Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Tervehdys, naiset!

Tulin taas pikaisesti moikkaamaan pitkän hiljaiselon jälkeen. Ensinnäkin onnittelut plussanneille, eli Hemulille ja Siiluralle! Ja toivottavasti myös Memmulle?

Hemuli: On varmasti uskomatonta nähdä oma pikkuinen ensimmäistä kertaa ultrassa. Mukavaa, että tulit kertomaan hyvät uutiset meillekin. Onnellista masun kasvatusta sinulle :heart:

:hug: Postikselle ja Tähtisilmälle. Tähtisilmän kanssa taidetaan olla tuolla lapsettomuuspuolellakin samassa pinossa. Toivottavasti teidän tutkimukset etenee vauhdilla ja tuloksia syntyy. Ihan kirjaimellisestikin :) Coke:kin on jännät paikat. Pidän peukkuja! Ja tsemppiä muillekin, joita en muistanut nimeltä mainita :flower:

Omaa napaa: Tätiä ei vielä näy, mutta olen silti skeptinen. Tapahtuuhan niitä ihmeitä tosin... Viime kierto oli tosin sikäli ihmeellinen, että tuhruttelu alkoi tiistaina ja vasta perjantaina alkoi todellinen vuoto. Ehkä uusi kierto olisikin pitänyt laskea alkavaksi vasta siitä? Oli miten oli, täti ilmestynee paikalle tämän viikon aikana.

Mukavaa viikkoa kaikille ja paljon plussia pian, kiitos! :D

t. Sitrus
 
Ihania uutisia Hemuli! Kiva kuulla että kaikki on tosi hyvin! On varmasti tosiaan ihan mahtavaa nähdä se oma toukka ultrassa ekaa kertaa. Mulla tulee väpinähengitys jo ajatuksestakin (joo, selvä tätioire tää helposti liikuttuminen...) :D

Mulla oli aamulla lämmöt kohonneet eilisestä muutaman kymmennyksen, nyt oli 37,0. Aika skeptinen olen Sitruksen lailla, mutta eihän tässä vielä ainakaan ole peliä hävitty. Täti- tai muitakaan oireita ei ole ollut, tissit oli taas viikon verran kipeät, mutta se nännikipu muuttui tossa pari päivää sitten painontunteeksi koko rinnoissa, eli puristellessa sattuu ( :D ) mutta muuten saa rauhassa olla. Alavatsalla on tuntunut myös ikäänkuin särkyä välillä, mutta ota nyt noista oikeesti jotain selvää.. :LOL: Taitaa taas olla mielikuvituksella sormet pelissä.

Pupuvaimolle, Kevätesikolle ja muillekin paljon onnea testauksiin sitten kun niiden aika tulee! :heart:
 
Ihanaa Hemuli, että kaikki on hyvin. Voi vitsit, en osaa edes kuvitella sitä ihanaa fiilistä, kun ensi kerran näkee pikkuisen. Nyt jo menee kylmät väreet... Onnea vielä sulle!

Omaa napaa: mulla tänään kp 1 eli jos joku viitsii sen jossain vaiheessa päivittää listaan. (En oikein luota omaan kykyyni/tarkkuuteni tossa listan päivityksessä).

Nielin jo lauantaina suuremmat pettymykset plussaamisen suhteen, joten tänään pääsin vähemmällä. Oikeastaan nyt mennään sillä asenteella, että tässä kierrossa oikein "kiukulla" tekemällä tehdään lasta.. ;) Se eniten mietitytti, kun oviskin löytyi tässä kierrossa tikuttamalla, että ajoituksenkin piti oli kohdallaan. Mutta toki raskautumiseen vaikuttaa miljoonaa muutakin seikkaa. Mutta mun aivot tekee helposti omat johtopäätösensä ja rupee heti epäilevälle kannalle, jos saa pienenkin aiheen...
 
Kaa: Niin kuulun mäki, ja jännityksellä odotetaan kuis käy...
Kevätesikko: Voi hurja, mitä ohjelmia tullut. Ei kuulosta kivalta, varsinkaan näin kun aikaa on kulunut aloituksesta...
Hemuli79: Ihanaa kuulla kuulumisia ja hyviä sellaisia.
Ja yleiseti kaikille :hug: :hug: :hug: , olitte kirjoitelleet isot pinot. Ja plussa tuulia!
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja toivon,että joku pian liittyisi teistäkin Siiluran ja mun seuraan eli plussailkaahan :D

En ole myöskään vielä kotiutunu tonne odottajiin,kun tuntuu,et sinne tullu oma poppoo,jotka vaan keskenään keskustelevat.Teitä kova ikävä aina ja kiva siksi lukea kuulumisia!Pitäkäähän mieli korkealla :attn:
 
Heippa pitkästä aikaa!

