RouvaSumppisuu
Vaihdoin sun nikin listaan, miina- (ex-kuumeilija-)...oisit vaan laittanut uudeksi nikiksi kuumeilija+. Jos nimi onkin enne =) . S-Hcg eli veritesti on valmis mun mielestä ihan parissa tunnissa että et joudu kauan enää piinailemaan. Muista huomenna, että vaadit sen verestä otettavan testin, vetoat vaan noihin kummallisiin kotitesteihin ja siihen, että syöt noita minipilsuja. Ja kiitos työtsemityksistä, olen töissä osastolla, jolla hoidetaan pääosin sisätautipotilaita.
Peikkotyttö, mustakin on kivaa lukea teidän plussanneiden kuulumisia. Onnea neuvolaan ja ekaan ultraan! Muista, ettet säikähdä, jos ultrassa ei syke vielä näy tai jos näkyy vaan sikiöpussi...jos hedelmöittyminen on tapahtunut tässä vastikään ja pääset pian ultraan niin se on hyvin mahdollista ja täysin normaalia. Mä synnytin Tammisaaressa, niin en osaa noissa muissa asioissa auttaa. Hyviä vointeja sinne!
Peikkotyttö, mustakin on kivaa lukea teidän plussanneiden kuulumisia. Onnea neuvolaan ja ekaan ultraan! Muista, ettet säikähdä, jos ultrassa ei syke vielä näy tai jos näkyy vaan sikiöpussi...jos hedelmöittyminen on tapahtunut tässä vastikään ja pääset pian ultraan niin se on hyvin mahdollista ja täysin normaalia. Mä synnytin Tammisaaressa, niin en osaa noissa muissa asioissa auttaa. Hyviä vointeja sinne!