Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Matarena.........29...........kp 4/27................yk 6
Unico...............27...........kp 6/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 8/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 8/28-34.............yk 7
Kaa.................28............kp 9/30..................yk 2
Kevätesikko....28............kp 9/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 10/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 10/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 10/24-27..............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 10/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 12/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 29/41-43...............yk 1
Ada................28............ kp 23/26................yk 5
Hemuli79........27.............kp 27/30.................yk 2
Tähtisilmä.......27............kp 30/31-33...........yk 7
Kiki80.............27............kp 31/?...................yk 2
Siilura.............27............kp 32/28.................yk 2
wind...............29............kp 47/36-41............yk 2
Memmu-80......26............kp 51/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

Mä vaan korjasin ku olin laskenu päivät äkkiseltään väärin. Taitaa olla ovis menossa tai mennyt :D tai tulossa... mul on aika epäsäännöllinen kierto :/
 
Huh, oltiin pudottu toiselle sivulle! :p

Mulla alkaa nyt tässä töiden ohessa gradun pakerrus, tai no, siitä pakerruksesta en niinkään vielä tiedä, kun sormet syyhyäsi koko ajan päästä jo sen kimppuun. Töitä vaan tunkee ovista ja ikkunoista niin että pitää vielä hetki malttaa.. Kyllä se innostus tuosta laantuu, kunhan "pääsen" haistelemaan homeisia teoriakirjoja.

Omaa napaa: Tädin lähdöstä asti vasemmalta on nippaillut kovaa, ei ole tuollaistakaan ikinä ollut. Mitähän tämäkin nyt tarkoittaa?? Jäiköhän tädin käsilaukku munasarjaan ja käsilaukussa oleva kännykkä värisee siellä nyt. Anyway, inhottavan tuntuista.

Mulla on ensi viikolle varattuna aika kunnalliselle puolelle, katsotaan pääseekö sieltä yhtään mihinkään edes jonoon. Todennäköisesti kuitenkin otan tässä syksyn aikana yhteyttä yksityiselle puolelle, olis ihan oman mielenrauhan vuoksi kiva päästä perustutkimuksiin + mies simppatesteihin.
 
Joo aika hiljaista ollut täällä nyt, liekö se hiton joukkotäti vienyt kaikilta palstailuhalut..? Mä oon parantunut! Ihanaa! Tai siis vähän enää kipeä, mutta tänään olin jo koulussa ja muutenkin ihmisten ilmoilla. Huh, meinasin tulla täysin hulluksi täällä sisätiloissa.

Mä oon Kevätesikko myös miettinyt tota tutkimuksiin hakeutumista ellei kohta ala tärpätä. En oo miehelle uskaltanut vielä mitään ehdotella, en oikein tiedä miten se reagoi. Katsotaan vielä muutama kierto ja sitten sekin varmaan alkaa olemaan jo samaa mieltä. Tai sitten se ei ainakaan voi syyttää mua turhasta hötkyilystä...

Toinen mitä oon miettinyt, on alkoholin jättäminen kokonaan pois. Kun vaikka tässä ei mitään täysjuoppoja ollakkaan, niin kyllähän tota tulee usein viikonloppuna nautiskeltua, tuntuu että joka viikonlopulle on joku meno... Toisaalta, sitten multa vasta kyselläänkin että oonko pieniin päin jos en juo! Apua, mitä tässä oikein enää voi tehdä... ;)
 
Kvar över: Tuttu tunne tuo et kaatuu seinät päälle kotona (olen ollut jo jonkin aikaa sairaslomalla) No jaa täällä ei ole tullut juurikaan alkoholia nautittua pitkiin aikoihin, mut eipä sillä ole ollut vaikutusta ainakaan mun kohalta. Ja ajatellut asian niin et kotona en juur tissuttele mut jos on jossain eikä ole autolla missä tarjotaan niin otan mut en hirveesti.
Tuosta tutkimuksista, tekis mieli edes mennä normi gnen tarkastukseen (kuten olen höpissy) mut rohkeus vielä puuttuu siitäkin. Ehkä jossain välissä saan sinne itseni...
toivoa teille kaikille ja kärsivällisyyttä!
 
