Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Niin, en mä tiedä mitä tää on? Ihan punasta verta tuli tänään paperiin ja nyt taas ruskeeta tuhrua.... Ei siis ole kunnolla verta tullu. Oviksesta on nyt 10pv. Vielä pidän toivoa yllä että tämä olisi vaan jotain tuhruttelua, mutta pelkään pahina. Sitä ku taas on ollu ties minkälaista oiretta (palellu hirveesti, alavatsaa jomottanu monta päivää, huimannu...) Eikä mua nyt niin se harmita että ei olis raskautunu vaan se että jos kierto on tosiaan lyhentyny NÄIN lyhyeksi! Mut ehkä sitä kp:tä ei kannata vielä muuttaa, Eiks muutenki kp1 lasketa vasta sitten kunnon vuotopäivänä.

Plussatuulia kaikille muille nyt ja aurinkoista päivää. Paistaa se aurinko tuolla pilvien yllä kuiteski :heart:

Jep. Kp 1, blaah. Teki mieli jäädä vessaan poraamaan kun kävin.
Mieskin oli niin innoissaan koko jutusta, laitoin sille viestin että ei ole vauvoja tulossa, ainakaan vielä!
No, jospa nyt saisi jotain töitä tehtyä!

Heippa,

Aamulla kirjottelin tänne jo, mut nyt kun selasin, niin ei näkyny jälkeäkään. Eli täällä päin ei oo tapahtunu mitään uutta. Pakko on vaan uskoa, että kierto on nykyään pidempi kun sen 28 päivää. Aina ennen se oli tasan sen verran, riippumatta siitä, söikö pillereitä vai ei. Kai se on iän mukanaan tuomia hienouksia tai seurausta siitä kohdun ulkoisesta.

Hammylle isot pahoittelut :(

Ja täälläkin on työmotivaatio edelleen vähän kyseenalainen, koska kaikki, mitä pitäs tehdä, on niin tylsiä, ettei mitään järkeä. Keskeneräistä ja selvitettävää yms. Miksei mikään voi olla valmista ja selvää??? *laskentaihmisen yksinäistä puhinaa*

Joo, myönnetään, olen ihan seko tän asian kanssa. Eli kävin äsken työpaikan veskissä ronklailemassa kn:aa :ashamed: eikä tullu tipan tippaa verta. Ajattelin huomenna jos ei täti hirmustu yön aikana niin testailla herkällä testillä. Clomit ku pitäis alottaa kp3.

Mut niimpä! Aatelkaas mitä kaikkea naispuoliset kolleganne saattaakaan siellä työpaikan veskissä tehä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ada
:hug: :hug: :hug: Hammylle!! Toivottavasti Pilvilinnan kohdalla olisi kysymys kiinnittymisvuodosta :D. Pidän peukkuja!

Meillä on työpaikalla vessakyttääjä. Se on laatinut uskomattoman määrän sääntöjä vessankäyttäjille. Saippuakipon täytyy olla oikeassa kohdassa, käsipyyhkeiden optimaalinen etäisyys toisistaan on määritelty, ettei toisten käsipyyhebakteerit hyppää viereisiin pyyhkeisiin. Käsipyyhekoukkuja on jouduttu siirtämään moneen kertaan, kun on käynyt ilmi, että pyyhkeiden etäisyys on ihan pielessä. Vessapaperirullan hylsyn kanssa toimiminen on määritelty tunnontarkasti, roskiksen pussin asettelu on huippuluokkaa ja jos jonkun valaisimen lamppu palaa, on meillä kriisi. Kriisi tulee myös vääristä pesuaineista, hiuksista ja oven "mielenosoituksellisesta" sulkemisesta. Mulle kaikki keksityt säännöt on melko vaikeita ja pidän yllä puolisalaista vessakapinaa. Pitäisi ehkä aikuistua... Tästäpä tuli pitkä vessaselostus, äh! Kamala tapa...

Pilvilinna: Toivottavasta oli kiinnittymisvuotoa! Kn:aa on muuten ronklailtu täälläkin työpaikalla :LOL:
En ole napukasta vielä paljon muuta oppinut, kuin että se tuntuu päivän aikana vaeltelevan ylös ja alas ja sivulle :eek:
ja nyt menkkoja odotellessa se on taas ehkä vähän pehmennyt.
Täällä ei siis kummempia jännäilyjä käynnissä, tässä kierrossa on kai turha elätellä toiveita. Vaikka totta kai olen ollut huomaavinani kaikenlaisia raskausoireita, alavatsakipuja ja nännien arkuutta, mutta luulen, että ne johtui vaan Primolut-kuurista, ainakin oireet väheni heti kuurin loputtua. Eli menkat varmaan alkaa tänään tai huomenna.
:hug: ja voimia Hammylle.
Ja Adalle voitokasta vessakapinaa :LOL:

Ada ompas tossa sääntöjä :LOL: :LOL: :LOL: Pieni vessakapina on ihan oikeutettua.

