Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Vielä tuohon edelliseen nimipohdintaan vielä viitaten: tytön etunimi sointuu tosi nätisti meidän sukunimeen. Miehen nimeen nätisti sopivaa etunimeä olisi ollut vaikeampi keksiä, koska sukunimi alkaa kahdella eri vokaalilla ja useimmat suomalaiset etunimet taas päättyvät vokaaliin, joten helposti tulee semmoista möngerrystä kun sanoo koko nimen ja taas konsonanttiin loppuvia etunimiä on paljon vähemmän. Tämäkin siis vaikutti vähän tuohon päätökseen. Niin ja tuota miehen sukunimeä joutuu aina tavaamaan joka paikassa useaan kertaan, vaikka ihan suomalainen nimi onkin. Heh, itsekin aikanaan kun tavattiin kysyin sitä kolme kertaa, kun en saanut siitä selvää ja lopulta pyysin näyttämään ajokorttia... vaikutin varmaan aika ääliötä - tosin mies oli siihen tavaamiseen kyllä tottunut... :ashamed:

Sen verran ollaan kumminkin sovittu, että jos poika saadaan joskus, niin hänen toiseksi ja kolmanneksi nimeksi tulee isän ja isoisän etunimet, koska näin on ollut heidän suvussa tapana aina esikoispojalle antaa...vaikka sukunimi ei sitten kumminkaan sama olekaan.
 
Jee, mun ovistestiin tuli haalea viiva! Viimeksi kun ei tullut yhtään mitään, että josko noi vaikka toimisivat "oikein" ja toinen viiva tummenisi ja ovis tulisi todistetusti :D :D Että sitä ihminen pienestä iloitsee..

Sitrus! Laita kuva siitä testistä niin me kerrotaan ootko raskaana ;) Olis niin hienoa!! Ja ihan hyvinhän ne menkat voi silti tulla, vaikka raskaana olisitkin. Nyt mä oikein innostuin sun puolesta :D Ai kun olisi ihanaa! Tuhlaa nyt ihmeessä yksi testi, vaikka ovistesti... ;)
 
Perjantai 19.10.2007

Janis...............30
Oliva...............27...............................aloitus syksy 2008
Sitrus79..........28..................................kesästä 2006
Ada.................28...........kp 8/26...................yk 7
Kvart över.......28...........kp 13/28-30............yk 8
Pilvilinna..........28...........kp 14/41-43............yk 2
Unico...............27...........kp 14/28.................yk 10
Matarena.........29...........kp 15/27.................yk 7
Nanna81..........26...........kp 15/29-37............yk 11
Pupuvaimo.......29...........kp 15/33.............pari vuotta
Kevätesikko.....28...........kp 17/28-32.............yk 9
Coke................29...........kp 18/24-29.............yk 3
Tähtisilmä........27...........kp 20/31-33.............yk 7
Toivo79............28...........kp 22/27...........aloitus syksy 2008
Postimestari.....29...........kp 23/23-27.............yk 6
Kiki80...............27...........kp 24/40...................yk 3
Piip...................28...........kp 44/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Memmu, otin sut pois listalta, kun kp:t lähestyi sataa jo pian. Ilmoita vain itsestäsi niin laitetaan sut takaisin jos se plussa ei ollutkaan plussa. Toivottavasti oli! :heart:
 
Sitrus: En voi sanoin kuvailla kuinka kovasti ja mielelläni yhtyisin iloosi, jos sulla olisi valekuukautiset - tai vaikka vain jo siitä syystä, että tietäisit luomun olevan mahdollista (vaikka se sitten merkitsisi kemiallista raskautta tai varhaista keskenmenoa, mikä tietysti olisi toisella tasolla tosi kamala juttu). Olet varmaan kertonut jo tämän, mutta kysyn silti, kun mulla on mennyt tieto ohi: Mitä miehen ekasta simppatestistä tuli tulokseksi?

