vauvakuume mutta ei vielä

Varovaiset onnittelut kuumeilijalle,tosi upeaa, myötäelän täällä ja toivon, että haamu vahvistuisi ! Täällä ollaan myös nuoria minä 25, mies 22. Minä olen potenut vauvakuumetta teini-iästä lähtien, olen aina halunnut lapsia. Huippulukemiin kuume on noussut, kun elämä mieheni kanssa alkoi vakiintua. Kaikille, joilla mies jahkailee vauva-asian haluan kertoa ehkä toiveita antavan esimerkin. Mieheni on aina sanonut, että haluaa kyllä lapsia, mut ehkä sit joskus. Lapsista on puhuttu muutenkin koko yhdessä olo aikamme. Viime tammikuussa mieheni kuitenkin ilmoitti, kun utelin,että milloin niitä lapsia tulee, että AIKAISINTAAN viiden vuoden päästä. Itsepintaisesti jatkoin kumminkin taivuttelua, viisi vuotta on niin pitkä aika, et voisko edes parin vuoden päästä. Aivan yhtäkkiä mies sitten ilmoitti heinäkuussa, kun olimme käyneet katsomassa ystävämme vastasyntynyttä, että hänen puolestaan yritys voidaan aloittaa syksyllä. Minulla on vieläkin täysin epätodellinen olo, kun tänne kirjoittelen, että onko tämä totta.Kaikki on näköjään mahdollista, vuosi sitten en olisi ikinä kuvitellut tämän olevan mahdollista
Linna: Kaikki epäilevät ajatukset ovat varmasti ihan normaaleja. On varmasti ihan hyvä pohtia asioita etukäteen. Minusta se osoittaa, että on vastuuntuntoinen, kun pohtiii kaikkia asioita mitä lapsi tuo mukanaan. Lapsi tuo kuitenkin niin paljon vastuuta ja velvollisuutta elämään ja muutenkin muuttaa kaiken. Minä olen itse varmaan turhankin suuri etukäteen murehtija, pitäisi jaksaa uskoa että elämä kantaa.
 
apteekin omalla ja rfsulla negat. En voinu testaa taas herkällä ku vasta tän päivän postissa pitäis tulla. Kerkesin taas innostuu jo liikoja. :( Ajattelin tehä niin että pidän tota virtsanäytettä tuolla jääkaapissa(eiks se säily siellä??) ja testaan vielä siitä herkällä. voi vitsi mikä pettymys.
 
vielä pitää ajatella ääneen.. jos kävisin ostaa clear bluen ja tekisin sen tosta jääkaappipissasta. :LOL: ja eiks clear bluessa ollu herkkyys 25? ja apteekin omassa 25? jos on ni sithän ei oo järkee ostaa..kyllähän noiki sit ois näyttäny..! hmm...hmm... kukaan ei oo vielä heränny unosilta...zzzZZzzz..... =)
 
RouvaSumppisuu
Hereillä :wave: ! No voihan vinde, kuumeilija...jopas sua nyt piinataan. Mutta jos eilen teit aamupisusta herkällä testillä plussan ja kp ei vielä ole tarpeeksi, jotta noi tavalliset testit näyttäis plussaa?!? Ainakin tosta apteekin omasta olen kuullut, ettei se ole ihan herkimmästä päästä. Jos vaan maltat, niin tee vaikka huomenna tai sunnuntaina aamupisusta uusi testi noilla herkillä, jos saat niitä tänään postissa. Toki toi aamupisu säilyy jonkin tunnin ihan jääkaapissakin, jos et malta huomiseen odotella. Peukkuja täällä sulle pitelen kovin d =) b ja puhallan vielä oikein kovat plussatuulet :whistle: !
 
Kiitos RouvaSumppisuu! =) Joo teen nyt niin että haen apteekista cb:n ja teen sen. ja sitte huomenna teen herkällä. Joka toinen kolmas päivähän se hormoni tuplaantuu... eli huomenna pitäis näkyä herkällä vahvempi... Joo, mutta mä tästä meen nyt sinne apoteekkiin. :D
 
Hohoo, kylläpäs täällä nyt jännäillään.... :D
Älä nyt kuumeilija- liitoksistas repee.... :LOL:

Niin miten vauvakuume alkoi.... Mä oon jostain 12-vuotiaasta asti haaveillu lapsen saamisesta... Ja hieman se on tässä kans voimistunu sen jälkeen ku menin naimisiin ja muutettiin yhteen (siis joo, tässä järjestyksessä, minä vanhoillinen. :LOL: )... Isosiskot aina sano että olkaa naimisissa ainaki 2 vuotta ennen ku alatte lapsia hankkimaan, että siinä ajassa ehtii jo katsoo toista hetken ja tietää miten toinen käyttäytyy jne. Meille tulee kolmen kuukauden päästä se kaks vuotta täyteen. :D

