Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Joo...Mulla vaan on joku pakkomielle nyt tohon kierron pituuteen..En tiedä tarkkaa syytä mun siskon ja äitin ongelmiin, enkä ole viittinyt kysyäkään - siis lähinnä äidiltä. En ainakaan nyt, kun muuten äiti arvaisi...Siskolla on ainakin ollut tosi pitkä kierto ja siksi kait ongelmia ovuloinnin kanssa. Äiti on sitten saanut ihan jotain hoitojakin. En tosin tiedä, mitä ne silloin 70-luvulla on olleet. Mutta varmaankin murehdin suotta. Onneksi tämän kuun lopulla on "vuosihuolto" gynellä ja keskustelen sitten hänen kanssaan myös. Niin ja minäkin liityn tähän tikuttelijoiden joukkoon, olen nimittäin hankkinut clear bluen digitaalisen ovsitestipakkauksen!

Maanantai 11.2.2008

Janis...................30
Hazel..................27
Sitrus79..............28..........................................kesä st ä 2006
Kvart Över..........28...........kp 20/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 18/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Piip......................29...........kp 2/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 3/31-35................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 5/28-34................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 8/25-26..................yk 4
Postimestari........29...........kp 10/23-28.................yk 11
Ada.....................29............kp 15/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 19/31.....................yk 2
Pilvilinna.............28............kp 22/28.....................yk 4
Unico..................28............kp 22/26-30................yk 14
Drömma..............29............kp 25/28.....................yk 4
Hammy................28...........kp 28/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 28/28-32................yk 3
Tähtisilmä............27...........kp ?/36.......................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Onpas täällä synkistelty viikonloppuna! Toivottavasti saadaan nyt vähän positiivista tunnelmaa tänne täksi viikoksi B)

Mä oon viettänyt kyllä niin rankan viikonlopun että huh huh. Sain laittautua ravintolaan taas pitkän ajan jälkeen kunnolla kun oli tapahtumaa ja hauskaa oli! Eilinen olo oli vaan kyllä niin :x Edelleen tuntuu, että nukkua olisi pitänyt ainakin 5 tuntia kauemmin...

Mutta, sain ovistestiin eilen toisenkin viivan! Ei ollut siis kontrolliviivan vahvuinen, mutta viiva kuitenkin. Viimeksi kun viikko sitten kokeilin, ei ovistestiin tullut kuin yksi viiva ja r-testiin tuli se haamu. Niin jospa ne hormonit olisi nyt kokonaan sitten poistuneet ja ovis tuloillaan :D

Ainiin ja siitä ehkäisystä tässä kierrossa kun meuhkasin.... Ei toi kondomin käyttö oikein näytäkään luonnistuvan... Vähän sama kun söisi tikkaria ne paperit päällä. Eli saa nähdä, koitetaan kyllä vielä käyttää sitä mutta aina se jossain vaiheessa pois lentää. :p Ja mietittiin tossa, että jos se uusi raskaus nyt heti alkaisikin (very unlikely) niin ei se mikään maailmanloppu todellakaan olisi.

Hyvää maanantaita!

Vadelmaunelma Toi digitaalinen ovismittari on hyvä, tosin aika tyyris. Mutta siinä ei jää tulkinnanvaraa. Mä harrastin tässä kierrossa tuplamenetelmää, eli bongasin mammaksin liuskoilla ja tarkkailin viivaa ja sitten kun mielestäni viivat oli tasavahvoja tarkistin sen digitaalisella. Mä tosin tiesin melko tarkkaan millon ovis on tulossa ku munikset ultrattiin kp11. Mutta se huippu voi olla tosi nopee, ja kannattaa testata päivällä. Mä nimittäin testasin ensin aamulla, ja ei ollu mitään, mutta iltapäivällä pärähti ovisplussa. Hyvä että sulla on vuosihuolto tulossa niin saa juteltua tosta kierron pituudesta ja muistaki asioista. Se helpottaa kummasti mieltä. :heart:

Oma napa: Iik! Mun on nyt pakko kertoo, että eilen tuli sellasta verensekaista limaa paperiin. Ja sen jälkeen ei mitään. Ja siis 6pv oviksen jälkeen. Nyt mua oikeesti jännittää että onkohan jotain tapahtunu. Ja pelottaa samalla että petyn nyt tällä kertaa ihan oikeasti jos ei tärppää... vaikka oikeestihan tämä olisi meidän yk1 koska en varmaan aikasemmin ole edes ovuloinu. Jännät paikat! Yritä nyt sit töitä tehä..... Ja realisti minä nostaa koko ajan päätään, eli sehän on niin että vain 30% kiinnittyneistä munasoluista pysyy mukana.... JOS toi nyt edes oli kiinnittyminen! Jospa vaikka kierto on päättäny lyhentyä näin dramaattisesti ja täti se siellä vaan odottaa hyökkäyskäskyä. :headwall:

