Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

toivo79: Hienoa :D Mut tohon vaava kuume juttuun en osaa sanoa. Alussa se oli täälläkin todella paha (ja me sentäs yritettiin heti) nyt alkaa olla jo hiljainen toivottomuus ja viallinen olo, mutta silti pieni toivo ;) pistää nenäänsä ajatuksiin. Jaksat vaan olla positiivisella mielellä ja ajatella et kun se on aika yrittää ja masussa ilmoittelee itsestään, niin sitten saa päästäää irti ostelun :D
 
Ada
:heart: :heart: :heart: Ihanaa Hemuli, olen todella onnellinen teidän puolesta! Ja jipii, että plussatuuli on kääntynyt puhaltamaan tännekin!!!

Unico, tuolle vialliselle ololle pitäisi tehdä jotain. Mä mietin sua eilen kun olin akupunktiossa (en hedelmällisyyden lisäyshoidossa, vaan kokeilin tunnenko mitään). Se oli muuten hyvä kokemus. Lähetän täältä vahvistettua energiaa ;)

Hyvää tiistaita kaikille!!!
 
Huomenta!
Täällä jo jännittelen ja kohta soitan aikaa labraan,et saan varmuuden plussasta,joka kyllä näkyi illalla toistamiseen ja sitä miehen kanssa yhdessä äimisteltiin=)
Toivottavasti kaikki ois nyt sitten hyvin ja tämä olisi "oikea raskaus",eikä mikään tuulimuna tai vastaava...miten voikaan kaikki jännittää!
Ajatukset on todella sekaisin.Olen todella onnellinen,mutta vielä vähän ihmeissäni kaikesta tai jotain...Tuntuu oudolle,jos tämä todella tapahtui näinkin pian!!!Sitä me olemme miehen kanssa ihmetelleet.

Saisi nyt teille muillekin plussia tulla.
Täältä paljon plussatuulia ja stemppiä kaikille yritykseen!!!Laitan taas viestiä,kunhan olen tolkuissani:LOL:
 
Minäpä täällä taas eli soittelin äsken labraan,mut ohjasivat mut suoraan neuvolaan,kun olin tehny testit apteekin omalla testillä ja viiva oli tullut kahteen kertaan niin mitään epäselvyyttä asiassa ei ole!Onnittelivat vaan kovasti ja minä olin aivan hämilläni...kiittelin vain!!!
Soitan sinne neuvolaan sitten ensiviikolla.Haluan odotella tän viikon loppuun ja rauhotella itseni,et saan asian hoidettua hyvinmielin=)
 
Kaa
Hemulille isosti onnea!

*Ommaa nappaa sitten* Olen nyt viikon ajan mittaillut aamulämpöjäni. Alkuun olin hyvin skeptinen sen suhteen epäsäännöllisen nukkumarytmini kanssa, mutta itseasiassa lämmöt ovat samat mittasi ne sitten mihin aikaan tahansa aamusta. Yksi ainut matalampi tulos oli, muut olivat 35.8. Eli taidan luottaa noihin. Nyt vaan pitäis käydä muistelemassa mites se muutos tapahtui oviksen suhteen... ensin alas ja sitten ylös? Ovis on "notkahduksen" aikaan? Hmm...
 
Onnea Hemuli ja Memmu!!! Näyttää siltä että ollaan plussatuulien suhteen myötätuulessa. Jospa se tuuli jaksais meiät kaikki kannattaa plussalle =)

Niin, mun piti olla täysin cool tän raskautumisen suhteen. Mutta nyt tänne on pakko tulla avautumaan ku ei miehelle viitti vielä ku vasta eka yrityskerta. Mut joo, oireiden kyttäily alko, ei sitä kai voi estää. Nyt tuntuu et mahaa nipistelee ja kutittelee iha toisella tavalla ku koskaan aikasemmin (joopajoo). Voihan se vielä olla ovistakin, mutta sen kyllä piti olla jo. Eikä tosiaan ole koskaan tälleen kutitellu, niin ku sisältäpäin. Ehkä se on vaan tää kova vauvahalu joka siellä koputtelee....

Tsemppiä kaikille!
 
Niin eikös se lämpö tosiaan juuri ennen (?) ovista laske ja oviksen jälkeen nousee. Mutta kuinka paljon ennen ovista se sitten laskee, vai laskeeko juuri oviksen hetkellä? :eek:

Mua jännittää, mulla on huomenna aika arvauskeskukseen. Olen kyllä tosi skeptinen sen suhteen että siellä mihinkään jatkotoimenpiteisiin ryhdytään, kun vielä sanoivat sieltä, että yleensä nämä kuuluvat yksityiselle puolelle. Kaikkein eniten jännittää se, että se lääkäri on pelkkä yleislääkäri ja kaiken kukkuraksi MIES. Mitä jos se ei edes tiedä mikä on ovulaatio. Eh heh, kauhee luottamus... :LOL: No mitä mä siellä sitten höpisen? Meillähän pillerit on heitetty romukoppaan jo kauan sitten, mutta varsinainen yritys aloitettiin vuodenvaihteen jälkeen.