Mies on sanonu oikeastaan koko ajan tähän asti, että lapsia vasta sit joskus ku mä valmistun, mutta siskon vaavi kuukaus sitten (ja ilmeisesti siskon maha jo sitä ennen. :kieh: ) sulatti miehen vastarinnan lopullisesti. Tai no ei vastarinnan, mut mies alko puhuu aikataulusta ja lässyttää siskonvauvan kuville jne... :LOL:
Miehen asenteet on tähän asti muutenki ollu että ei kauheeta, että ensin pitää elää, ennen ku lapsia hankkii, eihän sitä huutoa kestä ja että ei me voida tehdä mitään koskaan eikä käydä missään jos meillä on lapsia (tätä ajattelua sain kuulla kun yhdessä suht kalliissa ravintolassa viereisessä pöydässä kaks uhmaikäistä sai pienet raivarit... :LOL: ), mut nyt ku naapurikämpästä kuuluu n. kaksvuotiaan itkua, niin se vaan nauraa että elämän ääniä. Onpa se joskus jääny ihastelemaan tätä touhukasta naapurinpoikaa, kun se kiipeää itse portaat neljänteen kerrokseen... :D
Hyvältä siis näyttää. Muutenki mies on todennu että ei sitä oo pakko kaikkea kokea nyt, jää jotain odotettavaks viel eläkepäiviin. :D
 
cb näyttää negaa myös. Lopetin noitten pillereittenki syönnin ku sain plussan ja siitä asti on tullu tuhruvuotoa. Kiva nyt joudun alottaa taas syömää niitä..pari päivää tulee taukoa... no mutta huomisella sitten näkee sillä herkällä. Pikkasen jännittää... :whistle:
 
Kylläpä nyt Kuumeilija sua piinataan toden teolla. Mikäs kp nyt on? Mä testasin silloin kun menkkojen alkamis pvä oli ja apteekin omalla testillä tuli ihan himmee viiva.Eikä heti vaan jonkun ajan kuluttua. Oireita oli ja välillä epäilin kuvittelevani sen viivan.Sen kummemmin en uusia testejä tehnyt.
Toivotaan,että muutaman pvän päästä testi näyttää sen plussan. :hug:


 
Täytypäs välillä tulla tätäkin pinoa kattomaan, ja täälläpäs tapahtuu! Peukut pystyssä jännäilen Kuumeilijan ja Peikkotytön puolesta! :wave:

Nimiasiasta..Ollaan mietitty, että tytölle nimeksi Pihla tai Ida-Erika. Pihlaan oon kyllä jotenkin tykästynyt, se on kuiteskin vähän erilainen, mutta nätti nimi? Ja pojalle ehkäpä Onni tai Valtteri. :)

Vauvakuume mulla alkoi jotain kolmisen vuotta sitten, tuli vaan jostakin. Hiipi pikkuhiljaa.. :heart:
 
Peukut pystyssä on mullakin jännääjien puolesta! :)

Uh, oli eilen kastajaiset ja pakkohan sitä oli vähän ottaa, kun tarjottiin. :D Nyt on vähän heikohko olo. Onneksi mies lupasi tarjota mulle pizzaa. :) Luojan kiitos, mahakivut loppuivat. Ne tästä olisi vielä puuttuneet...

Tää lähtee nyt syömäään! Hauskaa alkavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Moi!
Voi, toivotaan parasta kuumeilija! Eiköhän se plussa sieltä vielä vahvistu, pidän peukkuja.

