Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Onnea Siilura!! :flower:

Mullakin näköjään kp 41, mutta en uskalla testata, kun viime kierrossakin se ovis oli siellä jossain kp 55 (?). No, jos nyt testais negan, niin sitten vois yrittää testata, jos tulis vielä ovis :LOL: Aika huvittavaa/masentavaa. Mitään tuntemuksia ei ole ollut, paitsi kp 14 oli jomotusta oikealla puolella, ei kuitenkaan muuta selvää merkkiä. Tiedän tuon tarkkaan, kun merkkasin kalenteriin muistiin, mutta sittemmin on hiipunut tuo tarkkailu....

Ois kiva tietää, mikä on Memmun tilanne.
 
Terveiset maalta nettipimennosta! Oltiin taas porukoilla ja anoppilassa "täyshoidossa". Tässä menkkoja odotellessa, pitäis alkaa minä päivänä tahansa ekat luomumenkat 10 vuoden pillereiden syönnin jälkeen. Nännit on superarat ja mahaa nippailee.
 
Huomenta! Ihan ensiksi onnittelut Hemulille, Siiluralle ja Memmulle :flower: :flower: ! Vihdoinki taas alkoi tapahtumaan tuolla plussalistan puolella! Paljon oli tullu teksitä viikon aikana... Pitää vielä toiseen kertaan päivemmällä selata. Nyt on meillä reissu ohi ja ovisplussa tuli keskiviikkona. Nyt sitte vain jännäilemään että josko nyt olis vihdoin ja viimein se kierto!
 
Menin äsken jättämään työterveysasemalle myös pissanäytteen, jotta varmistavat raskauteni - NEGATIIVINEN!!!
Kuitenkin lauantaina Gravidan testi oli salamannopea positiivinen aamuvirtsasta... ...voihan olla, että raskaus on ihan alullaan ja pissa oli nyt päivällä aamuvirtsaa laimeampaa...en jotenkin voi uskoa, että testi näyttäisi väärää positiivista?
 
Jatkoa edelliseen: menen vielä illemmalla verikokeeseen, eihän tätä epätietoisuutta kestä erkkikään. Ja puoli sukua on jo kuullut "ilouutisen" - helvetti kun en osaa pitää leipäläpeäni kiinni.... ....nyt vituttaa kyllä niin paljon, että pyörryn kohta.
 
Kiitos Pilvilinna rohkaisusta ja kiitos muillekin onnitteluista :ashamed:
Hain tossa tauolla apteekista aconin herkän testin ja kaksi viivahan sieltä tuli. Eli saavat siellä labrassa nyt kyllä huutia kun menen sinne illalla ;). Eli meinasin kait saada sydärin ihan turhasta.

Kerron sitten kun tiedän varmasti. Kiitos ymmärryksestä etukäteen - kauheeta vuodatusta....
 
moi!
Uskallan onnitella Siiluraa plussasta, uskon etta labran tadeilla oli epakuntoinen testi kasissaan, jos kerta olet saanut plussan aikaan jo kahdella muulla testilla. =) Mukavaa, etta vihdoin alkoi naita plussia tipahdella hieman hiljaisemman jakson jalkeen.
Taalla mietin etta mitahan sita illalla tekis: vetta tulee kun esterin sielta, eli joku sisajuttu olis keksittava, ainahan sita vois alkaa jarjestella kaappeja, mutta eihan sita nyt koko ajan pida siivota B) Yritan nimittain pitaa ajatukset muualla itseni tutkiskelusta, kun nyt on just alkanut se viikko, jolloin voi loytya vaikka minkalaisia oireita "alkaneesta" raskaudesta :LOL: Tosin yritan talla kertaa lahtea oletuksesta, etta tati tulee viikon paasta. piste. Eli en etsi raskausoireita, vaan pikemminkin niita tatiin viittaavia juttuja, ettei tule sitten niin suurta pettymysta.
Taalla oli vahan aikaa sitten gallupp lemmikeista. Mulla on ollut kaksi koiraa ja kolme hamsteria, mutta nyt ei ole mitaan ihan itse valitusta syysta. Me reissataan aika paljon ja olen enemman punttisalilla kuin pururadalla viihtyvaa tyyppia, eli pelkaan etta koiralle ei jaisi tarpeeksi aikaa. Kissat on ihan kivoja, mutta olen enemman koiraihmisia. Hamsterin haluisin joskus viela ottaa, ne on semmoisia sopivan lyhytikaisia ja helposti hoidettavia, ei tarvitse miettia niin montaa vuotta etukateen elamaansa ja miettia mita sille tekee lomilla, hoitopaikka loytyy helpommin kuin esim. koiralle.
Mulla on kanssa teille gallup: tanaan on tasan kolme kuukautta jouluaattoon, oletteko jo alkaneet miettia/ostaa joululahjoja vai oletteko enemman viime tingan ihmisia? Ma olen yleensa aina kaksi viikkoa ennen joulua -ihmisia, mut tana vuonna olen ajatellut tsempata ja mulla on jo katsottuna kokonaiset kolme joululahjaa :xmas: ma olen vahan tammoinen tonttu-jouluihminen =) itselleni toivon plussaa joululahjaksi..
 
