskauden kokenut nuori, joka yrittää tasapainoilla elämänsä kanssa, vai lapsentekoa 30v. asti siirtänyt, joka saa huomata, että joskus luonto onkin vahvempi kuin suunnitelmat.

Eli siis summa summarum, oma vika, mitäs panttasit lapsen tekoa niin kauan!

Toisen kerran telkkarissa 45-minuuttia-ohjelmassa puhuttiin riskiraskauksista. Joku naistentautien erikoislääkäri totesi, että nykyäänhän pystytään melkein kenet tahansa saamaan lääketieteen keinoin raskaaksi, vaikka oikeasti se, että joku ei tule omin keinoin raskaaksi, tarkoittaa vain sitä, että luonto on sitä mieltä, ettei tämä nainen ole tarpeeksi terve äidiksi.

Siis onhan se totta, mutta kyllä silti pisti vihaksi. Tää alkaa vissiin olla yhdelle jos toisellekin arka aihe.

:kieh:


Mites Coke ja pilvilinna? Joko laitetaan tarrasukkia matkaan? :heart:
 
Mites Coke ja pilvilinna? Joko laitetaan tarrasukkia matkaan?
No eipä vielä :/ Testasin toissa-aamuna herkällä testillä, ja yks viivahan siinä oli, mutta toisaalta, menkatkaan ei ole vielä alkanu..... Kai sitä toivoa on niin kauan kunnes ne alkaa... mut nyt on sellanen fiilis että kohta ne sieltä tipahtaa. Mutta eiku täyttä höyryä etiäppäin!
 
kiitos kaikille, jotka ottivat osaa kun tati tuli :flower: enaa ei oikeastaan harmita, vaan olen jo siirtynyt odottelemaan uusia tarppipaivia. Ikavaa Kevatesikko, etta tati on sinnekin tunkemassa :| Kvartti: ajattelin viela odottaa lampojen mittaamisen kanssa; elan jonkin verran epasaannollista elamaa, joten on mahdottomuus ottaa luotettavasti lammot joka aamu samaan aikaan. Ja luulen et taa kierto oli eka ovuloimaton kierto, joka sinallaan on ihan normaalia. Eihan joka kuukausi kaikki ovuloi. Ongelma tulee vasta, jos on monta kuukautta ilman, katson siis luottavaisesti mita tapahtuu =) ikuinen optimisti..
Kaa; pidan sulle ja kaikille tehylaisille peukkuja, kylla palkankorotus on saatava keinolla milla hyvansa. Yhteiskunta kayttaa vaan hoitsuja hyvakseen antamalla niille huonon omantunnon puhumalla lakon vaikutuksista ihmisten terveyteen ym. Ei ne laakaritkaan olleet niin kovin kiinnostuneista ihmisten terveydesta, kun ne v 2001 lakkoilivat yli kolme kuukautta!! Tassa siis mun poliittinen mielipiteeni, tiedan etta paikka on ihan vaara, mut ajattelin nyt kuitenkin tuoda itsekin hoitsuna julki tukeni hoitsuille. Taalla Norjassa tilanne on ihan toinen, ei tartte palkasta valittaa, vaikka tyo-olot saisivatkin valilla olla paremmat. Teen kuitenkin mielellani toita ja tunnen olevani omalla alalla, vaikka tietenkin on paivia, kun ei yhtaan huvittaisi mut eiko meilla kaikilla ole niin?
Juu-u.. tati-lauluun en valitettavasti ole keksinyt osuvaa riimia, asian parissa pakerretaan ;)
 
Maanantai 1.10.

Janis...............30

Postimestari....29............kp 5/23-27.............yk 6
Toivo79...........28............kp5/28....................aloitus kevät 2008
Kiki80.............27............kp 6/40....................yk 3
Ada..................28...........kp16/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 22/27................yk 6
Unico...............27...........kp 24/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 26/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 26/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 27/30................yk 2
Kevätesikko....28............kp 27/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 28/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 28/28-29.........kesästä 2006
Pupuvaimo......29............kp 28/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 30/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 47/41-43............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 48/31-33............yk 7
Memmu-80......26............kp 69/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)

Memmuuuuu! Miten kävi?? :heart: Saahan sut siirtää plussanneisiin, saahan??
 