Mä en tiedä, miks en tykkää mieslääkäreistä, kun kyse on tällaisista intiimimmeistä asioista?? En ikinä vois mennä miesgynelle.

Mulla on jotenkin sellainen tunne, että tärppiä ei ole tullut kun mulla on jatkuvasti stressiä. En kyllä tunne itseäni mitenkään stressaantuneeksi, mutta toisaalta olen aina ollut sellainen ihminen, etten osaa vaan olla; aina on pakko olla jotain tekemässä. En saa mitään aikaiseksi jos mulla on ylimääräistä aikaa.

Mistäpäin Suomea/ulkomaita te muuten olette? Eikös postimestari ainakin asustele Norjassa? Ei tarvii sanoa kaupungin tarkkuudella, olis vaan kiva tietää suunnilleen mistä. =) Määää oooon Varsinaisest Suamest! :p
 
Ada
Kevätesikko, mulla on ihan sama vapaa-aikavamma. Jos luppoaikaa siunaantuu, ryhdyn äkkiä syyllistymään siitä. Nytkin mä olen käynyt töissä, vaikka olen kipeä :headwall:

Mukavasti autokin hajosi tänään Helsingin aamuruuhkaan. Tai siis kaasuläppäsäädin (?!), eikä maksa kuin 700 euroa :headwall: . Mun mies tuli pelastamaan mut työkaverinsa autolla, jossa oli takaistuimella turvaistuin ja mä ajattelin että tuo istuinkin kettuilee mulle muistuttamalla siitä, mitä mulla ei ole. Ja niin mä menin töihin musta ukkospilvi otsalla ja pystyin ajattelemaan vaan kaikkia puuttuvia asioita, vaikka pitäisi ajatella sitä mitä on. Ja sitä mitä ihan kohta saa ;) . Myönteisyys on selvästi tahtolaji!!!

:flower: mä lähetän nuo kukkaset, jotta teidän munasolut nyt oikein hyvin kehittyisi ja irtoaisi ja tapaisi simppakavereita ja laittaisi niiden kanssa hynttyyt yhteen!
 
Ada
Mä olen siis Helsingistä.

Tietääkö joku, mihin muutokset rinnoissa eri kierron vaiheissa perustuu? Yleensähän rinnat tulee kipeiksi ennen tätiä. Viime kierrossa mulla ei kipeytynyt ollenkaan, eikä tapahtunut "ryhdistäytymistä". Voisiko rinnoista jotenkin päätellä, tapahtuiko ovis?
 
Ada
Tiistai 18.9.

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Ada.........28......kp 3/25............yk 6
Matarena.........29...........kp 9/27................yk 6
Unico...............27...........kp 11/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 13/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 13/28-34.............yk 7
Kaa.................28............kp 14/30..................yk 2
Kevätesikko....28............kp 14/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 15/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 15/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 15/24-27..............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 15/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 17/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 34/41-43...............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 35/31-33...........yk 7
Kiki80.............27............kp 36/?...................yk 2
Siilura.............27............kp 37/28.................yk 2
wind...............29............kp 52/36-41............yk 2
Memmu-80......26............kp 56/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)
Hemuli (yk 2)

Kyllä mä nyt laitoin Hemulin plussanneisiin, kun kerran neuvolan tätikin sanoi niin ;)
Laitetaan Memmu sinne myös, kunhan ilmoittelee tuloksistaan.
 
Ihanaa aloittaa paivan viesti onnittelulla =) Taas yksi "uusi" plussa, kylla taa nyt on rouvat/neidit niin etta meidan vanhojen on aika plussata nyt :attn:
Asuinpaikkagalluppia: joo, etela-Norjassa, tarkemmin en viitsi kun jaan viela tasta kiinni jollekin. :whistle:
Kiva lukea, etta plussien myota alkoi tunnelmat taalla piristya, oli tunnelmat alamaissa sen meidan viime kuun joukkotadin vuoksi, miten toi voikaan edes olla mahdollista??
Mutta viela kerran onnittelut Hemulille ja Memmulle :flower:
 