Kvartti: Hyvähyvä, siitä se varmaan lähtee tummumaan! Päivien mukaan sulla voi olla ovis ihan käsillä. jos sulla on niitä testejä paljon, kannattaa ehkä tehdä nyt pari päivässä - joillain se huippu on tosi lyhyt. (Joillain, niin kuin itselläni, taas se on niin pitkä, ettei testien perusteella voi oikein ovista löytääkään... Teen ainakin viitenä päivänä peräkkäin positiivisen tuloksen. Olenkohan hormonihirviö?)

Nimijuttuja: Me ei olla vielä naimisissa. En tosiaankaan tiedä, minkä nimen otan, kun mennään. Oma nimeni on YLEISEMPI mutta ERIKOISEMPI kuin miehen. Outo yhdistelmä, vai mitä? Molemmat ovat aika harvinaisia suomalaisperäisiä nimiä. En koe kuuluvani mitenkään erityisen kiinteästi vanhempiini tai lähisukuuni, joten nimen vaihto ei olisi mikään ongelma, mutta toisaalta tunnen kasvaneeni kiinni nimeeni. Oma nimeni ei ole mielestäni mitenkään erityisen kaunis, mtta se on koukeroisuudessaan outo (hyvällä tavalla). Minua vaivaa tuo Janiksen (vai Janisisin? Kummin taivut?) mainitsema vokaaliyhtymäongelma, joka toistuu kaikkien nimieni rajoilla.

Lisää plus-miinuspuolia, jotka kumoavat toisensa: Mieheni suvussa on saanniminen henkilö kuin minusta tulisi, jos ottaisin hänenn nimensä. kaiken kaikkiaan minulla olisi kuitenkin vähemmän kaimoja (se olisi kivaa). Olen aika lailla perinteitä (varsinkin ikivanhoja) rakastava ihminen, koska minusta kansoissa elävä kulttuuri on maailman kaunein asia. Olen myös aika feministinen sanan oikeassa merkityksessä (termi on vähän vaarallinen, koska monet luulevat sen hakevan takaa naisten valta-asemaa miesten kustannuksella). Olisi kivaa vaihtaa nimeä vaihtelun vuoksi, mutta sitten tarvitsisi nähdä kovasti vaivaa kaikenlaisten henkilöpapereiden kanssa. Ja lista jatkuu! Mitä enemmän asiaa pähkäilen, sitä enemmän keksin näitä toisensa poissulkevia syitä ja päädyn taas nollaan. Lapsille annattaisiin varmaan kuitekin miehen nimi, koska se on kaunis ja yksinkertainen nimi, jossa on hyvä rytmi.

Ja itselle muistiin: Kiertopäivät pysyvät ihan samoina huolimatta siitä, miten usein täällä palstalla käy päivittäin. Ei auta, vaikka ne tsekkaisi kuinka usein.

Minulla ei ole mitään tuntemuksia, jotka voisivat viitata raskauteen. Vähän kuitenkin alan jo kaivata tätiä - menikö se taas jonkun muun luokse vierailulle, kun piti tulla tänne?

Mutta tänään on tenttiviikko ohi, ja olen itseeni ja suoriutumiseeni ylenmäärin tyytyväinen. Hyvä minä! Elämä on ihan mukavaa, vaikka kroppa kiukuttelisikin!
 
Sitrus! hyva etta sulla on toivoa tan raskautumisen suhteen, vaikka ollaankin yhdessa tulossa hulluiksi ;) Ja Kvartille, eiko olekin kivaa kun edes johonkin testiin saa pissittya ne kaksi viivaa, toivottavasti huippu loytyy! taalla jotenkin tuntuu etta se akka kurvailee paikalle tassa viikonlopun aikana. olen mennyt tassa itsenitutkiskelussa uusiin syvyyksiin, ihan kirjaimellisesti eli taa kohdunnapukka-juttu, onko muilla kokemuksia?? luin etta jos on raskaana, on se n. nuppineulan kokoinen ja kova, mulla ei ole todellakaan nuppineulan kokoinen ja pehmeakin se on, eli oikeastaan olen jo heittanyt toivon talta kuulta :( (sori toivo!) ens kierrossa alkaakin sitten ovistestit ja greippimehu! yritan puhkua taalla tsemppia itseeni..
mukavaa viikonloppua! ma rentoudun kotona ja yritan olla vaipumatta itsesaaliin..
 