Kävin sitten eilen illalla labrassa siellä työterveysasemalla. Lääkäri ei osannut sanoa juuta eikä jaata mihinkään ja tivasi vaan, että miksi rouvalla on niin kiire tietää? Siinä vaiheessa minä siihen, että määrää nyt vaan se verikoe ennen kuin täällä alkaa veri lentää... ...positiivinenhan se oli. Vaelsin sitten ihan pää sumussa kotiin, onnellisena, mutta kiukkuisena. Mitään ymmärrystä mun ahdinkoon en eilen saanut sieltä lääkäriasemalta vaikka selitin, että kyse on ensimmäisestä raskaudesta ja että olen ihan hermona. Tuli sellainen olo, että käyttäydyin ihan naurettavasti halutessani varmistuksen. Eikä siinä nyt mun mielestä ole mitään naurettavaa? Tästä lähtien taidan pysyttäytyä kunnallisen terveydenhuollon piirissä. Ihan periaatteesta vaikka. *pöh* :headwall:

Lemmikeistä: meillä on pieni epäsosiaalisesti käyttäytyvä koira. Se pelkää kaikkea mahdollista, omaa varjoaankin ;) Mutta on se niin meidän silmäterä, ja koitetaan tarjota sille niin hyvät oltavat kuin mahdollista. Jos asia olisi minusta kiinni, koko talo olisi täynnä jotain öttiäisiä (maaorava olisi kiva...) mutta mies on laittanut stopin. Se sanoo, että jos lemmikit lisääntyy - hän muuttaa muualle.

Postimestari: kyllä koira tosiaan aika lailla rajoittaa elämää ja harrastuksia. Vaikka voihan sen tietty ottaa sinne pururadalle mukaankin. Voi vaan meno olla vähän hitaampaa kuin olisit halunnut...

Joulukuvioista, meillä kaikki jää aina viimeiselle viikolle. Mutta kyllä joulu joka tapauksessa on ihanaa aikaa. Voisi tänä vuonna tehdä poikkeuksen ja tehdä lahjoja vaikka itse hyvän ajan kanssa.

Ok, lopetan höpinät tältä erää. Pitäkää itsestänne huolta! :heart:
 
Siilura,hyvä että sait selvyyden asiaan.Mulle sanoi labran täti heti,et jos olet tehnyt testin apteekin omalla testillä ja kaksi viivaa on näkyvissä,ei asiassa ole mitään epäselvää eli onnea vaan olet raskaana ja ohjasi soittamaan neuvolaan.
Tänään aionkin sinne soitella,kun olen ollut töis sellaisissa vuoroissa,etten ole voinu soittaa,kun neuvolaan soittoaika 12-13 ja en halua asiaa muille töissä vielä mainostaa!!!Pääsenpähän vähemmällä utelulla ja juoruilulla,sitten kun sen ilmoituksen aika tulee...
Oletko jo laskenu milloin sulla laskettuaika?!
 
Hemuli:
Soitin myös neuvolaan, laskettu aika olisi 21.5 ja olen kuudennella viikolla. Eka neuvolakäynti jo kolmen viikon päähän meidän lähestyvän ulkomaanmatkan takia. Kävin jo katsastamassa tuon toukokuun toivotut ketjun, siellä varmaan nähdään! Mä olen 79 myös ,)
 
Tiistai 25.9.

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Ada..................28...........kp 10/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 16/27................yk 6
Unico...............27...........kp 18/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 20/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 20/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 21/30................yk 2
Kevätesikko....28............kp 21/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 22/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 22/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 22/24-27.............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 22/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 24/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 41/41-43............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 42/31-33............yk 7
Kiki80.............27............kp 43/?....................yk 2
wind...............29............kp 59/36-41.............yk 2
Memmu-80......26............kp 63/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)


Mun eka päivitys, meniköhän ihan plörinäksi... :eek:
 
Ooh, I did it! :LOL: Tarkastaa nyt kuitenkin päivänne... ;)

Onnea Siilura! :flower: :heart:

Onko joku jo perehtynyt tieteellisestä näkökulmasta siihen, miksi rinnat kipeytyvät ja miksi ne välillä eivät kipeydy? Mulla on nyt taas menossa sellainen kierto, että rinnat on olleet jo muutaman päivän todella arat ja turvoksissa. Tuli noin viikko oviksen jälkeen. Siis jos se nyt sitten oli ovis, mikä lämmöt nosti jo kp 12... :kieh: Ei mulla keväällä vielä tällaista "hei mulle kasvoi rinnat!"-spektaakkelia ollut vaikka ovis tuli neljässä kierrossa varmistettua. Silloin ihan normaalisti tissit ilmoitti olemassaolostaan vasta pari päivää ennen tätiä. Tää on nyt joku 4-5 kerta kun saan parin viikon ajan kierrosta ihastella uhkeampaa olemustani.