Tulin tsekkaamaan kiertopäiväni. Jo 28, eli aika pitkällä mennään! En ole ajatellut koko asiaa tässä kierrossa, emmekä ole harrastaneet sänkypuuhia juuri ollenkaan. Kai tämä vuoden pakkotärppisekstailu (etenkin näillä mun megakierroilla) tiesikin vähän tämmöistä innon laantumista... Sain luvan tilata adoptiomateriaalia kotiin katseltavaksi, ja ehkä jossain vaiheessa teenkin sen. Juuri nyt on helpompi olla ajattelematta mitään aiheeseen liittyvää. Otan varmaan myös lääkäriin pian uudestaan yhteyttä, sillä meidän dedishän on tutkimuksille jo pitkällä ohi.

Paljon onnea teille kaikillematkaan, jo plussanneille sekä pian plussaaville!

:heart: piip
 
Keskiviikko 3.10.2007

Janis...............30

Kevätesikko....28............kp 1/28-32.............yk 9
Coke...............29............kp 2/24-29............yk 3
Tähtisilmä.......27............kp 4/31-33.............yk 7
Postimestari....29...........kp 7/23-27.............yk 6
Toivo79...........28...........kp 7/28...........aloitus kevät 2008
Kiki80.............27............kp 8/40....................yk 3
Ada..................28...........kp18/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 24/27................yk 6
Unico...............27...........kp 26/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 28/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 28/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 29/30................yk 2
Nanna81.........26............kp 30/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 30/28-29.........kesästä 2006
Pupuvaimo......29............kp 30/29-32.........pari vuotta
Pilvilinna.........28.............kp 49/41-43............yk 1
Memmu-80......26............kp 71/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
 
Voi sua Piip!! :heart: Toivotaan nyt kuitenkin, että heikosta osallistumisesta huolimatta tuo rento asenne projektiin toisi mukanaan positiivisen yllätyksen!

Cokelle :hug:

Olisin testannut tänään, mutta mies ei antanut lupaa. En oikeen tiedä itsekään kumpi on parempi vaihtoehto, tuijottaa sitä negaa tikussa vai se, että odottelee menkkoja ja kun ei näy, kasvattelee koko ajan odotuksia, jotta voi sitten tippua oikein korkealta... Kun toisaalta se toivo ei kokonaan kuole siihen negaankaan, joten... Hankalaa! Miten te ootte tän asian miettineen ja mihin ratkaisuihin tulleet??

Ei ole siis ainakaan vielä tätiä näkynyt (kokeilin vähän pumpulipuikollakin nurkan takaa.. :ashamed: ) eikä mahaa juili, mutta silti on tunne että kyllä se sieltä taas saapuu. Lämmöt oli aamulla 36,8 eli ei ole vielä tippuneet. Vaikka taas kerran, ei sekään kerro juuri mitään.. Koitan ajatella muuta. (joo niin varmaan! :D )
 
Coke ja Tähtisilmä :hug: teille!

Omaa napaa: ei erityisiä oireita, välillä vieläkin olla nipistelyä ja vihlontaa alavatsassa, mutta se nyt voi johtua mistä vaan.

Olen nähnyt mahdottomasti sekopäisiä unia. Näin mm. unta, että meillä oli poikavauva, joka juuri osasi jo istua ilman tukea. Unessa mieheni kaveri toi hänelle nallen. Kun annoin nallea vauvalle, niin kysyin häneltä leikilläni haluaisiko hän siskon tai veljen. Ja vauva vastasi (iästään huolimatta) melko selkeästi, että hän haluaisi isoveljen. :LOL:
Ihan täysjärkistä...
 
Kvart över: mä en malta odottaa tädin saapumista vaan testailen lauantaina-aamuna miten on käynyt. Tädin pitäisi tulla sunnuntaina, mutta voipi kolkutella ovella jo lauantainakin. Mulla on nyt varastossa aika paljon testejä, joten tämä tukee malttamattomuutta... Viimeksi en tainnut ehtiä testata ollenkaan, kun täti kurvasi päivän etuajassa paikalle.
 
Mukavaa Hemuli etta kaikki on kunnossa =) Jos me kohta saatais muutkin taalla niita plussia aikaan, niin mehan voidaan perustaa oma jatkoryhma, olen nahnyt etta ainakin jollain viikkoporukalla on jatkot, mehan voitais olla kolmekymppisten ekakertalaisten plussajatkot, eiko niin? =) nyt vaan tytot plussia, hopi hopi!! Voehan itku, Kvartti, ma kun ihan sun takia tulin nettiin katsomaan etta oletko jo testaillut. Sano sille miehellesi etta Postis vaati sulta testausta.. :LOL: Tsemppia ainakin Unicolle, joka testailee lahiaikoina, kuten myoskin Matarena. Ja Kaa ja Kevatesikkokin, koittakaahan nyt piristaa meita niilla plussilla!
Ja Sitrukselle onnittelut etta kaikki jees asukilla :flower: Ma taidan lahtea juomaan kahvia, tulin toista aiemmin kotiin kun kavin yhden potilaan hautajaisissa, nyt siis hautajaiskahvit ryystan. Just huitelin pussillisen suklaarusinoita, orhgh.. :x
meilla alkaa pupuilukausi tanaan, mies jo aamulla toihin lahtiessaan varmisteli etta "tanaanko me sitten naidaan?" ah, kuinka romanttista ! :heart:
 
Täällä lady in red is dancing with me, eli kp1 ja yk9 kehiin. :kieh:

Meillä on 3 viikon kuluttua aika tk:ssa, silloin kuullaan mun labratulokset ja miehen simppojen tuomio.

