Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Huomenta

Unico: Jos saat tietää tosta Propral-lääkkeestä, niin voitko kertoa täälläkin. Mulla on nimittäin niitä samoja lääkkeitä, mutta joudun ottamaan niitä vain satunnaisesti. Sitten jos onnistuisi tulemaan raskaaksi, niin pitää tietysti kysyä, miten toimitaan. Nyt olen kyllä käyttänyt.

Coke: Mulla on sama homma, en oikein viihdy työssäni. Nyt kun on vauva toiveissa, niin tässä voisi kärvistellä siihen asti. Kunhan vaan saisi sen tärpin :| Mullakin työtehtävät menettelee, mutta paikassa en viihdy.

Eläingallupista: Mä haluaisin ottaa kissan, mutta mieheni on allerginen ja lisäksi hänellä on astmaa :'( Kevätesikko: Jos sun miehellä ei ole kovin paha allergia, niin teille voisi sopia semmonen kissarotu kuin cornish rex. Ne allergisoi vähemmän kuin tavallinen kissa. Tästä ei tosin ole mitään tieteellisiä todisteita, mutta joillain kai toimii.
 
Kaa
Galluppiin; koira löytyy kotoa.

Ja sitten Mie Ite: Huomasin tuossa tunti sitten ovisliman saapuneen. Nyt vaan vähän harmittaa kun en päässyt miehen kanssa saman peiton alle eilen, viimeksi toissapäivänä. Onkos nyt ihan myöhäistä tärpätä, jos miehen sen saman peiton alle saan iltasella? :/ Minulle on yhä epäselvää milloin tuo ovulaatio (se irtoaminen) tapahtuu, kuinka kauan ennen liman huomaamista? Irtoamisen jälkeen kun munasolu on toimitakykyinen vain sen vajaan vuorokauden. Ja jos tuolla limalla menee vaikka puoli vuorokautta päästä ulkomaailmaan, niin peli olisi jo menetetty tälle kierrolle.... tuskastuttavaa. Onko kellään tietoa?

Nyt lähden nukkumaan, yövuorot loppuivat tuossa tunti sitten... ihanaa. Kaksi vapaapäivää ja sitten taas töihin, aamuvuoroon. Heipati!



 
Vitsit kun nukuin taas huonosti. Mä harrastan, varsinkin kun mulla on stressiä, unissa puhumista. Selitän ihan tolkuttomia asioita. Sata vuotta sitten yo-kirjoitusten lukulomalla kaveri kertoi, että heräsi yöllä siihen, kun huusin vertahyytävästi EIIII! EIIII! Sitten olin ollut hetken hiljaa ja alkanut laulaa LAAA LAAA LAA LAAAA sellaisella kauhuleffaäänellä. :LOL: Kuulostaa tosi tervejärkiseltä touhulta...

Näen vielä usein tosi sekoja unia, mistäköhän ihmeestä sellaisetkin voi tulla....?

Kiki: Olen mä joskus miettinyt kaikenlaisia vaihtoehtoja, jotta saisin otettua kissan/koiran. Jotenkin vaan kuitenkin ne ihan perus maatiaiset on se juttu. Ja toisaalta en ole uskaltanut lähteä kokeilemaan kun jos eläin sitten kuitenkin allergisoi, suru ja huoli on suuri. Mies ei esim. saa mitään oireita kavereiden border colliesta, mutten silti uskalla "kokeilla" kyseistä rotua. :'(
 
Huomenta kaikki!

Eläingallupiin: ei ole eläimiä meillä. Kotona asuessa on meillä kummallakin ollut koira, ja mulla sinkkuvuosieni ilona rottia. Mies haluaisi nytkin koiraa, mutta en ole antaut lupaa kun se sitoo niin paljon. Lupasin, että sitten kun on lapsi niin voidaan harkita uudelleen..