Postimestarille :hug:

Nyt taas isosti omaa napaa.. :ashamed: :

Testasin lauantaina negan. Oltiin menossa juhliin ja ajattelin, että ennen niiitä testaan, jos juhlista tulis vähän iloisemmat -ainakin meille-. No negan jälkeen rupes ketuttamaan ihan hirveesti. Juhlat meni muutenkin ihan mäkeen ja teki mieli vetää kunnon kännit, mutten kuitenkaan uskaltanut ottaa mitään, koska toivo eli/elää vielä. Toivo elää, kunnes täti saapuu.. :) Ja vielä ei ole saapunut. Nyt kyllä on semmonen olo vahvasti, että kyllä se parin päivän sisältä sieltä tulee.

Töistä/työpaikasta sen verran, että itse alan olla aika loppu siihen. On niin kova stressi, että mulle on tullut jo fyysisiä oireita sen takia. Ja tuntuu kyllä, että aika ihme tosiaan on jos tän työstressin aikana vois raskautua. Olen katsellut jo ainakin puolentoista vuoden ajan aktiivisesti työpaikkailmoituksia, mutta mitään sopivaa ei ole tullut vastaan. Välillä käy mielessä, että tekisin mitä tahansa, missä tahansa muualla kuin nykyisessä työpaikassani. Itketyt illat, unettomuus yms. työasioiden takia on tuttua. Hetken stressiä vielä sietää, mutta nyt näin pitkäkestoisena se alkaa tuoda jo oireita. Ja paine lisääntyy koko ajan, kun tälle kaaokselle ei näy loppua. Ja kaiken huipuksi stressaan itseäni vielä vieraan palveluksessa...

Huh huh. Anteeksi tämä vuodatus. :ashamed: Helpottaa vaan, kun saa välillä vähän avautua.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)
 
Tiistai 2.10.

Janis...............30

Tähtisilmä.......27............kp 3/31-33.............yk 7
Postimestari....29...........kp 6/23-27.............yk 6
Toivo79...........28...........kp 6/28...........aloitus kevät 2008
Kiki80.............27............kp 7/40....................yk 3
Ada..................28...........kp17/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 23/27................yk 6
Unico...............27...........kp 25/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 27/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 27/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 28/30................yk 2
Kevätesikko....28............kp 28/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 29/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 29/28-29.........kesästä 2006
Pupuvaimo......29............kp 29/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 31/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 48/41-43............yk 1
Memmu-80......26............kp 70/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
 
Kaa
Täällä ketjussa on tapahtunut taas viime vierailun jälkeen. Itselläni ei ole mitään oireita, ei tätiin eikä plussaukseen. Pari päivää tässä vielä pitää jännätä. Nyt parin päivän ajan olen saanut komentaa itseäni kovastikkin aamuisin, etten aukaise testipakettia. Kalenterissa lukee "Lupa testata" sunnuntain kohdalla. :D Mielenkiintoista muuten huomata, mitä tuolle laskurille tapahtuu kun 31 päivää on mennyt... alkaako alusta vai jatkaako päiviä.


 
Pakko häiriköidä teitäkin eli tänään näin ensimmäisen kerran meidän "matosen" kohdussani :D
Siellä se pikkuinen oli ja pienen pieni sydän löi tuhatta ja sataa.Olo on maailman mahtavin.En tiedä itkeäkö vai nauraako,kun kuvaa ajattelen.Lääkärin mukaan raskaus on niin hyvällä mallilla,että keskenmenon riski on kohdallani minimaalinen eli isovanhemmille voi alkaa kertomaan hyviä uutisia!!!Olen vaan sanaton...mykistynyt...

Hemuli ja "matonen" 6+4
 

Yhteistyössä