Perjantai 14.9

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Matarena.........29...........kp 5/27................yk 6
Unico...............27...........kp 7/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 9/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 9/28-34.............yk 7
Kaa.................28............kp 10/30..................yk 2
Kevätesikko....28............kp 10/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 11/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 11/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 11/24-27..............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 11/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 13/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 30/41-43...............yk 1
Ada................28............ kp 24/26................yk 5
Hemuli79........27.............kp 28/30.................yk 2
Tähtisilmä.......27............kp 31/31-33...........yk 7
Kiki80.............27............kp 32/?...................yk 2
Siilura.............27............kp 33/28.................yk 2
wind...............29............kp 48/36-41............yk 2
Memmu-80......26............kp 52/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)
 
Huomenta kaikille! Täällä stressataan tosissaan pakkausten kanssa! Nyt pitäis jo kovaa kyytiä alkaa toimimaan että saa kaikki kuntoon ennen lähtöä. Toisaalta just äsken huomasin ja yritän itelekki uskotella että jos jotain jää niins enhän voi ostaa sieltä sitte! Huomaa ettei ole aikoihin käyny reissussa kun ei meinaa tulla yhtään mitään... Ovis ajottuu todennäkösesti just matkalle eli tulen takas sitte reilun viikon päästä jännäilemään josko lomavauva olis saanu alkunsa =). Toivottavsti täällä on sillä välin plussailtu.

Ja niin tuosta tutkimuksiin lähdöstä, olen kyllä sitä mieltä, että jos asia vaivaa niin tottakai kannattaa käydä edes perusasiat, papat yms. muut käydä otattamassa ja samalla tiedustella muita tutkimuksia. Kaikki lekurit ei vielä ennen sitä vuotta ala niitä tekemään (kuten minun), mutta kyllä jotku alkaa. Nyt myöhemmin on alkanu miettimään että joko sitä olis kuinka pitkällä tutkimuksissa/ joko mahdollisesti olis tärpännytki jos olis alotettu sillon ku minä sinne hakeuduin eikä vasta ku vuos täynnä.
Hyvää ens viikkoa kaikille ja plussia kehiin!!!!
 
Moikka!
Ja oikein rentouttavaa lomaa Kevatesikko! Ma tulin just toista kotiin ja vasyttaa yllattavan vahan, no eikohan sekin korjaannu kun on ollut viikonlopun toissa, en yhtaan tykkaa naista viikonloppuvuoroista, onneksi niita ei ole kovin usein.
Me pupuillaan nyt ihan oikein antaumuksella. Ajateltiin, etta kertalaukauksella raskaaksi tulo on aika epatodennakoista, joten nyt sitten pommitetaan oikein sarjassa koko tarppipaivien keston ajan (perhesuunnittelusivuilta laskurin avulla laskettu). Taa on eka kerta, kun me "tehdaan" vauvaa, muilla kerroilla on ollut enemman tai vahemma tjot-periaate, vaikkakin olen hieman yrittanyt osua sinne tarppipaiviin.. Katsotaan, olo on optimistinen mutta kuten jo tiedan, pettymys on AINA otettava huomioon. Ja sanotaan ettei se lapsi tekemalla tule..
Mites muut? viikonloppusuunnitelmia?
 
Ada
:flower: Oikein hyvää lomaa Nannalle!!! Olisi ihanaa jos saisit sieltä tuliaisina alkukesän vauvan! Pidän peukkuja.

Etusivulla oli niin silmään pistävä aloitus, "minä", että kävin lukemassa. Joku Tupsukorva on loukkaantunut, kun sitä ei tueta palstalla. Tuli vähän semmoinen olo, että minähän jotkut ihmiset pitää toisia palstalaisia. Todella yleinen on muutenkin semmoinen kurja asenne, jossa muut ihmiset on olemassa vaan, jotta niiltä voidaan saada jotakin. Ei ajatella asiaa vastavuoroisena. No, voi myös olla, että tulkitsin asian väärin. Alkoi vaan harmittamaan.