Voi hittolainen, Postis! Älä nyt vielä itkuun purskahda kuitenkaan kun jos et ole aiemmin kokeillut sitä napukkaa niin sehän voi näyttää vaikka mitä? Jos se täti kuitenkin tulee, niin jännätään sitten greippimehu-ovistikku-kiertoa yhdessä, kun sulla on toi minikierto niin saat mut kohta kiinni :D
 
Sitrus, toivon sulle täydestä sydämestäni raskautumista, jos ei vielä just nyt tässä kierrossa niin seuraava(i)ssa sitten! :heart:

Kvartille onnittelut ovisviivasta! :flower: Samoin mä iloitsin tosi paljon "ovisplussassta". Ovistestin kaksi viivaa veti kyllä hymyn korviin.. ;)

Kiitos Janis kommenteista sukunimi -asiaan! Samaa mieltä sun kanssa. Halusin pitää oman sukunimeni, koska se on mielestäni kauniimpi kuin mieheni. Se on myös harvinaisempi, eikä sitä ole jatkamassa enää meidän suvusta kuin mahdollisesti kaksi veljen poikaani. Miehelleni oman nimen pitäminen oli tärkeää, jonka ymmärrän täysin. Myös mieheni perheyritys on heidän sukunimensä nimellä, joten senkin kautta tulisi sekaannuksia jos hän vaihtaisi nimeä.

Saan yleensä aina tahtoni läpi näissä asioissa (kuten sinäkin Janis :) ) niin ehkä siksi kannan hieman huonoa omaa tuntoa... Mutta viitteitä on jo kyllä siitä, että tulevaisuudessa tässäkin asiassa mahdollisesti miehen pää kääntyy samaan suuntaan mun kanssa.. eli hänen nimensä vaihtuu. ;) Minähän en periksi anna... ;)
 
Ada
Kamalasti kiinnostavia juttuja, vaikea ottaa mistään kiinni, ilman että tekee romaanin.

Sitrukselle - onnea roskishaamusta :heart: ! Varmasti on vain hyvä asia ottaa pienetkin positiiviset merkit vastaan :hug:

Kvart Över - Pidän peukkuja!!! Älä molskauta vielä kirvestä kaivoon. Piipille samoin plussatuulta!!!

Tuntuu muuten ihan uskomattomalta, että kohdunnipukka voisi kutistua nuppineulan pään kokoiseksi raskaana ollessa. Se on nimittäin musta melko suuri pienentyminen... Mutta tämähän on kaikki aika uskomatonta ja ihmeellistä.

Olen tehnyt päässäni listaa raskausoireista, joita minulla tällä hetkellä ilmenee. Jotka siis toisin sanoen kuuluu normaali olotilaan. Yritän näin minimoida loppukierron itsetutkiskelua.

...tosin varmaan vain lobotomia voi estää piinaviikon hurahduksen.
 
:wave:

Onpas ollut hiljaista. Ilmeisesti, kun kaikilla on kierto puolivälissä, niin on muuta tekemistä... ;) Omasta kierrosta ei tietoa, tikuttelutkin lopetin, kun joka päivä tuli sama tulos fertestin tikuilla. Pitää kokeilla vaikka viikon päästä taas.

Postis ja Piip tulkaa kertomaan plussa-uutisia! :heart: Tulispa se Memmukin kertomaan, mitä kuuluu.
 
Jaahas, kotona ollaan, tuli kävästyä pikku reissussa :) Ja tietysti unohdin tehdä ennen lähtöä eilen ovis testin, nooh kait sitä pitänee sitten tänään kokeilla siitä huolimatta :D Eilen jäi jopa puuhailutkin, no tänään saatiin kuiten hiukan kiinni et ei toivottomaksi päässyt menemään... :LOL: Aikaa odotellen, mitä tapahtunee.
Plussa tuulia!
 