Ja siis mua nauratti toi teidän masu-keskustelu, oon ihan samaa mieltä! En tykkää yhtään tollasesta aikuisen ihmisen lässyttämisestä. Oon samaa mieltä myös lapselle puhuttaessa, yritän vältää niillekin lässyttämistä. Oon huomannut, että lapsetkin kuuntelee ihan eri tavalla jos niille puhuu kuten muillekin ihmisille. Siis en tarkoita juttuja, vaan äänensävyä ja kieltä :D

Mullekin on tuo työ aikamoista pakkopullaa tällä hetkellä. Mä siis opiskelen ja oon myymälässä töissä tässä ohessa. En malttaisi odottaa, että pääsen "oikeisiin" töihin!

Omaa napaa: FF piirsi mulle oviksen kp13, saa nähdä pitääkö paikkansa.. Yksi pupuilu vaan osui juuri edelliseen päivään, sen jälkeen on kyllä toimintaa ollut, mutta taitaa olla myöhäistä..
 
Ja lämpöjen mittaus tässä kierrossa on aiheuttanet hämmennystä; Lämmöt nousivat jo kp12, joten joko tulossa on tosi lyhyt kierto, tai sitten lämmöt on vaan siksi koholla, kun olin viime viikolla kipeän oloinen. Mutta miks ne sitten jälkikäteen nousis...? No, jännä nähdä tuleeko minikierto.

 
Kevätesikko, meidän ystävät ovat tosi allergisia ja ottivat tässä jokin aika sitten espanjan vesikoiran. Aivan ihana koira, ei tiputtele karvojaan eikä allergisoi! He kävivät usean kerran tutustumassa rotuun ennen koiran hankintaa eikä mitään oireita tullut, vaikka kummallakin on astma, allergioita sekä ihottumia. Ja koira on "oikean koiran" kokoinen ja älykkään oloinen, ei mikään pelkkä sylipuudeli. Kannattaa tutustua rotuun!
 
Taas mä kirjoitan...

Mullakin on ollut vaikeaa toi lämpöjen mittaaminen, vaikka oonkin nyt mitännut joka aamu lähes tasan samaan aikaan.. Alkukierrosta mulla oli kuumetta usean päivän ajan ja sitten oltiin vielä mökillä viikonloppu jolloin en mitannut.. Eli aika arvailuja tuo FF joutuu tekemään..

Ja aika aikaisin mullekin tuo kp13 on, lyhyin kierto edessä tai sitten häikkää lämpöjenmittaamistaidoissa...
 
kiki80: Juuh viikonpäästä voi hyvinkin olla tietoa ;) mut jos ei kuulu ja muistat niin huhuile, kun tää mun muisti ei oo paras mahollinen.
Kaa: No nih pääset puuhaamaan :)
Kevätesikko: ;) hienoa et joku muukin tekee yöllä jotain muuta nukkumisen lisäksi myös aikuisiällä :)
Kvart över: No on sitten hiukan toivoa kun on kerta ennenkin ollut jotain touhun tynkää :) Mut sittenhän sen näkee kun jaksaa odotella (oikeaa piinaamista)
Mulla ollu vähän laiska kierto en oo jaksanut bongailla mitään, kai se menee vaan odotellessa. Tosin eilen oli jotain aivan outoa ja jatkuu tänäänkin mut ei niin pahana. Tissit oli kipeät siis oikein kipeät ei pelkästään arat, nyt on arat (juuh ja tää olikin välttämätöntä) Mutta mistä toi vois johtua, kun ei mulla tollee oo ikinä ollu. Nännit on joskus kipeet mut ei koko rinta eikä tälläisesti. Ja maha on turvoksissa kun ilmapallo. Ihan outoa, no mut näköjään kroppa temppuaa.
 
Perjantai 21.9.

