Niin eikös se lämpö tosiaan juuri ennen (?) ovista laske ja oviksen jälkeen nousee. Mutta kuinka paljon ennen ovista se sitten laskee, vai laskeeko juuri oviksen hetkellä?
Mua jännittää, mulla on huomenna aika arvauskeskukseen. Olen kyllä tosi skeptinen sen suhteen että siellä mihinkään jatkotoimenpiteisiin ryhdytään, kun vielä sanoivat sieltä, että yleensä nämä kuuluvat yksityiselle puolelle. Kaikkein eniten jännittää se, että se lääkäri on pelkkä yleislääkäri ja kaiken kukkuraksi MIES. Mitä jos se ei edes tiedä mikä on ovulaatio. Eh heh, kauhee luottamus...
No mitä mä siellä sitten höpisen? Meillähän pillerit on heitetty romukoppaan jo kauan sitten, mutta varsinainen yritys aloitettiin vuodenvaihteen jälkeen.
Mä en tiedä, miks en tykkää mieslääkäreistä, kun kyse on tällaisista intiimimmeistä asioista?? En ikinä vois mennä miesgynelle.
Mulla on jotenkin sellainen tunne, että tärppiä ei ole tullut kun mulla on jatkuvasti stressiä. En kyllä tunne itseäni mitenkään stressaantuneeksi, mutta toisaalta olen aina ollut sellainen ihminen, etten osaa vaan olla; aina on pakko olla jotain tekemässä. En saa mitään aikaiseksi jos mulla on ylimääräistä aikaa.
Mistäpäin Suomea/ulkomaita te muuten olette? Eikös postimestari ainakin asustele Norjassa? Ei tarvii sanoa kaupungin tarkkuudella, olis vaan kiva tietää suunnilleen mistä. =) Määää oooon Varsinaisest Suamest!