Mulla alkoi vauvakuume kunnolla oikeastaan vasta esikoiesn myötä. Toki olin tiennyt jo nuorena, että haluaisin lapsen/lapsia, mutta en sitä sen kummemmin miettinyt. Varmaan jotain 25-vuotiaana alkoi tuntumaan, että olisin henkisesti valmis saamaan lapsen elämään, mutta koska opinnot olivat vielä kesken (mitä ne on kyllä vieläkin), sain asian työnnettyä taka-alalle. Onniksi silloin vielä ei ollut kaveripiirissäkään mitään buumia. Lisäksi sairastelin pari vuotta lievähköä masennusta, jolloin ei lasten tekokaan ollut mitenkään päällimmäisenä mielessä. Niin ja miehen kanssa ollaan oltu yhdessä siitä kun olin 18 v. ja mies 21 v. Naimisiin mentiin 5 vuoden päästä mun ollessa 23 v. ja miehen 26v. Vuonna 2005, ollessani 28 v., tulin raskaaksi vahingossa. Elämäntilanne oli hankala ja aluksi olin hieman paniikissa ja ihmeissäni, mutta aloin nauttia enemmän ja enemmän ja olla yhä onnellisempi raskaudesta sen edetessä. Kun tytär oli syntynyt, alkoi oikeastaan heti tuntua, että haluan näitä lisää, vaikka tytöllä olikin koliikkia. Vauvakuume on jatkunut siitä lähtien, mutta nyt siis aloitan uudessa duunissa ja haluaisin ajaa itseni aluksi siihen hommaan sisään ja myöskin saatta opinnot päätökseen, ennekuin aletaan uutta lasta yrittämään.
 
Ainiin, voisin myöskin osallistua tuohon nimikeskusteluun.

Me oltiin mietitty niitä nimiä joskus aikaisemmin, mutta mitään valmiita nimiä ei oltu päätetty ennen tytön syntymää. Oltiin vain puhuttu, että Lilja olisikiva nimi tytölle ja Akseli pojalle. Mies yritti vielä, että voisko jotain tavallisemppa kuten Liisa, mutta Lilja tytölle tuli sitten kumminkin nimeksi, kun siihen ajatukseen oli kumminkin jo ehtinyt tottua. Jos seuraava lapsi olisi poika, niin se saattaisi olla juuri se Akseli ja tytöllä voisi olla vaikkapa Sonja tai Kaisla, myös Tuuli on aika kiva (joku noissa luontoaiheissa taitaa kiehtoa). Pojalle on muuten mun mielestä huomattavasti aikeampi keksiä kivoja nimiä.
 
ei tullu postissa testejä...luulin et ois tullu ku viimekski tuli seuraavana päivänä tilauksesta.. ehkä siellä on jotain vkl-ruuhkaa! :D
Jeps..eli kp on 26/28-30. Tänää on tullu vuotoo koko päivän. Sellasta punasta ja ruskeeta. Mut ei pulppuen. Mut mietin että ku oon unohtanu pillerin, ni sillon yleensä aina alko vuotoo tulee kunnes muistin taas ottaa ni se loppu. Et voihan tää vuoto olla sitä, ku nyt en oo syöny ni heti vuotaa.. miksköhän se muuten on niin et heti ku lopettaa pillerit ni alkaa vuotaa??
Vitsi millon mä nyt pääsen seuraavan kerran testailemaa... ku ei oikee rahat riitä et kokoajan ostelis testejä!

En tosiaan tiedä mistä vauvakuume täällä sai alkunsa. Vielä 15-vuotiaana ajattelin etten ikinä halua tehdä omia lapsia! :LOL: Mut niin se mieli vaan muuttuu.. hassua. Nyt tekisin mitä vaan jos olisin raskaana. =)
 
Voi kun jännää Kuumeilija-! Toivottavasti pian selviää tuo tilanne. Pidän peukut pystyssä että siellä olisi salamatkustaja kyydissä :heart:

Tein eilen aamusta toisen haamun. Mut en oikeen vieläkään uskalla luottaa että se on totta... hain äsken apteekista testin ja teen sen aamulla. Jännittää kyllä ihan kamalasti. Ekasta haamusta asti maha on ollut taas kipeä ja väsyttää ihan mielettömästi. Mutta mahaa nyt on juiminut jo enemmän ja vähemmän melkein 2 kuukautta. Sen verran on toiveet herännyt että putoan hieman jos nega huomenna tulee... varsinkin kun sitten ei taas tiedä mitä ajatella. Kiitos kaikille peukuista! Pidättehän ne vielä huomiseenkin pystyssä? =)

Vauvakuume mulla on ollut jo jostain 16-vuotiaasta asti ja pienempänäkin leikin mielettömästi nukeilla ja hoidin kaikkia naapurinlapisia. Tosissaan kuume alkoi joskus 3 vuotta sitten mutta aika ei vain ole tuntunut oikealta. Keväällä rupesin taas potemaan oikein tosissani ja kun ajankohtakin tuntui hyvältä (olin valmistunut, saanut vakituisen työn, parisuhde oli kunnossa) niin rupesin enemmän puhumaan miehelle ja yhtäkkiä hän sit lämpeni ajatukselle =) On kyllä ollut jännä seurata ukkoa nyt kun ei tedetä tuleeko meille vauva vai ei. Tiedän että haluaa sitä yhtäpaljon kuin minä, mutta selkeästi hieman säikähti kun näytin haamun... kai se kuitenkin on niin iso asia ja jos nyt olisi todellakin totta. Herttainen kuitenkin oli. :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille! Tulen huomenna kertomaa miten käy...
 