Nyt tytöt, järjestäytykäämme! Meidän täytyy saada plussia kehiin, eihän me voida hylätä hemulia ja siiluraa, meidän täytyy pian päästä perustamaan plussajatkoryhmämme! :heart:
 
Piip: :hug:
Kvart över: peukkuja sinne kovasti...
Matarena: sitä odotellessa :) siis sieltä plussaa :)
Postimestari: ei taida tulla testatuksi...
Siis kai mää voisin taas kirjoitella omaa napaa ;)
Onko pakko syyä... no joo mut kuitenkin. Tänään aamulla tuli ihan kirkasta verta paperiin. ja siis useampaan kun yhteen pyyhkäisyyn. No minäpä sitten tuumasin et no nih nytpä ne menkat alko ja ok kuppi paikoilleen ja odottelemaan. No iltapäivällä sinne sitten kurkkasin et ei yli pääsis tulemaan jos urakalla alkaa heti kun kertanoin aikasin alko, niin yllätys yllätys eipä ollut muuta kun sellasta ruskeaa pikku tippa, tyyliin tuhrun piikkiin olis mennyt edelleen jos ei kuppia olis ollu. Mitäköhän tää nyt sitten on, kuin sekasin tän kroppa menee. No sitten tänään seikkaillessa poikkesin luontaistuote kaupassa ja ostin niitä jätti helokki juttuja joita joku oin kehunut (juu juu alkaa mennä epätoivoiseksi tää kaikki kokeiltava) ja greippimehua jälleen. No ehdinpäs sitten jo ottaakkin niitä kapseleita, mut kai niitänyt voi sitten ottaa vaikke akierto vielä mennytkään alkuun. Toiveita ei ole ja jos nyt olis alkanut niin en olis edes korkealta tippunut mut mitä ihmettä tää on...
 
Kevätesikolle tätisympatiat! Mä luulen että mekin käännytään jonkun auttavan tahon puoleen viimeistään ensi kierron jälkeen. Tosin kattelin tänään noita hedelmöityshoitojen hintoja yksityisellä niin olis parempi päästä myös julkiselle...
Ja Unico, en kyllä tiedä mitä kummaa tollanen olisi.. Jos se oli ikäänkuin tuhrua mut sitä tulikin enemmän? Tai jos se tuli sieltä haavasta minkä se gyne sanoi sulla olevan?? En tajua kyllä. Mut toivotaan tietenkin, että olisi ollut jotain sellaista vuotoa mitä joillain on raskauden alussa! Jos se ei jatku pariin päivään niin sitten kyllä testiä kehiin?

Postis, mä ajattelin testata huomenna aamulla ihan sun mielenrauhan vuoksi :D No ei, kun pakko tässä on testata jos ei ala, ei muu auta. Mun mies on silleen et odotellaan nyt ihan rauhassa, jos se ei vaikka vielä näkyisikään niin sitten tulee paha mieli.. Totesin vaan et sen ei tarvikaan olla tässä kehossa 24/7 ja kytätä kaikkia mahdollisia oireita... Sitäpaitsi mulla on kaksi apteekin testiä kaapissa :D Et enköhän mä huomenna viimeistään kerro jotain ellei se ämmä paukkaa paikalle jo tänään.
 
Kvart över: No lauantainahan nuo menkat vasta pitäs alkaa ;) et ihme hommaa. Ensin tuli ihan kirkasta verta ja sen jälkeen tummaa tuhrua. No aika näättää. Mutta sitä tammikuuta odotellessa, sillon lähtee tää hakemaan apua terkasta. (no toivo on koko ajan päällä jos kumminkin tärppäis eikä tarvis odotella sinne aj miettiä...)
 
Kevätesikolle tätipahoittelut. :hug:

Kaikille jännääjille yhteisesti puhallan mega kovaa plussatuulta. :whistle:

Ja edottomasti kannatan, että nyt kaikille plussa, jotta saadaan kolmekymppisten jatkot perustettua. Puhalletaan plussatuulia niin, että se nousee myrskylukemineen ja vie tädit mennessään! =)
 
joopa joo täällä sitä istutaan hotellihuoneessa toisella paikkakunnalla ja yritetään saada aikaa kulumaan. kova ikävä on miestä ja kisuja. No onneks pari yötä enää. Mun vauvakuume senkun roihuaa minkä kerkiää.
 
Nega tuli. Ja nyt tuntuu mahassakin siltä että eiköhän se tätikin pian tuu. Vituttaa! Alkaa oikeesti masentamaan, joka kuukausi sama juttu. Puhuttiin eilen miehen kanssa noista tutkimuksiin menemisestä niin se oli sitä mieltä että ei oo vaan osuttu kohdalleen että ei meissä mitään vikaa ole. Eli vasta ensi vuoden puolella tutkimuksiin. Tuntuu, että miehille on jotenkin helpompaa kun ei tarvi koko ajan tarkkailla niitä omia tuntemuksia.

Ahdistus. :'(
 

Yhteistyössä