Hakutulokset

  1. N

    2v:n lämmöstä

    mikä on korvamittarilla mitattuna noin 2v:n normaali lämpö?
  2. N

    Miten saatte pidettyä kynsinauhanne kauniina??

    Auttakaa epätoivoista, rasva ym. vinkkejä kaivataan todella \|O
  3. N

    paketin hakemisesta

    elikkäs huusin paketin ja myyjä laittoi mulle sen lähetystunnuksen. voiko sen paketin hakee jo aikasemmin, ennen ku tulee kotiin se lappu? jos voi niin miten? :ashamed: *tyhmä*
  4. N

    vauvalla karies???

    meidän 7kk vauvalle on ilmaantunut hampaisiin mustia "läikkiä". onko kariesta vai jotai muuta? tietääkö kukaan mitä kandeis tehrä? soitanko hammaslääkärille?
  5. N

    vauvalla karies?

    meidän 7kk vauvalle on ilmaantunut hampaisiin mustia "läikkiä". onko kariesta vai jotai muuta? tietääkö kukaan mitä kandeis tehrä?
  6. N

    kysyisin mielipidettänne!!

    eli mulla on ekaluokkalainen tyttöpuoli. luin tossa yks päivä ku tyttö tuli koulunjälkeen meille, tytön reppuvihkoo ja hämmästyin sen sisällöstä! näytin reppuvihon tytön isälle,joka oli myös hämmästynyt sisällöstä. reppuvihossa luki että tytöllä on tavattoman usein läksyt tekemättä...
  7. N

    Mistä apua?

    Tätä on varmaan jo useasti kysytty, mutta millaiset mahdollisuudet on päästä lapsettomuustutkimuksiin kun tilanteemme on seuraava: meillä on 2-vuotias lapsi joka saanut alkunsa suht. helposti. Haluaisimme nyt pikkukakkosen ja yritystä on takana vähän yli puoli vuotta (7:s kierto ehkäisyn...
  8. N

    pikaista vastausta kiitti..

    Mies esitti sitten kysymyksen tai oikeemmin toteamuksen : "Kai meidän si täytyy erota?" (en jaksa uskoa, että saadaa parisuhde paraneen ikinä.) Kummankin mitta täynnä ja toista ei voi muuttaa, muuttua voi vaan itse. ja mää en voi tästä enää perhekeskeisemmäks muuttua, ku omaa aikaa ei oo...
  9. N

    loppuko??

    Elikkä mun mitta on jotenkin salakavalasti vaan tullu täyteen. Mul on 2 omaa lasta ja 1 lapsipuoli. Ennen omia lapsia kuuntelin joka taholta miten mieheni oli 15tuntisen työpäivän jälkeen hoitanut kodin,ruuan ja lapsen ehtoisin ex-parisuhteessa. antanut ex-vaimonsa nukkua joka v-loppu toisena...
  10. N

    Miten saada poikavauva?

    Ajattelin tässä kysäistä humoristisia ja todellisiakin neuvoja miten voisimme saada pojan? Olemme keski-ikäinen pari ja meillä on 3 lasta. Päätimme vielä uskaltaa ja toiveissa olisi vielä poika. Tiedämme toki että mahdollisuus on 50/50 molempiin sukupuoliin ja olemme enemmän kuin valmiita...
  11. N

    Tiukkana

    Elikkäs joko minä olen tiukka ja mieheni kookas tai molempia, mutta alkaa menemään hermot näitten seksitouhujen kanssa. Alku on aina sellasita venyttämistä ja säheltämistä ja tuskaa että saadaan vehje sisään. Siitä eteenpäin seksi on kyllä nautinnollista ja kipu menee ohi. Mutta sekisn jälkeen...
  12. N

    Täytyykö mun venyä ku märän sukan??

    Mieheni lapsi (7v.) käy meillä sopimuksen mukaan joka toinen viikonloppu. elatusmaksuja mieheni maksaa 118e kuussa. Lapsella on meillä oma huone/lelut/vaatteet (ostin lapselle omat lelut ja vaatteet,koska en enää jaksanut etsiä hävinneitä leluja ympäri taloa ja pihaa kotiin lähdönhetkellä...
  13. N

    Mitä ovistestejä käytätte?

    Kertokaahan mitä ovistestejä käytätte? Tilaatteko netistä ja ovatko olleet ok?
  14. N

    mitä ovistestejä käytätte?

    Kertokaahan minkä merkkisiä ovistestejä käytätte? Tilaatteko netistä ja ovatko olleet ok?
  15. N

    pitääkö muka paikkansa???

    pitääkö paikanssa,että jos eronneella pariskunnalla on 1 yhteinen lapsi joka asuu esim. äitinsä luona. ja isällä on uudessa avo/avioliitossa 3 lasta,niin isä ei "joudu" maksamaan elatusmaksuja?? kuulin puhuttavan että mikäli elatusvelvollisella on 4 elätettävää,niin elatusmaksuja ei tarvi...
  16. N

    pitkät 1+-vuotiaat

    Löytyykö muita reilun yksin vuotiaita, joille tulee reilusti mittaa suhteessa painoon? Meillä kyllä kasvetaan hyvin, mutta poika tosi hoikan mallinen (iskän kopio) :) Mittaa siis jo reilut 80cm, mutta painoa alle 10kg...
  17. N

    Kun follikkeli = munarakkula, jonka sisällä on munasolu,

    ja jos yksi munarakkula lähtee irtoamaan clomifenien ansiosta (vai ovatko nämä munasoluja jotka irtoavat) :ashamed: Niin voiko silloinkin olla mahdollisuus saada kaksoset ? Kun nämä munasoluthan ovat munarakkulan sisällä ja eikös niitä ole usemapi kuin yksi / munarakkula? Vai olenko...
  18. N

    tyhmä kyssäri

    Täyttääköhän rasvaton ja kevyt maito yhtälailla vatsaa? Mietin vain, että ruokaakin menisi maidon lisäksi...
  19. N

    Työpäivän aloitus

    Voi että oli ihana työpäivän aloitus. Tulin töihin puolta tuntia ennen töiden alkua. Laitoin keittiössä kahvia. Yksi miespuolinen työkaverini tuli myös ajoissa töihin. Olemme molemmat perheellisiä, mutta pikkujouluissa flirttailimme, suukottelimme ja hyväilimme toisiamme. No tänä aamuna...
  20. N

    Toyota Corolla stw

    Kertokaahan ko. auton omistajat/omistaneet, että mahtuuko tuohon Toyotan farkkuun turvaistuin ja kaukalo? Kaukalo on se malli jossa on jalusta ja ainakaan meidän nykyiseen autoon (saman merkkinen, vaan porrasperällä) ei taida mahtua molemmat yhtäaikaa... :/

Yhteistyössä