Täällä ei eilisen aamun jälkeen ole tullu ku pari kertaa ruskeeta tuhrua. Kauhee menkkaolo on kuiteski et vois nyt alkaa sitten kunnolla. Kaipa se täti viikonloppuna tulee. En nyt kuitenkaan uskalla testailla ku vasta viikonloppuna ku olis tätipäivä. Toisaalta haluisin tietää olisko edes kemiallista tapahtunu, mutta toisaalta tässä ei ole mitään kiirettä. Alkaahan se vuoto jos on alkaakseen ja ollaan raskaana jos ollaan. Jotenki nyt on eilistä niin paljon rauhallisempi fiilis eikä enää harmita jos menkat alkaaki. Se omasta navasta! Kaikki on varmaan jo ihan kyllästyneitä mun paasaamiseen, ite ainaki oon |O

Aurinkoista päivää kaikille! Ja niin, hyvää ystävänpäivää kaikille virtuaaliystäville :heart: :heart: :heart: :heart:

Pilvilinna: söitkö sä nyt niitä teroja vai pelkästään clomit? Mulla nimittäin terojen jälkeen alko menkat tuolleen minimaalisella vuodolla (eikä kyllä paljon enempää tullut koko aikana). Mutta nyt mieti, miten pian pääset uuteen yritykseen clomien kanssa verrattuna 40 pv kiertoihin! :) Tai vielä parempaa tietysti, jos olisi vaan alkuraskauden vuotoa. :heart: hyvää ystävänpäivää nettikamut :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hazel:
Pilvilinna: söitkö sä nyt niitä teroja vai pelkästään clomit? Mulla nimittäin terojen jälkeen alko menkat tuolleen minimaalisella vuodolla (eikä kyllä paljon enempää tullut koko aikana). Mutta nyt mieti, miten pian pääset uuteen yritykseen clomien kanssa verrattuna 40 pv kiertoihin! :) Tai vielä parempaa tietysti, jos olisi vaan alkuraskauden vuotoa. :heart: hyvää ystävänpäivää nettikamut :heart:
Pelkät clomit oli nyt tässä kierrossa ku ovuloin. Et ihan hyvillä mielin tässä nyt odottelen että alkas kunnolla menkat niin sitte vois taas popsia clomit nassuun =)

:heart: Ystävänpäivänä 14.2.2008 :heart:

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Kvart Över..........28...........kp 23/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 21/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

MemmuLiina........26...........kp 1/28-32.................yk 4
Hammy................28...........kp 2/28......................yk 3
Piip......................29...........kp 5/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 6/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 8/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 11/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 13/23-28................yk 11
Ada.....................29............kp 18/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 22/31.....................yk 2
Pilvilinna.............28............kp 25/28.....................yk 4
Unico..................28............kp 25/26-30................yk 14
Drömma..............29............kp 28/28.....................yk 4
Tähtisilmä............27...........kp ?/36.......................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Hyvää ystävänpäivää teille ihanaisille virtuaaliystävilleni! :heart: :heart: :heart:

MemmuLiinalle sympatiahali! :hug:

Täällä edelleen kotosalla, aamulla oli vieläkin ihan karmea olo mutta nyt näyttäisi jo siltä että paranen kyllä :D Aurinkokin paistelee ja mittari miinuksella, mahtavaa! Tämä torstai on hyvä päivä!

MemmuLiina: :hug: :hug: :hug:

Ada: Missä noi teijän veski säännöt sitten oikein on? Kuulostaa pahalta, onnea kapinaan!

Pilvilinna: Hyvä et alkaa kroppa pelitämään noilla pillereillä!

Täällä jännätään millon pääsee uuteen kiertoon käsiksi... Meinaan tuli limasta veriviiruista paperiin (juu juu näitä limajuttuja). Et eiköhän tuo kohta iske kunnolla. No uus mittari on edelleen kaupassa joten täytyneen yrittää pärjäillä vanhalla(kunhan tuo lämpöily loppuis). No Ovistestit on kaapissa joten pääsee ainakin niillä sitten leikkmään, ja jallittamaan ukkoa ihan kunnolla.

Iloista ystävänpäivää kaikille!!!

memmu-liinalle ja hammylle :hug: ikavaa kun nain kavi.
Ada sun juttusi vessakyylasta oli hauska :LOL: jollain on varmaan pakkoneuroosi hoitoa vailla.. onkohan sen omassa vessassa kompassi ja viivotin etta saa varmasti kaikki tarpeeksi suoraan? vatupassi olis kanssa hyva olla olemassa kun niita pyyhenaulakoita asettelee.

Ma olen tanaan hyvalla tuulella; sain nimittain elamani ensimmaisen ovistestiplussan! selkean sellaisen, pamahti ruutuun heti ja oli paljon vahvempi kuin kontrolliviiva. Fiilistelin vahan aikaa kun kuvittelin etta taa on SE viiva (halvat on huvit taalla)
Nyt siis ei tartte miettia miten sita ystavanpaivaillan viettaa :heart: :flower:
ajatelkaas, eilen illalla kun oltiin nukkumaan menossa ja olin jo aiemmin maininnut etta tarppipaivat lahestyy niin mun mies HALUSI valttamatta seksia vaikkei mua huvittanut yhtaan, ettei mene hyvaa vauvantekoaikaa hukkaan! mikahan siihen on nyt mennyt? ma kun luulin olevani se aktiivine osapuoli tassa. No, se sai mut sitten puhuttua ympari B)

Ada
:hug: Voi harmi Memmuliina!

:flower: Postikselle plussasta!

:heart: :heart: Kaikille hyvää ystävänpäivää!

...huomenna kun vielä jaksaa olla vessasääntöjen kyttäysmaailmassa, niin pääsee hiihtolomalle. Oujee!

Yhteistyössä