Mä täällä niin toivon, että olisi ollut maailman suuri onni tässä kierrossa ja se ei päättyisikään tätiin. Tulin juuri ruokakaupasta ja musta näytti kuin siellä olisi ollut lapsia kaikkialla. Katselin niiden vanhempia ja mietin miten onnekkaita ihmisiä :) . Olen saanut Kvartilta palstatartuntana kuumeen ja olo on ihan pöpperöinen. Huonoin mahdollinen aika olla kipeänä pari päivää ennen tätiä, alkaa ajatella, että juu, kyllä korvasärkykin taitaa olla raskausoire, juon kipeään kurkkuun niin paljon teetäkin, että ihan selvästi on käytävä useammin pissallakin ;) .

Hyvää ja rattoisaa perjantai-iltaa teitille!
 
Ada
...ei mulla vielä juttu loppunutkaan :p
Postimestari oli kirjoittanut, ettei se lapsi tekemällä tule. Mä olen tuosta vähän kahden vaiheella, en järki- vaan tunnesyistä. Mulla on semmoisia kokemuksia omasta elämästä, että jos lähettää maailmaan jonkun toiveen - jota todella rehellisesti ja pyyteettömästi toivoo - niin ne toiveet tulee yleensä toteen. Mutta toisaalta on se biologian asettama stressisyy, joka puhuu edellistä vastaan. Siispä kultainen keskitie - missä sinä menet?!
 
Kiitos Ada kysymästä ihan kivaa kuuluu tänne suuntaan...olen tosiaan monta kertaa päivässä käynyt lukemassa teidän kaikkien kirjotuksia, mutta jotenki ite olen ollut niin väsynyt ja saamaton että en ole saanut kuulumisia kirjoitettua...ihana että olette jaksaneet kirjoittaa, niitä on aina niin mukava lukia! =)

Olen käynyt papa kokeessa ja saanut puhtaat tulokset sieltä ja torstaina oli eka käynti lääkärillä, teki ala-ultran, katto kohdun etc...ja silmämääräsesti kaikki näytti olevan kunnossa...ja nyt sain lähetteen aukiolotutkimukseen, joten se olisi sitten n. kuukauden päästä...sitä ennen pitää vielä käydä verikokeissa...joten mukavasti on asiat edennyt täällä...

Pelkoa ja jännitystä täällä vuoronperään tunnetaan, mutta yritän pitää iloisuuden mukana kaikin keinoin! :heart:
 
Ada
Lauantai 15.9.

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Matarena.........29...........kp 6/27................yk 6
Unico...............27...........kp 8/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 10/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 10/28-34.............yk 7
Kaa.................28............kp 11/30..................yk 2
Kevätesikko....28............kp 11/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 12/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 12/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 12/24-27..............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 12/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 14/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 31/41-43...............yk 1
Ada................28............ kp 25/26................yk 5
Hemuli79........27.............kp 29/30.................yk 2
Tähtisilmä.......27............kp 32/31-33...........yk 7
Kiki80.............27............kp 33/?...................yk 2
Siilura.............27............kp 34/28.................yk 2
wind...............29............kp 49/36-41............yk 2
Memmu-80......26............kp 53/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

:snotty: dyvää duomeda!
 
Ada
Sunnuntai 16.9.