Paljon plussatuulia kaikille ja voimia piinailuun :heart: Hammyllä ja Memmuliinalla on jo jännät paikat!!! Ja onkos Tähtisilmä vielä kuvioissa? Huhuu!!! :wave:

Ada
:flower: Jee Kvartti, onnea ovishaamusta ;) ! Ja eihän se tikkari kyllä ole yhtään sama kääreillä ja ilman. Kaikki menee varmasti juuri niin kuin pitääkin. Varmasti sieltä kortsustakin pääsee se yksi ratkaiseva tyyppi karkuun, jos niin pitäisi mennä. Toivotaan meille kaikille vikkeliä tyyppejä ;) .

Ja Pilvilinnalle onnea kp1:stä ja verensekaisesta! Ihanaa, että asioita alkaa tapahtua. Jos 30% pysyy mukana, niin sehän riittää! Tällä palstalla on ollut niin paljon haamuja ja kaiken maailman kemiallisia, että prosentit on varmasti teidän puolella. Pidän peukkuja! Tämä kuumeilu on niin täynnä pettymyksiä, että iloitse nyt vaan ihan täysiä! Se voi sitä paitsi parantaa onnistumismahdollisuuksia.

Mulla meinasi eilen hajota kokonaan pää tähän kuumeiluun. Tuntui että nuppi ja suhde menee tuuliajolle. Onneksi mies oli ihan täysiä sen takana, että jatketaan näin eikä yritetä teeskennellä toisillemme, että vauvan mahdollinen tuleminen on ihan sama. Olen melko yllättynyt, että mieskin haluaa olla mukana tässä Pilvilinnan mainitsemassa hullunmylyssä. Sen täytyy olla aika hullu mies :heart: .

Jaa-a, eletään jännittäviä aikoja, huomenna saattaisi olla kaksplussaa, Memmuliinalla ja Hammyllä päivät täyttymäisillään

:wave: .

:hug: :hug: :hug: Kaikille listaan ylös pompanneille! Voimia!
Kyllä se synkkyyskin joskus helpottaa! Kohta saadaan valoa kunnolla, niin eiköhän oteta siitä se potku ja ylimääräinen virta a saadaa pikkuset alulle :D
Hazel: Paljon onnea!
Kvart över: Hienoa kun näyttää valoisalta ja alkaa kierto palaamaan! Tsemppiä!
Pilvilinna: Toivotavasti tulee positiivisia uutisia jonkin ajan päästä :D peukkuja!
Ada: Ihanaa kun mies on kunnolla mukana :)
Meillä on hiukan yritys muka katkolla, kun on toivo hiukan alamaissa näitten buranoitten kanssa ;) mutta silti pitänee harjoitella kunnolla jos vaikka jossain osuiskin vaikka hankaloittaa tuo :) Toivo elää :)

Ada
Niin Unico, kävihän Siilurallakin ihana tuuri ajotuksen kanssa. Ja aina on ne pissis- ja alkkisraskaudet...

Täytyy vain luottaa. Meille kaikille tulee vauvat, eikös ole mukavaa :heart: !

Hei jee, Pilvilinna! Tosi hyvältä nyt kuulostaa!! Mullahan tuli siinä plussakierrossa kerran paperiin sellaista kuivahtanutta verilimaa ja sitten oli kuukautiskipujen tapaista kipua n. viikon jälkeen oviksesta kolmena päivänä. Sitä siinä ihmettelin, että miten ne nyt viikon etuajassa alkaa.. Eikä sitten alkaneetkaan ollenkaan. Paitsi siis tietty rytinällä sitten puolentoista kuukauden päästä, mutta ei nyt sitä muistella. Toivottavasti on nyt sitä itseään!! Ja mä oon kyllä sitä mieltä, että jos sitä kiinnitymisvotoa tulee, on se tyyppi mennyt niin syvälle että jos ei siinä itsessään mitään vikaa ole, pysyy se kiinni ja kunnolla! :D

Nyt meen tekemään tämän päivän ovistestin, saa nähdä mitä käy :D

No prkl, eilistä haaleampi. Tein eilisen testin pikaisesti vaan suoraan virtsasuihkusta, että ehkä se meni yli siitä max viivasta ja siksi tuli niin vahva viiva. No, mutta jotain ainakin tapahtuu, ei kai siihen tuota haaleaakaan viivaa olisi tullut ilman hormonia. Kun viikko sitten ei tosiaan tullut kuin tasan yksi viiva.