Galluppiin: Hhmm... kyllä mullakin jää lahjat yleensä viime tinkaan. Tänä vuonna ajattelin olla luova ja tehdä rakkaimille ihmisystävilleni itse lahjat. Kaverille meinasin kutoa tumput ja miehelle tehdä ihkaoman nallen. (meidän taloudessa ollaan hurahdettu nalleihin... :ashamed: ) TOIM.HUOM: Olen kutonut viimeksi ala-asteella!!! En edes muista miten kudotaan... :ashamed: Olen vaan aina ollut sellainen teknisten töiden ihminen, mulla vasarat ynnä muut pysyy kädessä ja auton huoltokin onnistuu jossain määrin itse. Tulee varmaan, köh, persoonalliset joululahjat...
 
Onnea Siilura!!!! :flower:

Täällä palstalla vaan plussauutiset jatkuu! Kiva palata taas lueskelemaan palstaa ja kuulla hyviä uutisia!

Kevätesikko: Kyllä mulla ainakin oli päivät oikein. ;) Ja samoin, olen myös enemmän teknisten töiden ihminen. Vasarat ja meisselit pysyy kourassa, kun taas nuppineulat yms. tökkii aika pahasti. Ihan varmasti saat kivat joululahjat syntymään! Ja vaikkakin kliseemäisesti voi todeta, että tärkein on ajatus, niin se oikeesti pitää paikkansa. Ja vielä suuremman arvon lahja saa varmaan, kun saaja tietää ettei lahjanantaja ole mikään varsinainen käsitöiden ammattilainen, mutta silti on pikkukätösillään värkännyt pieniä puhdetöitä. :)

Lahjaostokset meillä jää aina ihan viime tippaan. Ei kyllä paljonkaan lahjoja hankita, oikeestaan ainoastaan veljen pojille.

Nyt on aivan upea ilma, tosi kesäinen! Täytyypä lähteä ulos kävelemään ja haistelemaan syksyn lämpimiä tuulia!
 
Siilura: Onneksi meni noin päin. Nyt vaan nautit :D
Kevätesikko: Täällä om välillä kanssa ihan oudot rinnat, mut en ole huomannut kiinnittää huomiota missä kohin kiertoa. Völillä tuntuu ettei liiveihin mahdu mitenkään. Kun uudet liivit tuliosettua ja kokeiltua et juu on sopivat ja sitten laittaa pääle kotona jonkin ajan kuluttua et ri hitto rinnat tursuaa kun mitkä...
Joululahjoista: Täällä on jo jonkin aikaa etsitty ja mietitty ja kateltu mitkä olis hyviä lahojaja kellekkin :D nykyään mä suosin sellasia tuhottavia lahjoja, kuten itse koristeltuja kynttilöitä, likööriä, sinappia :D ja välillä kyllä saattaa olla jotain pysyvääki, mut pääasiassa yritän antaa sellaisia ettei jää nurkkiin, kun nykyään kaikilla alkaa jo olemaan reilusti tavaraa...
Mitäs tänne Mahan nipistelyt on hävinneet ja valkovuotoa on edelleen ja selasta hiukan tummempaa, et otahan tostakin nyt selvä onkohan sitä ovista edes ollut tai tulossa... Mutta katellaan katellan eihän sitä tässä muuta voi.
 
Hellurei! Kuinkas hurisoo? Heh jäi murre päälle kun kuuntelin juuri ostamaani Lauri Tähkän uutta levyä. Kävin juuri ostamassa myös liput keikalle joka lokakuussa pakkahuoneella.

Kertokaapa onko rintojen arkuus ja turvotus ja mahan juilinta merkki ovulaatiosta vai siitä että menkat lähestyy? Mulla oli alamaha tosi kipee parin päivän ajan viikonloppuna.

Ajateltiin että jos kävis plevnassa katsomassa sen paksuna elokuvan tai sitten shrek III:n. Mieskään ei vastustellut kun ehdotin paksuna elokuvaa?!?
 
toivo79: Mulla se voi merkitä mitävaan toi mahan juilinta, sitä on nyt ollu viikonlopun aikana ja puolessa välissä ollaan, mut toisaalta sitä on myös ennen menkkoja. Et eipä oo merkit täällä ainakaan mitenkään selvät.
Tuo sherk 3 olis kiva nähdä, meillä siitä vastustetaan :) ei viittis yksinään mennä.
 
:wave:

Mulla on kp 1/40 (arvotaan nyt vaikka tommonen luku). No kierto lyheni n. 30 päivää, mikä on hyvä. Ovista en kyllä bongannu mitenkään :|

En ollut edes pettynyt, kun pelkäsin taas hirmusta kiertoa.

Plussausta muille :wave: Aika monilla on päivät jo pitkällä!
 
Keskiviikko 26.9

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Kiki80.............27............kp 1/40....................yk 3
Ada..................28...........kp 11/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 17/27................yk 6
Unico...............27...........kp 19/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 21/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 21/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 22/30................yk 2
Kevätesikko....28............kp 22/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 23/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 23/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 23/24-27.............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 23/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 25/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 42/41-43............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 43/31-33............yk 7
wind...............29............kp 60/36-41.............yk 2
Memmu-80......26............kp 64/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
 

Yhteistyössä