Ada
Sunnuntai 21.10.2007

Janis...............30
Oliva...............27...............................aloitus syksy 2008
Sitrus79..........28..................................kesästä 2006
Ada.................28...........kp 10/26...................yk 7
Kvart över.......28...........kp 15/28-30............yk 8
Pilvilinna..........28...........kp 16/41-43............yk 2
Unico...............27...........kp 16/28.................yk 10
Matarena.........29...........kp 17/27.................yk 7
Nanna81..........26...........kp 17/29-37............yk 11
Pupuvaimo.......29...........kp 17/33.............pari vuotta
Kevätesikko.....28...........kp 19/28-32.............yk 9
Coke................29...........kp 20/24-29.............yk 3
Tähtisilmä........27...........kp 22/31-33.............yk 7
Toivo79............28...........kp 24/27...........aloitus syksy 2008
Postimestari.....29...........kp 25/23-27.............yk 6
Kiki80...............27...........kp 26/40...................yk 3
Piip...................28...........kp 46/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

. meniköhän ne oikein.
 
Maanantai 22.10.2007

Janis...............30
Oliva...............27...............................aloitus syksy 2008
Sitrus79..........28..................................kesästä 2006
Ada.................28...........kp 11/26...................yk 7
Kvart över.......28...........kp 16/28-30............yk 8
Pilvilinna..........28...........kp 17/41-43............yk 2
Unico...............27...........kp 17/28.................yk 10
Matarena.........29...........kp 18/27.................yk 7
Nanna81..........26...........kp 18/29-37............yk 11
Pupuvaimo.......29...........kp 18/33.............pari vuotta
Kevätesikko.....28...........kp 20/28-32.............yk 9
Coke................29...........kp 21/24-29.............yk 3
Tähtisilmä........27...........kp 23/31-33.............yk 7
Toivo79............28...........kp 25/27...........aloitus syksy 2008
Postimestari.....29...........kp 26/23-27.............yk 6
Kiki80...............27...........kp 27/40...................yk 3
Piip...................28...........kp 47/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
 
Jaahas, mitäköhän tämä tälläkertaa on, pääseekö kohta alkamaan alusta vai onko mun tuhruaminen siirtynyt suoraa tänne asti, huoh, siis pyyhkiessä kirkasta verta paperiin... No sen näkee kun jaksaa katella eteenpäin. Mut kun ei jaksais....
 
Jos se sun vahan aikaa sitten pystyttamasi tatimuuri pidakaan, niin kylla se ainakin hidastaa ja saa mun kierron pidentymaan, mika on jees. Tanaan siis kp 26 eika tietoakaan tadista. Just nyt ei taas ole tuntemuksia mihinkaan suuntaan, ehka pienta nippailua vatsassa, joka siis hyvinkin saattaa muuttua menkoiksi tassa, mutta tieda hanta. olen ollut uskomattoman lunki ottaen huomioon olosuhteet. Ja kiitos teille tuulien puhaltelusta, toivottavasti se on ollut riittavasti pitamaan se akka loitolla :D Muuten ei mitaan erikoista, hulluuskin alkaa menna ohi ;) mukavaa alkavaa viikkoa, mikali ehditte kierron keskivaiheen puuhiltanne tanne! B)
 
Jesh, hyvä Postis, ettei tätsyä näy! Unico, toivottavasti olis kiinnittymisvuotoa!! En mä kyllä mitään muutakaan keksi, mitä se tossa vaiheessa olis...? Jostain oon lukenut, että ovulaatioon voi tosin myös liittyä pientä vuotoa, voisihan se siitäkin olla? Nyt vällyjen väliin äkkiä! ;)