Outo homma on, (anteeksi taas ällöt puheeni) että tuli paperiin sellainen kuivuneen veren ja liman sekainen pieni löntsä. Kai se vaan on jotain rippeitä vielä sitten. Uotellaan.

Hazel: Täällä on se hyvä kun aina joku jaksaa olla positiivinen vaikka ite ei jaksais siitä saa taas voimaa nousta suosta :)
Kvartti: Voi toivottavasti alkaa toimimaan sulla kroppa kunolla ja ei huijaile vaan pääset pian uuteen odotukseen. Odotustahan tää koko homma on, aina on jotain odotettavaa :)

Heippa!

Testasin aamulla malttamattomana negan :ashamed:

Ja kyllä on ihan sellainen täti olo, joten toivottavasti se tulee sieltä ihan ajallaan ettei ala kierto venymään!
Muille toiveikkaille paljon plussia!

Huomenia!

Eipä näy tätiä vielä täälläkään, eli nyt hän on virallisesti myöhässä. Olo on kuitenkin sellainen, että suvaitsee varmaan saapua lähiaikoina!

Mulla on ihan samanlainen olo kuin sinullakin Memmuliina, työt ei huvita ei yhtään, vaikka niitä olisi vaikka muille jakaa. Tämän lisäksi ei oikein ruokakaan maistu. Tekisi mieli vaan mennä takaisin kotiin nukkumaan! viikosta tulee pitkä ja raskas jollei ala mieli kohentua...
Jos jotain positiivista pitää hakea, niin aamulla oli tosi valoisaa! Ihmettelin monta kertaa onko kello väärässä ajassa kun katselin ulos ikkunasta. Eli kevättä odotellessa! :flower:

Tiistai 12.2.2008

Janis...................30
Hazel..................27
Sitrus79..............28..........................................kesä st ä 2006
Kvart Över..........28...........kp 21/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 19/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Piip......................29...........kp 3/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 4/31-35................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 6/28-34................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 9/25-26..................yk 4
Postimestari........29...........kp 11/23-28.................yk 11
Ada.....................29............kp 16/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 20/31.....................yk 2
Pilvilinna.............28............kp 23/28.....................yk 4
Unico..................28............kp 23/26-30................yk 14
Drömma..............29............kp 26/28.....................yk 4
Hammy................28...........kp 29/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 29/28-32................yk 3
Tähtisilmä............27...........kp ?/36.......................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Hammy :hug: Voihan se vielä muuttua :heart: Niin kauan kun tätiä ei näy....

Millos Memmuliina testailee? Onko mitään lupaavia oireilua?

Viime kierrosta oppineena en testaa ennen kuin viikonloppuna, jos on vielä aihetta. Ei ole oireitakaan. Mutta jos oikeesti kuluneesta kierrosta olis tärpänny, niin varsinainen McGyver olis, kun petipuolella on ollut hyyyvin hiljaista :|

Viime viikko olikin töiden ja muiden asioiden suhteen hyvä, niin kyllä se heti kostautuu. Ihan kun tervaa jois ja paljon kaikkee sellasta kesken, mitä ei niin mielellään edes aloita :/ Miks tällasia viikkoja on pakko olla :'(

moi!
Kiitos teille kaikille piristyksesta, kun lauantaina sain aikaan vaan valitusta :| Tanaan on sitten jo parempi mieli =)
Pidan sulle Hammy peukkuja, jos taa nyt olis SE kierto :flower:
Ma pissin eilen tikkuun eka kerran, haamun sain, jatkan tanaan sita kuulua oviksen metsastysta. Ollaan oltu miehen kanssa niin vasyneita iltaisin, etta on hyva vaan tasmapanna :LOL: ei kuluta kallista nukkuma-aikaa turhaan touhuiluun..
Kvartti, hyva kun sakin alat olla back in business! paastaan jatkamaan tata ikuista yritysta. Ma rupesin jo vasyksissa ollessani puhumaan miehelle, etta jos meilla ei ole vauvaa vuoteen 2012 mennessa, hankin mayrakoiran ja lopetan tan kohkailun omasta lapsesta. Lapsettomuuden takia vapautuvat rahavarat kaytan matkusteluun. Ratkaisuorientoitunut ihminen kuin olen. B)
Hammylle pidan peukut pystyssa taalla.