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Ada.........28......kp 1/25............yk 6
Matarena.........29...........kp 7/27................yk 6
Unico...............27...........kp 9/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 11/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 11/28-34.............yk 7
Kaa.................28............kp 12/30..................yk 2
Kevätesikko....28............kp 12/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 13/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 13/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 13/24-27..............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 13/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 15/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 32/41-43...............yk 1
Hemuli79........27.............kp 30/30.................yk 2
Tähtisilmä.......27............kp 33/31-33...........yk 7
Kiki80.............27............kp 34/?...................yk 2
Siilura.............27............kp 35/28.................yk 2
wind...............29............kp 50/36-41............yk 2
Memmu-80......26............kp 54/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)
 
Voi itku, Ada :hug:

Kyllä jonkun meistä pidempään yrittäneen pitäisi nyt plussata, antaisi muillekin toivoa siitä että suuremmankin yk-määrän keränneenä voi vielä plussata. Plussanneiden listaa vilkuillessa vaan tuppaa epätoivo iskemään, eihän siellä ole kuin yksi-kaksi vähän pidempään yrittänyttä. :(
 
Ada
Kiitos Kevätesikko!

Me sovittiin aamulla miehen kanssa, että koitetaan ovistesteillä. Mä tilasin niitä äsken. Kaikkea pitää ilmeisesti yrittää.

Olen tässä miettinyt myös kaikkia vaihtoehtoisia hoitomuotoja. Tunnen muutamia ihmisiä, jotka työskentelee tavalla tai toisella erilaisilla kansanparannus yms. aloilla. Mä teen säännöllisesti astanga joogaa ja käyn shiatsussa, joten tästä ei olisi mikään mahdottoman pitkä askel esim. akupunktioon. Täytyy miettiä ja ottaa vähän selvää. Voin raportoida täällä jos löydän jotkut taikasanat ;)

Ja nyt on niin, että tämä meidän ketju on mennyt epäkuntoon! Täällä kuuluu plussata, ei tämä ole mikään "tulis jo kuukautiset"-ketju! Huomio haikarat, tehkää jotain!
 
moikka!
Ikavaa Ada, etta olet vaipunut epatoivoon. Ma kans olen optimisti ja haluisin uskoa etta kun jotain oikein kovasti toivoo, se tapahtuu. Mutta valitettavasti mussa asuu pien realisti, joka ottaa huomioon ettei nain ehka kaykaan. No, viela en ole vaipumassa epatoivoon, on sen verran vahan yritysta takana. Mut koko raskaaksituleminen on sen verran sattuman kauppaa etta ihmettelen suuresti etta miten vahinkoraskaudet yleensa ovat mahdollisia? samalla olen vahan kateellinen niille, jotka ovat raskaana "vilkaisusta", eli tarppaa heti.
Mutta toivon sulle kovasti tsemppia Ada! toivottavasti loydat apua :flower:
Ma taalla peraankuulutan mun ovista, jota ei ole viela nakynyt tai tuntunut. Tuleekohan se? pupuiltu on ainakin niin ettei hetkeen tee mieli ;)
 
Lohtu :hug: Adalle!

Pitäisiköhän asentaa takapihan puutarhavalot jo käyttöön, vähän niinkuin kiitoratavaloiksi haikaralle? >menee virittelemään...

Minä uskon todennäköisyyksiin ja uskon, että kuluvalla yrityskierroksella ainakin joku meistä tässä pinossa plussaa, koska se on ihan liian epätodennäistä että kukaan ei plussaisi.

Ovis koittaa täällä vasta noin viikon päästä, sitä odotellessa voidaan miehen kanssa treenailla vällyjen heiluttelua... ;)
 
Tähtisilmä79: Voimia sinne!
Ada: Vomia ja jaksamista :hug:
kevätesikko: Ei sitä kannata sillee sitä listaa lukea. No joo myönnetään että olen tehnyt saman havainnon. Auttaskohan jos söis laatan pillereitä ja alottas alusta :D
Ada: Mielen kiinnolla odotan raportointiasi :D Mulla on vähän epätasaista tää reenaamine joogaa välillä reikiä välillä sun muuta mut påitäs saada joku säännön mukaisuus tähän hommaan. Mut jos sulla on niin on kiva kuulla kokemuksia varsinkin jos jotain uutta kokeilet.

Mut kunse vaavi ei tuu tekemällä eikä tekemättä, niin miten?
 