Ada: Tuntuko se akupuktio missään? Ei kipeenä saa mennä töihin. (nim. sairaslomalla nyt ja odottaa malttamattoman töihin päsyä, mutta lääkäri oli vakuuttava ja sai mut lupaamaan olla kiltisti sairaslomalla :D)
Pilvilinna: ;) sitä se teettää...
Kevätesikko: Tsemppiä sulle sine lekuriin...
Hemuli: Kiva kun pitivät sen jo ihan varmana :D hienoa.
Mitäs täällä ollaan pirkanmaalla...
Kuulkaas viisaammat, jatkanpas edelleen tosta gynekäynnistä ;) Mitäs kuin kauan se näkyy et on ovis ollu jos sen jälkeen vasta menee. Tässä keräilen rohkeutta jos ajan tilais.ja näyttäs siltä et laseknnallisesti ovis olis su ma mut sillon en pääse, tosin en tiiä millon on ees aikoja... Mut meen urkkimaan
 
eh, kävin sitten varaamassa gynen ajan. Nyt pelottaa. No voi sen perua jos alkaa kovasti jänistämään,kunhan peruu päivää ennen :D mut katellaan jos ovis olis ma niin to aika niin näkyskö siinä mitään et onko se ollut vai eikö se ole ollut? No katotaan mitä sanoo jos sinne asti pääsen :) Mutta tämäkin oli pakko tulla teille kertomaan :D
 
Onnea Hemuli!!! :heart: :flower: Hienoa että tän palstan kirous on nyt varmuudella rikottu! Memmu vielä plussanneisiin niin on hyvä plussaputki päällä.

Mietitten noita lämpöjä. Mä oon käsittänyt, että se lämpö notkahtaa just oviksen aikaan ja sitten nousee ylös, kun ovis on ohi. Oon myös nyt mitannut lämpöjä alkukierrosta asti (paitsi viikonlopu mökkireissun aikana, olus et ihan alussa oli aika oudot lämmöt kun olin kipeä ja yksi aamu oli 39,2..) mutta ainakaan vielä ei oo nousseet, 35,8 vaan.

Nyt on pakko mennä kattelemaan BB:tä ja sitten lasta väsäämään ;) , mutta Helsingissä mekin asutaan.

Lisää plussia! :D
 
oottekos muuten kokeilleet googlata nimimerkkiänne? Kokeilin tossa tylsyyksissäni ;) Tätä nimimerkkiä ei löytynyt, mut toinen mitä jonkun verran käytän eri yhteyksissä niin löyty ja ihan mun tekemään juttua, hui...
 
Maanantai 19.9.

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Ada..................28...........kp 4/25..................yk 6
Matarena.........29...........kp 10/27................yk 6
Unico...............27...........kp 12/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 14/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 14/28-34.............yk 7
Kaa.................28............kp 15/30..................yk 2
Kevätesikko....28............kp 15/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 16/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 16/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 16/24-27.............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 16/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 18/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 35/41-43............yk 1
Tähtisilmä.......27............kp 36/31-33............yk 7
Kiki80.............27............kp 37/?....................yk 2
Siilura.............27............kp 38/28..................yk 2
wind...............29............kp 53/36-41.............yk 2
Memmu-80......26............kp 57/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
 
Äh, kävin lueskelemassa tuolla odotuspuolella, tuli niin haikea olo!!! :'( Oikein alkoi masentamaan, kamala ihminen olen kyllä kun toisten onni surettaa... Kun ihmiset kertoivat kuinka ovat alkaneet tuntemaan vauvan liikkeitä niin pakko myöntää että kateus alkaa nostaa päätään.

Ei pitäisi kurkkia noihin pinoihin :/
 
Kvart över: samaa itseni piinaamista harrastan minäkin. Aina kun uusi odottajien pino avataan niin toivon pääseväni juuri siihen pinoon mukaan ja lueskelen sinne pinoutuvien juttuja. Kurkin myös pitempään odottaneiden tarinoita ja synnytystarinoita...

Unico: googlasin tuota nimimerkkiäni ja koska se on hieman eksoottinen niin tulokset olivat sen mukaisia. Keksin nimimerkin Tahitin tyttäret kirjasta.
 
Juuh ei passais tuolla odotus puolella käydä. Viimeksi varsinkin kun oli päivän myöhässä niin siellä seikkaili ja sit harmittii hirveesti. Ku8n vaan malttas pysyä sieltä pois. Saa nyt nähä minkä pitunen on nyt tää kierto. Jos se vaikka alkais sekoilemaan :D Muistikuvien mukaan ennen pillereitä oli epäsäännöllinen ei hirveitä heittoja mut heittoja kumminkin. Kävin yrittämässä saada rokotusta ja sanoivat et tulla uudelleen kun on menkat päällä, kun mainitsin mahdollisuudesta et yritetään. No täytyy toivoa et se on auki sillon jos alkaa (toivottavasti ei).
 
Kaa
KÖ: onko tänään maanantai? ;)

Yksi googletuksen löytö:

Kaa (hindi ??) on fiktiivinen hahmo Viidakkokirja-saduissa. Kaa on pytonkäärme. Kaa on luonteeltaan vahva ja vaikutusvaltainen käärme, joka on melko iäkäs. Hän saa kenet tahansa hypnoosiin katseellaan.

Eli ei kannata meikäläistä tuijotella... :LOL: En muuten muistanut tuota.
 

Yhteistyössä