OHHOH :eek:

Waudewau, mitä täällä on tapahtunutkaan mun ollessa muutamia päiviä poissa kaameen pahoinvoinnin takia :/

:flower: Onnea peikkotyttö :flower: Jos kaksi viivaa näet niin raskaana olet, ihanaa!!!

kuumeilija-: Inhottavaa kun suo nyt noin koetellaan, sulla kuitenkin kiertopäiviä vielä jäljellä odotettuihin kuukautisiin, niin ei ihme, että haamua näyttää ja joillain testeillä negaa, joissa korkeampi tuo hcg-raja. Toivon tosissani, että sen kauan odotetun kunnon plussan saisit :heart: Ja niin kauan kun ei tule kunnon vuotoa ja hyytymiä niin raskauskin voi olla mahdollinen *haleja*

nimigallub: Itse halusin pienestä pitäen tytön nimeksi Sofia ja pojalle Daniel. Typyä odottaessäni huomasin kuitenkin hesarin kastetut-palstalta, että Sofia oli todella yleinen, joten siitä tulikin 2. nimi. Miehen kanssa pidämme hiukan erikoisemmista nimistä (itselläni myös harvinaisempi) ja lisäksi miehen sukunimi on naapuristamme Ruotsista, jonka siis lapsemme saavat niin voi nimikin olla jotain poikkeavampaa. Tytöstä tuli sitten Mila Sofia... nyt kun odotamme pikkukakkosta niin kovasti taas nimet mietityttävät, yksimielisyyteen emme ole vielä päässeet kunhan vaan mietiskelemme: Mona, Mea, Minea, Emilia, Daniel, Miro, Mico... vaikeeta :/

vauvakuumegallub: Itse olen kuumeillut ihan koko ikäni, 1.luokkalaisena ilmoitin, että musta tulee kotiäiti ja kätilö :p vauvalehtiä olin tilannut about 3vuotta ennen kun edes aloin esikoista odottamaan, tarvikkeita haalin myöskin kaapin kätköihin ajatuksella, etta ehkä meillekin joskus :whistle:

Rentouttavaa viikonloppua :)

*huomenna pakko tulla vilkasemaan testailijoita*

sHv ja hippiäinen 8+1
 
Raskaana ollaan :heart: Tein apteekin testin ja siihen tuli heti kaksi viivaa! Ihan käsittämättömän ihanaa! Nyt täytyy vain toivoa että pieni pysyy mukana. Ekalla kierrolla siis onnistuttiin, kierto tosin oli 72 päivää pitkä :LOL:
Nyt saan luvan kanssa ostaa vaatteita ja vauvalehtiä (vaikka vielä ei pitäisi liikaa innostua).

Mutta mites Kuumeilija-. oletko jo saanut varmuuden?
 
Oiiiii, onnea Peikkotyttö07:lle! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:
Muistahan silti käydä meitä täällä moikkailemassa, vaikka nyt tietty siirryt tuonne odottajien puolelle...

kuumeilija- oli pakko tulla kertomaan, että mä näin viime yönä unta että sä sait plussan. Kaks tummaaki tummempaa viivaa.... :D ETtä hengessä mukana ollaan. :kieh:

Pitäisköhän mun vähentää täällä roikkumista...? :LOL:

Ai niin... Miehen isoäiti aina välillä laittaa miehen "puolesta" lottoriviä (ite ku ei todellakaan laiteta rahaamme sellaisiin)... niin eilen sitte miehen isoisä sano jotain että "kyl teille viel se päävoitto tulee..." ja mies siihen sano että "mä kyl uskon että se meidän perheen oikee päävoitto tulee sit synnytyslaitokselta". Se oli ihanasti sanottu mun mielestä. :heart:
 
Peikkotyttö Onneaaaaaaa!!!!! Ihanaa!! Sulla on varmaan mahtavat fiilikset siellä!!! :D :heart: Ajattele teille tulee oma vauva!!! Oi että mä oon ilonen sun puolesta!!

Ite en oo päässy vielä testailee ku ei oo testirahaa.. Jos maltan ni odotan maanantaihin ku sit varmaa jo tulee ne "postitestit." Siihen asti jännäillään ihan pirusti....

VIELÄ KERRAN ONNEA PEIKKOTYTTÖ! =) =) =) =)
 

Yhteistyössä