Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

mä laitoin siihen sen kierron pituuden tokaan ja ekaan viimesten menkkojen alkupäivän. Kyllä mäkin sitä tankkasin et minkä niistä vaihtoehdoista valkkaan. En oo kovin hyvä enkussa. otin sen missä ne päivät oli 21-37 tai jotain. Kun ainakin mulla oli ongelma minkä laskun valitsen :D sittte siitä arvoin ja yritin keksiä. Mut kai noi suht oikein meni.
 
Peukut pystyssä, toivottavasti Memmun plussa on ihka aito plussa! :heart:

Mulla on taas joku ihme kaasuähky täällä, maha on niin kipeä, että pupuilu ei kyllä millään onnistu. Hyvä kun suorassa edes pystyn kävelemään. Voi rähmä, tärkeät siimahännät jää nyt hyödyntämättä... |O

 
Hyvä Memmu!!! Toivotaan että se ihan oikea plussa on! :D :heart: Saataisiin teille nyytti ja meitä muita varten tämän pinon kirous rikki ;)

Pikainen vilkaus vaan tänne oli, nyt on pakko mennä nukkumaan, maalta palattiin äsken ja edessä rankka viikko. Ja paljon pupuilua ;)
 
Juhuu :D . Mietin muuten että pitäiskö mun vaihtaa nickiä. Optimistisesti nimesin itseni Kevätesikoksi sen mukaan, että kevätesikoinen on toiveissa. No, toisaalta, ehkä toiveissa on nyt kevätesikoinen vm. 2009. :ashamed:

Olen selvinnyt eilisistä vatsakivuista. Tänään meillä TEHDÄÄN LASTA, oikein tekemällä tehdään. Meillä on treffit kotona neljältä. :D No ei muuten, mutta olen yötä kotoa poissa ja tulen vasta tiistaina illalla, pakkohan sitä sitten on kikkailla ja tunkea pupuilu johonkin väliin.

Jos jotain olen tässä lapsitoivetaipaleella oppinut vihaamaan, on ohjeet a) älä stressaa ja b) lapsia ei tehdä. Ainakin minun hedelmällinen ystäväni ( :kieh: :kieh: ) antoi minulle heti raskaustoiveistani kuultuaan vinkkejä temppuihin, joilla heillä tärppäsi nopeasti (joka 2. päivä seksiä, puoli tuntia kintut kohti kattoa seksin jälkeen...). Eli kyllä heillä ainakin lasta TEHTIIN, ja tulosta on syntynyt: esikoinen sai alkunsa 3 kk yrittämisen jälkeen ja pikkukakkonen kertalaakista.

 
kevätesikko: :) Onnea matkaan, ja tekemiseen :) Mä laitoin ton tonne profiiliin niin ei tarvi joka päivä tehä uutta vaan se siellä hääräilee itekseen :D Tuo on kyllä totta et miten voi olla ressaamatta tai tekemättä, kun aikaa on kulunut.

No varmaan sillai et luovuttaa koko jutun mut mulla se ei ainakaan onnistu jos en ota pillereitä takas mitä joskus tuntuu et olis helpompaa...
 
Ada
:heart: Voi, toivotaan Memmu, että se olisi ihan oikea plussa!!!

Mä jo nousin epätoivon kuilusta. Me suunniteltiin äsken miehen kanssa sen tulevia työmatkoja tärppipäivänäkökulmasta. Näissä pettymyksissä on se hyvä puoli, että suhde tuntuu aina vahvistuvan.

Unico, minkälaista apua sä tarvitsisit? Osaatko sanoa? Mä käyn tänään vähän kyselemässä.
 
Ada
Maanantai 17.9.

Toivo79...........28................................aloitus kevät 2008
Janis...............30
Ada.........28......kp 2/25............yk 6
Matarena.........29...........kp 8/27................yk 6
Unico...............27...........kp 10/28.................yk 9
Piip..................28...........kp 12/49............syksystä 2006
Kvart över.......28............kp 12/28-34.............yk 7
Kaa.................28............kp 13/30..................yk 2
Kevätesikko....28............kp 13/28-32.............yk 8
Nanna81.........26............kp 14/29-37............yk 10
Sitrus79..........28............kp 14/28-29.........kesästä 2006
Postimestari....29............kp 14/24-27..............yk 5
Pupuvaimo......29............kp 14/29-32.........pari vuotta
Coke...............29............kp 16/24-29............yk 2
Pilvilinna.........28.............kp 33/41-43...............yk 1
Hemuli79........27.............kp 31/30.................yk 2
Tähtisilmä.......27............kp 34/31-33...........yk 7
Kiki80.............27............kp 35/?...................yk 2
Siilura.............27............kp 36/28.................yk 2
wind...............29............kp 51/36-41............yk 2
Memmu-80......26............kp 55/29-62......elokuusta 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk4)
Katarina81 (yk1)
juuri (yk3)

Memmu, pidin sut vielä tuolla listalla, ettei tule mitään pikakarmaa ;)
 
ihanaa etta edes yksi plussa ollaan saatu aikaiseksi :flower:
Ma taalla tuskailen itsetutkijan helvetissani etta tais jaada ovis tassa kierrossa valiin.. Mun kierto ei ole koskaan ollut pidempi kuin 27pv ja siksi odottelin ovisoireita eilen. Ainoa, joka saattais viitata etta ovis oli, on kovat toispuoleiset vatsakivut torstaina, joka oli kp 10, eli ovis olikin jo silloin tai perjantaina. En tieda.. Ei tullut edes limoja, jotka tulevat kylla runsain mitoin oviksen aikoihin. (anteeksi jos oli oksettavaa jonkun mielesta!) Ihme ja kumma, ei taida taalta meilta tulla vielakaan plussaa, vaikka pupuiltu on PALJON.
Anteeksi, kun tuli paljon omaa napaa talla kertaa.
Mutta talla viikolla ainakin Hemulilla on jannat paivat kasilla. Miltas nayttaa?
 
Tervehdys kaikille!
Täällä ollaan miehen kanssa kumpikin täysin sekaisin...tein nimittäin testin,ku tulin kotia ja siihen ilmestyi kaksi melkein yhtä vahvaa viivaa.
Apuvaa ja IHANAA!!!
Voiko tämä olla tottakaan?!?!?Menen ens viikolla vielä labraan varmistamaan testin,jos mitään ei nyt tapahdu eli pysyn vielä listalla.Nuppi täysin sekaisin onnesta ja jännityksestä:D
 
Maanantai-iltaa kaikille! Hyvät ihmiset keksikää nyt joku lääke mulle tähän infernaaliseen vauvakuumeeseen. Tänään olin kaverin kans kirppiksellä käymässä ja oikein sormet syyhys taas kun hipelöin kaikkia ihania lasten ja vauvan vaatteita siellä..........
 
Toivo: Mee sinne sivuille ja valitse Trying to conceive. Valkkaa ekaksi tausta, sitten paina step 2 ja valitse merkki. Paina step 3. Laita ekaan kohtaan viimeisten kuukautisiesi ensimmäinen päivä, seuraavaan kierron pituus ja kohtaan Text above the ticker minkä tekstin haluat sen kuvan päälle. Sitten paina Create ticker. Sitten kopioi kohdasta PseudoHTML, UBBCodeT or BBCode
se ikkunassa oleva URL-osoite ja sitten liität sen esim. profiiliin tai tänne. :heart:
 

Yhteistyössä