Hammy ja memmuliina: :hug: Voimia odotteluun, toivottavasti se palkittais positiivisesti :)
postimestari: Siitä se lähtee ;) voimia petin puolele ja hirveetä innostusta ;) On sulla jo pitkän tähtäimen suunnitelmat, mut voihan niitä tehä muksujen kanssakin... (heittää vettä kiukaalle ja yllyttää)
Tänne eipä kummempaa odotellaan sunnuntaita :D jolloin pääsee näkemään kaveria taas pitkästä aikaa (toivottavasti kroppa ei hanttiin laita) No on siin sitten piristystä kuitenkin kun sillon pitäs taasen aloittaa uusi kierto, niin ompahan muutakin ajateltavaa :) En usko meinaan tästä kierrosta yhtään mitään jos ovis on edes suurin piirtein puolessa välissä, niin ei oo ollu mitään mahkuja, mut silti se pieni jännäys on tuolla takaraivolla kun sitä toivoa ei voi jättää ... No mut on sitten ainakin ehtinyt harjoittelemaan nyt loppukierrossa, et tietää mitä tekee sitten kun on väsynyt ja tikut näyttää et tarttis jaksaa :LOL: Juu tiedetään mula alkaa taas menemään hiukan liian kovaa... No tänän pääsee herkuttelemaan niin laitetaan sen odotuksen piikkiin :D
Rattoisaa päivän jatkoa kaikille! Ja hirmuisesti plussa tuulia!

Mitäs mieltä olette, koska kannattaa testailla uudestaa jos ei tätiä kuulu? En näin vasta-alkajana oikein tiedä milloin jotain alkaa mahdollisesti näkymään jos on näkyäkseen... Ja eilen kun tosiaan tuli se nega.
Ei pysty taas mitään muuta miettimään kuin tätä tädin puuttumista!

Hui, tosi paljon kirjoittelua ihan parin päivän sisällä.

Hammykö se oli, joka kysyi mun clomeista? Joo, jatkan niitä. Mutta ihan oma-aloitteisesti. :ashamed: Lääkäri ei viime kierrossa erikseen sanonut, että tässä kierrossa jatketaan, mutta oletin niin. Mun piti saada puhelinaika siihen, kun uusi kierto alkaa, mutta saankin sitä odotella kokonaisen viikon. No, sitähän kyllä osaan tehdä jos mitä! B) Jätin tänään lääkärille vaihteen kanssa sanan, että otin ekan pillerin ja huomenna taas lisää.

Huom: Sattusiko joku tietämään, pitääkö clomien kanssa jokainen kierto ultrata vai vain silloin tällöin? Ei tullut puhetta siitä, ja pitäisi jo varata ultra-aikaa, jos aikoo saada sen parin viikon päähän.

Ja hammy: Tiedän tunteen. Aina sanotaan, että "testaa parin päivän päästä uudelleen", mutta neuvoni on testata uudelleen sitten kun siltä tuntuu. Ymmärettävästi sen saa kyllä myöhemminkin tietää, jos on raskaana, mutta minkäs sille voi jos ei kestä odotella. Jos yritys venyy pidempään, alkaa tulla vähän malttia siihen testailuunkin, mutta alussahan siitä on otettava kaikki irti. Voi olla, ettei tule toista tilaisuutta. ;) Ainakaan vähään aikaan.

Hammy, tiedän myös ton tunteen kun ei pysty muita asioita ajattelemaan ollenkaan... Se on raastavaa!

Mutta kattelin noita sun päiviä, niin tänäänhän vasta se tätivierailu olisi ajankohtainen. Eli ei ole vielä myöhässä, jos sun kierto on ollut toi 28. Kun jos se tänään tulisi (toivotaan nyt kuitenkin että ei näy!), olisi tänään kp1 ja näin ollen kierto edelleen 28. Olitko sä syönyt pillereitä ennen yritystä? (en jaksa selata taaksepäin) Kun en halua mitenkään masentaa, mutta usein toi kierto näköjään alkaa venymään siinä vaiheesa kun vauvaa aletaan yrittää, ties mitä siinä tapahtuu mutta oon monilla huomannut... Ja siis varsinkin, jos pilsuja on popsittu.

Yritä siis rauhassa vaan hommailla jotain muuta ja pitää ajatukset muissa asioissa (joo, helpommin sanottu...!). Ja jos ei kolmen päivän päästä ala kuulua, sitten tekisin uuden testin :D

Helppo se on muita neuvoa, eikös niin ;) :heart:

Yhteistyössä