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Ada..................28...........kp 6/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 12/27................yk 6
Unico...............27...........kp 14/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 16/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 16/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 17/30................yk 2
Kevätesikko....28............kp 17/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 18/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 18/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 18/24-27.............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 18/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 20/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 37/41-43............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 38/31-33............yk 7
Kiki80.............27............kp 39/?....................yk 2
Siilura.............27............kp 40/28..................yk 2
wind...............29............kp 55/36-41.............yk 2
Memmu-80......26............kp 59/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)

Haa haa, Unico, meillä oli kummallakin näköjään vähän viikonpäivät sekaisin! Mä olin eka luullut että keskiviikkona on maanantai ja sulla oli jo eilen perjantai :D Oliskohan nyt.. :D
 
Uh, ensimmäistä kertaa papan ottaminen sattui! Multa otettiin varmuudeksi myös klamydianäyte (no joo, jos multa klamydia löytyis niin sitten mies on lennellyt kukasta kukkaan). Urgh mitä ruoputusta, todella ilkeän tuntuista. Eikä ikinä ennen ole verta tullut, nyt tuli.

Näytteenottaja sanoi että mulla on tosi tiukka kohdunsuu, mitä se sitten käytännössä tarkoittaa? Kun en siinä tuskissani älynnyt kysyä. :kieh:
 
kevätesikko: :hug: En mä käään ole kuullu et mitä tuo tiukka kohdunsuu meinaa. Toivottavasti ei kummempia. Mistä sulta se klamydia otettiin? Multa otettu joskus virtsaputkesta niin se sattu (sillon teininä olin vielä neitsyt et en tiiä ees miksi se otettiin)
 
Heippa, tuli ilmoittamaan pikaiseen, että hengissä ollaan! :wave:
On ollut kiirettä lopputyön, tenttiinluvun jas perheen kanssa. Nyt helpottaa vähän hetkeksi.

Kaa olen ymmärtänyt, että munasolu irtoaa limojen viimeisenä päivänä eli jos sulla tulee limaa vain yhtenä päivän, niin irtoaminen olisi kai saman vrk:n sisällä. Jos olitte yhdynnässä toissapäivänä ja munasolu irtosi tänään, on siitäkin mahis hedelmöityä. Siittiöthän elävät keskimäärin 3 vrk (jopa 5-7 vrk, enimmillään) ja koska munasolu on hedelmöityskelpoinen n. 12-24 tuntia, niin kyllähän vielä tänään ehtis mahdollisesti myös. Ei muuta kun peitot heilumaan!
 
Lauantai 22.9.

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Ada..................28...........kp 7/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 13/27................yk 6
Unico...............27...........kp 15/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 17/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 17/27.................yk 7
Kaa.................28............kp 18/30................yk 2
Kevätesikko....28............kp 18/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 19/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 19/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 19/24-27.............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 19/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 21/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 38/41-43............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 39/31-33............yk 7
Kiki80.............27............kp 40/?....................yk 2
wind...............29............kp 56/36-41.............yk 2
Memmu-80......26............kp 60/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)

Meniköhän tällä kertaa kaikki oikein ;) päiviä myöden.
Kvart över: en mä ihmettele kun mulla ei ole mitään mikä pitää päivissä kiinni et mulla on hiukansekaisin.
 
Moikka kaikille. Tänään aamulla oli kaksi viivaa tikussa! Kierto olikin jo pitkälle yli, mutta ajattelin vain, että meni pikäksi kuten viime kuussa (40 päivää). Nyt ilmeisesti olen (tai siis olen kyllä, vaan en ole sitä vielä tajunnut...) sitten 4-5 vkoa raskaana. Ja yhtään en huomannut itsestäni mitään oireita. Muuta kuin ehkä, että pissatti, mutta mua nyt aina pissattaa muutenkin. =)

Yritteliästä viikonloppua teille joilla on otolliset ajat ja muuten vaan rentouttavaa viikendiä muille!
 
Siilura: Onnea! hienoa!

Täällä on taas ihmeellisyyksiä, kuuluu. No eilen illalla oli housuissa h iukan veren näköistä ja aamulla tuli paperiin punaista. Nytkö mulla sitten alkaa menkat puolessa välissä, ihan outoa. Ja nyt päivällä taas ei mitään...
 
Kaa
Unico; olisiko tuo ovikseen liittyvää? Onko jo ollut, ovis siis?

Mie Ite: Varmistettiin tärppi tuossa eilen ja nyt sitten tutkailen itseäni pari viikkoa ja löydän varmaan itsestäni mitä kummempia oireita...
:D
 

Yhteistyössä