Jos nyt olis hetki vastata gallupeihin...yritän tässä tytyä nukuttaa päikkäreille, mutta sellainen ikiliikkuja tuolla pinniksessä kiljahtelee, että taitaa olla toivoton juttu...katsotaan.
Vauvakuumeesta: Mulla ei oikeestaan esikoisen kanssa ollut varsinaista kunnon kuumetta. Tai aina olen tiennyt että lapsia haluan, ja kun elämäntilanne rupesi olemaan sellainen, että kaikki tuntui olemaan valmista vauvaa varten ja tuntui että oltiin valmiita niin sitten annettiin palaa
. Näin jälkikäteen ajateltuna yllättävän lunkisti silloin kuumeilin, tjottailtiin vaan. Ja vauvakuume iski nyt uudelleen varmaan siinä tytyn ollessa kolmisen kuukautta ja tosi kovana ja ihan puskista...
. Mä olen varmasti kroonikko tän asian suhteen nyt kun on alkuun päästy.
Olikos se Janis kenen lapsen nimi on Lilja...mä olen kanssa ihastunut tuohon nimeen (/Lilia), mutta se ei vaan sovi oikein sukunimen kanssa yhteen. Ja Sofiakin meillä oli mietinnässä, mutta tajuttiin sitten sen olevan jo käytössä tässä lähipiirissä. Se onkin hankalaa, kun osa nimistä on jo "varattuja" ja jotkut kauniit nimet tosi suosittuja.
Kuumeilijalle vielä, tuo vuoto saattaa kyllä olla ihan sitäkin, jos jo silloin aiemmin unohdit pillerin ja sen ekan plussatestin jälkeen pidit paussia ja nyt aloitit uudelleen. Sinänsä toi kokeilu voi kai toimiakin, mutta vaarana on se, että hormonit menee sekaisin. Ois nyt vaan tullut se vahva plussa niin oltais kaikki oltu tyytyväisiä ++++
.
Taidanpa lähteä tytyn kanssa vaunuttelemaan, jospa meno vähän rauhoittuis (toivossa on hyvä elää)...mies on keikkatöissä saamassa vähän lisätienestejä ja koirakin kyläilemässä
. Eli ei muuta kuin reippailemaan...rattoisaa lauantaita kaikille!