(.) Ovisviiva ei tummene. Testasin lauantaina yöllä baarista tultuani ( :/ ) ihan puhtaan negan. Olin ollut päivän reissussa ja illan työpaikan juhlissa jotka jatkuivat sitten baarissa, mies oli ollut töissä ja nukkui kun tulin. No, ajattelin sitten että nyt se on jo mennyt ohi ja eikun keskellä yötä toista ahdistelemaan... :D No ei se kovasti vastaan pistänyt, vaikka haisin kuulemma aika pahalle. Ainiin, se siitä vähäisestä alkoholinkäytöstä sitten... No ei kyllä tee ihan hetkeen mieli viunaksia...
Tänään testasin iltapäivällä ja samanlainen haalea viiva näkyi kun perjantaina. Eli kai se joskus sieltä tulee.. Mulla on enää kolme testiä jäljellä niin ajattelin testata seuraavaksi ylihuomenna, pupuilla pitää varmaan varmuuden vuoksi joka päivä kuitenkin :D

Tätimuuri Piip:lle ja Postikselle!
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Ada
Jännittävää!! Jännittävää!! Tuntuu kuin tänne olisi muodostunut joku pidempään kuumeilleiden raskautumistulppa. Jos te nyt Piip ja Postis oikein täysiä yrittäisitte saada sen tulpan irtoamaan, niin ehkä me muut valuttaisiin samassa vanavedessä lähes kolmekymppisten raskauspuolelle =) !

Mulla ei ovistestissä merkkiäkään toisesta viivasta. Jos lasken kp 26-14, niin huomenna toivoisin jotain testissä näkeväni. Vaikka sitten suggestion voimalla ;)

Ihania tähtikirkkaita yömaisemia muuten!
 
Voi vitsit, kunpa te, Postis ja Piip, "räjäyttäistte pankin" ja täräyttäisitte Adan mainitseman kuumeilevien raskautumistulpan irti. Kyllä me täältä sitten perässä peesattaisiin!

Mä yhdyn edellisiin tätimuureihin. Tulen seisomaan niissä kädet puuhkassa ja jos jollekin täti yrittää tunkea läpi niin luuvitosta napsuu sille!
:)
 
Tiistai 23.10.2007

Janis..................30
Oliva..................27...............................aloitus syksy 2008
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Vadelmaunelma.30............................................yk 1
Ada....................28...........kp 12/26...................yk 7
Kvart över..........28...........kp 17/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 18/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 18/28.................yk 10
Matarena............29...........kp 19/27.................yk 7
Nanna81.............26...........kp 19/29-37............yk 11
Pupuvaimo..........29...........kp 19/33.............pari vuotta
Kevätesikko........28...........kp 21/28-32.............yk 9
Coke...................29...........kp 22/24-29.............yk 3
Tähtisilmä...........27...........kp 24/31-33.............yk 7
Toivo79...............28...........kp 26/27...........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 27/23-27.............yk 6
Kiki80..................27...........kp 28/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 48/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Ajattelitkos Postis testailla lähipäivinä? Tee Kaat ja ota duunissa verikoe :D
 
Tämä kans siirtyy seisomaan tätimuuriks postikselle ja piipillei :D !

Tuossa toissapäivän kirjotin tänne piitkän jutun mutta ilmeisesti on kadonnut sitte johonki matkalle... Mutta lyhyesti samat jutut. Nimiasiaa ollaan mietitty, mutta mitään päätetty kuitenkaan. Ja joulu vietetään minun vanhempien luona ja joulupäivänä sitten varmaan miehen vanhemmille. Asuvat useamman sadan km päässä toisistaan joten samana päivänä ei millään onnistu.
Vieläkö Unicolla on tuhruttelua?? Olen myös jostain lukenu että ovis voi aiheuttaa sitä. Tai sitten jospa et vain ole bongannu ovista ja se olis sitä paljon puhuttua kiinnittymisvuotoa?

).( Dpo 5 nyt menossa. Ei mitään uutta, ei juuri oireita, odottelua odottelua. Menis jo tämä aika!
 

Yhteistyössä