Kaa, hauskan näköinen tuo :D Mistä noita saa? Toisaalta en tiiä uskaltaako tehä.

Jatkanpas tähän ...
Hirveesti tulee ajateltua asioita, jostain syystä nyt taas alkanut pelot kiertämään päässä. Kaikki mahdollinen et mitä jos mitä jos mitä jos... Huoh. Katellu noita tän lähistön gynejä mut jotenkin nolottaa, ja et tuskinpas siitä mitään hyötyy. Ja mitä se muka näkee tai voi tehdä. Ja juu toisaalta uskoa on et ainakin se voi kertoa et onko suurin piirtein kaikki paikat oikein päin. Mut mut pitää jahkata ja pelätä. Kuitenkin pelottaa ettei koskaan ikinä mitään tuu tästä hommasta. huoh seilataan taas tunteesta toiseen hirveetä kyytiä. En mä tiiä. Mut tää nyt oli vaan tällänen pakko purkautua juttu, ja tänne on hyvä kirjoittaa.
 
Heippa kaikille!
Mä en oo ollut mitenkään "fiksu" palstalla seilaaja kun oon käynyt kirjoittelemassa vaan ihan satunnaisesti, pahoitteluni :ashamed:
Olen kuitenkin käynyt lukemassa juttujanne aina kun olen koneen viereen päässyt istahtamaan.
Olette kuitenkin ihanasti pitäneet minut listalla, kiitos siitä! :)

Me oltiin toissa viikko reissun päällä etelän lämmössä ja mähän tuskailin niiden kuukautisten kanssa enkä sitten vinkeistä huolimatta päätynyt sitä kuukuppiakaan kokeilemaan, olen aika itsepäinen... No sain kuukautisten siirtoon keltarauhashormonit, jotka aloittelin kiertopäivällä 35 kun olin tehnyt testin joka oli nega. Popsin sitten kuukautisten siirto pillereitä reippaan viikon ja nyt on odoteltu tätiä viime lauantaista. Kun tätiä ei sitten kuulunut niin tein tänään testin.... se oli plussa!
Nyt on mieli aika sekaisin kun toisaalta tekisi mieli heitellä volttia, toisaalta joku pieni tiedenainen sisälläni sanoo että se on joku juttu niistä Primoluteista mikä näkyy testissä. Aika sekava olo.
Huomenna soittelen neuvolaan ja kai ne tekee jonkun testin, mistä asia saadaan selville.
Ajattelin vaan, että jos mulla olis plussa niin se olisi toivottavasti toivon pilkahdus teille kaikille, yritystä on nyt takana vuosi. Mutta infoan teitä heti kun tiedän lisää ja jos kaikki niinkuin testi näyttää niin saatte sitten heivata mut listalta
:)
 
Memmu-80 :flower: kuulostaa hienolta :D Vai voiko ne siirto pillerit muka tehdä tollasta? Ja toivotaan et olis ihka oikea plussa. Mites, kun ootte noin kauan yrittänyt kokeilitko mitään poppakonsteja tai muuta? Mistä sitä toivoa aina saa?
 
Kaa
Unico, klikkaa tuota kuvaa niin pääset Lilypien sivuille. Siellä voit sitten tehdä oman. Se pitää vaan liittää joka viestiin erikseen, täällä kun ei ole tuota "allekirjoituksen" mahdollisuutta. Valitse vaan se URL-koodi sieltä, sen tekee tuon suoraan kuvaksi sitten viestiin. Profiiliinhan tuon toki voi laittaa... luulen.
 
Kaa
Unico, klikkaa tuota kuvaa niin pääset Lilypien sivuille. Siellä voit sitten tehdä oman. Se pitää vaan liittää joka viestiin erikseen, täällä kun ei ole tuota "allekirjoituksen" mahdollisuutta. Valitse vaan se URL-koodi sieltä, sen tekee tuon suoraan kuvaksi sitten viestiin. Profiiliinhan tuon toki voi laittaa... luulen.
 

Yhteistyössä